Na ile starczaj膮 g艂owice w atrament贸wkach HP?

Data: 2009-10-23 11:15:10
Autor: Tomasz Stafi艅ski (Jenot)
On 2009-10-23 10:04:21 +0200, Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> said:

Zastanawiam si臋 nad kupnem HP Officejet PRO K5400.
Drukarka kosztuje ~200z艂 (bez g艂owic i atramentu) atramenty te偶 s膮 tanie, a zestaw g艂owic drukuj膮cych (4 sztuki) kosztuje ~400z艂.
Na ile wydruk贸w starczaj膮 te g艂owice?

Mam tego kilka sztuk w pracy. Zakupione gdy ta drukarka pokaza艂a si臋 na rynku, eksploatowane intensywnie i (odpuka膰) g艂owice jeszcze nie wymieniane. Czarne zbiorniki wymieniane/uzupe艂niane po 5-10 razy (te du偶e - 88xl 69ml). Poza tym o ile pami臋tam to g艂owice s膮 dwie (dwa kolory w jednej g艂owicy).

Pozdrawiam,
--
Tomasz Stafi艅ski (Jenot)
jenot@wp.pl

Data: 2009-10-23 11:30:14
Autor: Lagod
[...]

Tak. S膮 parami. Jedna para kosztuje 200z艂 w艂a艣nie.

--

Na ile starczaj膮 g艂owice w atrament贸wkach HP?