Na jaki adres banki wysyłają dodatkowe KK?

Data: 2020-08-08 13:45:04
Autor: Dawid Rutkowski
Na jaki adres banki wysyłają dodatkowe KK?
Karta przyszła dziś na mój adres i nawet na moje imię i nazwisko.
Hmm, wydaje mi się, że dla żony przyszła na jej imię i nazwisko - ale może się to bardzo wydawać (i mylić z santanderem), bo "sama" przyszła tylko raz w 2015 - i nawet już nie pamiętam, jak ją zamawiałem, pewnie przez telefon, ale czy musiałem żonę jakoś w citku "ukliencić" to nie pamiętam totalnie... Wznawiane/wymieniane przychodziły już parami w jednym liście "na mnie".
Ciekawe, czy teraz przyjdą 3 w jednym liście - przekonamy się w grudniu/styczniu.

Na jaki adres banki wysyłają dodatkowe KK?