Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?

Data: 2010-10-31 10:15:37
Autor: SDD
Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?

Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iajbj9$boo$1news.onet.pl...
prokurator zaproponowal 2 lata plus 2000 pln kosztów administracyjnych, moj "pytający" sie zastanawia czy to nie przesada...
nigdy nie spowodowal wypadku, nigdy go nie zlapali po pijaku wczesniej, nigdy nie byl karany. prosze tylko o konstruktywne informacje, bez moralizatorstwa i "biczowania"..

No w sumie to niezbyt wysokie te koszty administracyjne - a przeciez trzeba odpalic dole sedziemu.
Za tyle to moze jakies 3 lata zakazu beda.
Jak Ci zalezy na krotszym zakazie, radzilbym te koszty administracyjne dac ze 3 razy wyzsze :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-10-31 10:49:52
Autor: wromek
[...]

to nie ja tylko moj "pytający" :) ja nie pije w ogole alku.
myslisz, ze mozna w legalny sposob zadeklarowac wyzszą grzywne, w zamian za skrocenie kary?
wiem, ze to idiotyczne pytanie ale ja sie na tym po prostu nie znam bo mnie to nigdy nie dotyczylo i nie bedzie dotyczyc.

pozdrawiam, wromek

Data: 2010-10-31 11:54:21
Autor: SDD

Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iaje4a$kb6$1news.onet.pl...

to nie ja tylko moj "pytający" :) ja nie pije w ogole alku.
myslisz, ze mozna w legalny sposob zadeklarowac wyzszą grzywne, w zamian za skrocenie kary?

To byl zart, bo okreslenie "koszty administracyjne" zabrzmialo cokolwiek enigmatycznie :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-10-31 11:56:44
Autor: SDD
[...]

Wszystko jest mozliwe :) - ale sad to musi zatwierdzic.
A co do 2 lat - to 1,9 prom jest dosc wysoka zawartoscia i nic dziwnego, ze proponuje kare w gornych widelkach

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-10-31 15:28:17
Autor: wromek
Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?
Wszystko jest mozliwe :) - ale sad to musi zatwierdzic.
A co do 2 lat - to 1,9 prom jest dosc wysoka zawartoscia i nic dziwnego, ze proponuje kare w gornych widelkach

oczywisce nie chodzilo o kare wiezienia tylko o zabranei prawa jazdy na 2 lata.

pozdrawiam, wromek

Data: 2010-10-31 10:52:03
Autor: wromek
[...]

w kk wyczytalem, ze pow. 0,5 promila to jzu mozna isc siedziec na max 2 lata wiec wydaje mi sie, ze propozycja prokuratora jest megakorzystna, dobrze kminie?

pozdrawiam, wromek

Data: 2010-10-31 13:19:43
Autor: Massai
wromek wrote:

> [...]

w kk wyczytalem, ze pow. 0,5 promila to jzu mozna isc siedziec na max
2 lata wiec wydaje mi sie, ze propozycja prokuratora jest

Bardzo korzystna.

Ja bym takiemu delikwentowi poradził żeby się wykłócał, to może by mu
przywalili więcej (bo 2 lata to śmiech na sali, jak tak ubzdryngolony
siada za kółko, to na minimum 5 lat powinien dostać zakaz). Wiem, miało
być bez biczowania, ale nóż się w kieszeni otwiera...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-10-31 15:30:12
Autor: wromek
[...]

tak miedzy bogiem a prawda to pojechal tylko do sklepu po fajki ok 300 metrow i glupio wpadl.
no nic ale takie zycie, prawa trzaeba przestrzegac bo jest takei samo dla wszystkich.

pozdrawiam, wromek

Data: 2010-10-31 14:30:37
Autor: Jacek_P
Na ile zabior? prawo jazdy za 1,9 promila?
wromek napisal:
tak miedzy bogiem a prawda to pojechal tylko do sklepu po fajki ok 300 metrow i glupio wpadl.

