Na imprezie sie zjawili...

Data: 2010-12-05 09:33:57
Autor:
Na imprezie sie zjawili...

"Nie zawiedli tylko politycy PiS. Pojawili się m.in. posłowie: Antoni Macierewicz, Beata Kempa, Joachim Brudziński, Mariusz Błaszczak, Jan Szyszko, Krzysztof Jurgiel i Anna Sobecka oraz senator Ryszard Bender."

http://miniurl.pl/impreza_u_tadzia

"Dzięki szlachetno¶ci księdza dyrektora możemy walczyć nadal o to, aby ta katastrofa nie znikła, czego życzy sobie rz±d Tuska i Komorowskiego."

wszyscy juz maja dosc waszych kolejnych wersji. "Na to nie pozwolimy. Zdajemy sobie sprawę, że jedyne miejsce, gdzie możemy bronić prawdy jest tutaj, dzięki "Naszemu Dziennikowi", "Gazecie Polskiej",
Radiu Maryja i Telewizji Trwam - mówiła Gosiewska przy wtórze burzliwych braw. - Z prezydentem Rzeczypospolitej leciała elita intelektualna kraju. Zależało jakim¶ siłom, żeby ta elita nie doleciała."

o to trzeba zapytac prezesa PiS...

Data: 2010-12-05 09:00:00
Autor: Dirko
Na imprezie sie zjawili...
Użytkownik ""<heRsk>"" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:rajmf6pg03g979rnr0a7usq23r4nl20qc34ax.com...
[...]

    Łap złodzieja! ...

Data: 2010-12-05 09:09:24
Autor: Grzegorz Z.
Na imprezie sie zjawili...
"<he®sk>" napisaů:

[ciach pierdoůy]

ty masz jakas obsesje na punkcie rydzyka i rm! --
"Tylko nie woůajcie Miúka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-05 15:29:00
Autor:
Na imprezie sie zjawili...
On Sun, 5 Dec 2010 09:09:24 +0100, geniusz intelektu, obsesyjne
komunista "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote:

"<he®sk>" napisaů:

[ciach pierdoĹŻy]

ty masz jakas obsesje na punkcie rydzyka i rm!

 na pewno nie ja ;o)))

Data: 2010-12-05 15:49:28
Autor: Grzegorz Z.
Na imprezie sie zjawili...
"<he®sk>" napisał:

[...]

na temat twojej antyklerykalnej obsesji wypowiedzialo sie tu juz wielu, a
ja przychylam sie do ich oceny.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-05 16:50:38
Autor: Azor jest pedałem
Na imprezie sie zjawili...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1v8061hnvz5f3$.1tnvpiukc27bf.dlg40tude.net...
"<he®sk>" napisał:

[...]

Ja też ;-))

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwaj±cej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroĽniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu cał± władzę i pozbawia wła¶nie ostatnich medialnych okienek na ¶wiat."

Data: 2010-12-05 17:51:03
Autor:
Na imprezie sie zjawili...
On Sun, 5 Dec 2010 16:50:38 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]
> "<he®sk>" napisaĹ?:

> na temat twojej antyklerykalnej obsesji wypowiedzialo sie tu juz wielu, a

 no i mamy parke moich wielbicieli ;o). jak sie dziewczynki czujecie ?

Data: 2010-12-05 17:51:03
Autor:
Na imprezie sie zjawili...
On Sun, 5 Dec 2010 15:49:28 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

"<he®sk>" napisał:

na temat twojej antyklerykalnej obsesji wypowiedzialo sie tu juz wielu, a ja przychylam sie do ich oceny.

 potrafisz cos napisac od siebie czy tylko kopiowac cudze ? ;o)))

 jak tam dzwony, przeszkadzaja ? ;o)))

Data: 2010-12-08 08:05:27
Autor: Grzegorz Z.
Na imprezie sie zjawili...

wrote:

"<he®sk>" napisał:

na temat twojej antyklerykalnej obsesji wypowiedzialo sie tu juz wielu,
a ja przychylam sie do ich oceny.

 potrafisz cos napisac od siebie czy tylko kopiowac cudze ? ;o)))

 jak tam dzwony, przeszkadzaja ? ;o)))

A kapliczki? JuĹĽ sÄ… okej?

Na imprezie sie zjawili...