Na ile powinien starczyć tusz w Brotherze?

Data: 2012-05-19 08:58:01
Autor: Jacek
Na ile powinien starczyć tusz w Brotherze?
Data: 2012-05-19 10:46:34
Autor: Borneq
Na ile powinien starczyć tusz w Brotherze?
Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości news:1cz2o0lrtply3$.unfhjz9hr0mi$.dlg40tude.net...
http://allegro.pl/10x-tusz-brother-lc985-lc-985-j125-j315w-j515-j220-i2291034195.html

Taniej chyba sie nie da. 2,2zl za sztuke...

Czy na pewno nie zaszkodzi drukarce? ActiveJet to drogie zamienniki, ale nie chciałem ryzykować. A czy można napełniać?

Data: 2012-05-19 12:02:30
Autor: Jacek
Dnia Sat, 19 May 2012 10:46:34 +0200, Borneq napisał(a):

[...]

Chcesz napelniac pojemniki za 2,2zl???
Stosuje takie i jest git, ale do zdjec, to oryginaly polecam.

Data: 2012-05-19 14:51:22
Autor: Borneq
Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości news:18rifvbw1eqcs$.slb3ljdfdxyg$.dlg40tude.net...
Chcesz napelniac pojemniki za 2,2zl???
Stosuje takie i jest git, ale do zdjec, to oryginaly polecam.

Ewentualne napełnianie ActiveJet jako alternatywę tych za 2.2, choć wolałbym nie napełniać; niekoniecznie do zdjęć, może kiedyś przejdę na te tanie, za 40 zł zamiast jednefo zastawu cztery+ dodatkowe czarne. Tylko czy to dla drukarki bezpieczne - jeśli chodzi o ActiveJet to nie otwieral się do dyszy pobierającej, musiała przebić, dobrze że to nie zaszkodziło drukarce.

Data: 2012-05-20 20:38:32
Autor: Animka

UĹźytkownik "Jacek"<ala@ola.pl>  napisał w wiadomości
[...]

To może moja drukarka Brother jest lepsza bo zdjęcia drukuje tak jak na oryginałach. To znaczy wydrukowane zdjęcie wygląda tak samo jak na zdjęciu.
Właśnie dzisiaj wydrukowałam 6 zdjęć.

--
animka

Data: 2012-05-20 01:14:04
Autor: BQB
W dniu 2012-05-19 08:58, Jacek pisze:
http://allegro.pl/10x-tusz-brother-lc985-lc-985-j125-j315w-j515-j220-i2291034195.html

Taniej chyba sie nie da. 2,2zl za sztuke...

Da się, da:
http://allegro.pl/brother-lc980-lc985-lc1100-napelnialne-tusze-70szt-i2340860783.html
Mam w domu coś takiego, kupione we wrześniu, nie wiem, ile stron wydrukowałem, ale około 2-3 ryz, czarnego zeszło około 12-13 mm, czerwonego z 5 mm. Drukuję głównie protokoły zawierające ramki i trochę tekstu. Ramki czarne, na każdej stronie czerwony pasek i to tyle, większość tuszu to jednak automatyczne czyszczenie.

Data: 2012-05-20 23:48:55
Autor: Padre
[...]

Ciekawe na ile Brother przewidział głowice, te stałe termiczne są wykonywane daleko inna technologią niż te jednorazowe w kartridżach, zazwyczaj z tego co widzę na podłożu ceramicznym a nie tworzywie sztucznym. W moim Canonie głowica semipermanent czyli łatwo wymienialna co ileś kartridży przerobiła łącznie ponad litr atramentów najtańszych z allegro i dalej 100% dysz w porządku. Teraz mam również Brothera i ciekaw jestem czy będzie równie wytrzymały?

Na ile powinien starczyć tusz w Brotherze?