Na jakich obrotach osiągacie V-max?

Data: 2011-07-20 14:32:24
Autor: foka
Na jakich obrotach osiągacie V-max?
W dniu 2011-07-20 14:19, Lucjan pisze:
Witam

Próbowałem kiedyś osiągnąć jak najwyższą v-max, najpierw próbowałem na
przełożeniu 42 / 15 i v-max wychodził mi w okolicach 36 km/h, czyli obroty
około 103 rpm. Potem podjąłem próby na niższych przełożeniach i wyszło mi że
osiągnięcie 43 km/h jest możliwe na... 32/15 czyli obroty 135 rpm. Czy to
oznacza że moc maksymalna mojego "silnika" wypada przy tak wysokich obrotach?
Czy to jest normalne? Czy wszyscy tak mają?

Słabe silniczki trzeba kręcić wyżej :)

MSPANC

Na jakich obrotach osiągacie V-max?