Na internautów zawsze można liczyć...

Data: 2015-05-11 16:36:49
Autor: Joschi
Na internautów zawsze można liczyć...
Data: 2015-05-11 16:41:55
Autor: MarkWoydak
Na internautów zawsze można liczyć...

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:miqeq1$73h$1speranza.aioe.org...
http://komediowo.pl/gid,17527450,img,17527510,title,Memy-po-wyborach-prezydenckich,galeria.html?smpjqticaid=614d88

"Przypominam, że PiS rządziło całkowicie - mieli prezydenta, premiera, większość w sejmie, większość w senacie i w Trybunale Konstytucyjnym - i mając to wszystko PiS nie zrobiło nic" - mówi Janusz Korwin-Mikke. I mówi o Andrzeju Dudzie, że "jest zerem politycznym"

Co u "ukochanej pani prezydent"? Poryczałes się?

MW

Data: 2015-05-11 17:07:36
Autor: Joschi
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:miqf7e$fdb$1news.albasani.net...

[...]

Zimna kalkulacja... Przecież wyraźnie pisałem odezwę do narodu, nich każdy oszołom głosuje na swojego oszołoma, byleby złodzieja de bula odwołać... Zadanie w połowie wykonane...

Data: 2015-05-11 21:21:58
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:miqgjo$bn4$1speranza.aioe.org...
[...]

Czyli zdradziłeś Madzię dla KASY!! Ty zdrajco!

MW

Data: 2015-05-11 22:36:20
Autor: Joschi
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:miqvp5$f80$2news.albasani.net...

[...]

Zadanie w połowie wykonane...

Data: 2015-05-11 17:00:15
Autor: Budzik
Na internautów zawsze można liczyć...
Użytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

http://komediowo.pl/gid,17527450,img,17527510,title,Memy-po-wyborach-pr
ezydenckich,galeria.html?smpjqticaid=614d88

Rzeczywiscie super.
Najlepszy Donald Tusk patrzacy z gory na premier Kopacz: widzialem wyniki :))))))

Na internautów zawsze można liczyć...