Wiesz, mój sąsiad pojechał po pijaku nieco więcej: 500 metrów do sklepu.
Po co? Nie wiem, ale po drodze skasował rowerzystkę. Szczęście dla niego,
że obrażenia były nieduże i dogadał się z babką o kwotę i z prokuratorem
o dobrowolne poddanie się karze. Skończyło się na dwuletnim zakazie prowadzenia
pojazdów, ale bez zawiasów - wynajął zdolną papugę i sąd uwzględnił BARDZO WYSOKIE
zadośćuczynienie, które kobiecie wypłacił.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-31 21:34:52
Autor: MadMan
Dnia Sun, 31 Oct 2010 15:30:12 +0100, wromek napisał(a):

pojechal tylko do sklepu po fajki ok 300 metrow i glupio wpadl.

Skoro 3 minuty spaceru to dla niego za dużo było to jednak może
siedzenie na dupsku w więzieniu byłoby OK?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-02 15:28:00
Autor: niusy.pl
Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl>

pojechal tylko do sklepu po fajki ok 300
metrow i glupio wpadl.

Skoro 3 minuty spaceru to dla niego za dużo było to jednak może
siedzenie na dupsku w więzieniu byłoby OK?

Wiesz ile przez ten czas byśmy na niego wydali ?

Data: 2010-11-05 08:35:18
Autor: Tapatik
Użytkownik niusy.pl napisał:

[...]

Szkoda, że nie można więźniów wykorzystać jako tanią siłę roboczą do budowy dróg. Albo chociaż do pracy w kostnicy, gdzie leżą ofiary wypadków drogowych.

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2010-11-05 12:48:47
Autor: niusy.pl
Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?

Użytkownik "Tapatik" <tapatik@bez.spamu>

[...]

Chyba można wykorzystywać tylko nie można ich do tego zmusić

Data: 2010-11-02 14:14:50
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-31 15:30, wromek pisze:
[...]

Powyzej 0.5 promila to przestepstwo i teoretycznie powinien juz siedziec na luzyckiej przy tej nagonce na pijanych kierniczych w lubuskiej! Niech dziekuje bogu ze nie dostanie zadnych zawiasow  bo az dziwne zeprokurator nie żada.  A jesli chce mniej to niech  zapierdziela do Szymanskiego ale nie bedzie tanio (2-5kzl), pewnie mecenas zbije to i owo.

:):):)

Data: 2010-10-31 15:06:02
Autor: SDD

Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iaje8e$kpj$1news.onet.pl...

w kk wyczytalem, ze pow. 0,5 promila to jzu mozna isc siedziec na max 2 lata wiec wydaje mi sie, ze propozycja prokuratora jest megakorzystna, dobrze kminie?

Najlepiej sobie powchodzic na strony roznych sadow rejonowych. Przewaznie jako kare dodatkowa orzeka sie publikacje wyrokow - m.in. wlasnie na stronach. Wiec tam sobie mozna zobaczyc. Rozbieznosci sa duze - zdarzaja sie i zakazy osmioletnie za jazde na rowerze niewiele wiecej niz 0,5 promila i dwuletnie za jazde samochodem w stanie wiekszego nawalenia.
Roznie to jest.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-10-31 17:12:23
Autor: ZibiT
Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?
A tak apropos tego biczowania. Piszesz, że "nigdy nie spowodowal wypadku, nigdy go nie zlapali po pijaku wczesniej". Czy to oznacza, że jeździł wcześniej po pijaku ale mu się udawało ? To może faktycznie jak sobie trochę odpocznie od jeżdżenia to ochłonie, chyba że będzie jeździł bez prawka i na bani. A tak na marginesie to wiele też zalezy od okoliczności tej jazdy. Z pewnością inny byłby wyrok z jazdę wyludnioną drogą do jakiegos sklepiku a inny za jazdę 300m po ruchliwej uliocy miejskiej. Pzdr.

Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?