Na jakie ugrupowanie zagłosujesz w tegorocznych wyborach parlamentarnych?-czyli sondaż Interii

Data: 2011-04-11 01:39:56
Autor: muto2100
Na jakie ugrupowanie zagłosujesz w tegorocznych wyborach parlamentarnych?-czyli sondaż Interii
tego    napewno    niznajdziecie    w  TVN24   czy  GÓwnie  czy  im
podobnych   goebelsowskich  szczekaczkach!

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-parlamentarne-2011/ankiety/na-jakie-ugrupowanie-zaglosujesz-w-tegorocznych-wyborach/wyniki,19411

Data: 2011-04-11 10:44:59
Autor: boukun
Na jakie ugrupowanie zaglosujesz w tegorocznych wyborach parlamentarnych?-czyli sondaz Interii

Motloch glosuje na podane im ugrupowania w mediach, na swoja i narodu polskiego zgube. Nieliczni madrzy ludzie sie dystansuja od tej rezimowej szopki... i siedza w domu...

boukun

Data: 2011-04-11 10:52:30
Autor: cytryna
[...]

******************
Dołożyłen swój głos i takie mamy wyniki. Jak tu oszukać wybory - oto jest pytanie dla konsorcjum KGB&UB&WSI?
PO - 27%
PiS - 38%
SLD - 18%
PSL - 1%
PJN - 6%
RPP - 3%
Inne - 7%
Głosów: 112557

Data: 2011-04-11 02:17:06
Autor: zbig
On 11 Kwi, 10:52, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

>http://fakty.interia.pl/raport/wybory-parlamentarne-2011/ankiety/na-j...

ugrupowanie-zaglosujesz-w-tegorocznych-wyborach/wyniki,19411

Do o y en sw j g os i takie mamy wyniki. Jak tu oszuka wybory - oto jest
G os w: 112557

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Te wyniki s± gówno warte gdyż nie spełniaj± podstawowych kryteriów
rzetelnego badania statystycznego. To jest plebiscyt skierowany do
kręgu odbiorców nie będ±cych tzw.prób± reprezentatywn±. Przypomnę tu
profesora fizyki z radia Maryja, który zrobił społeczne badanie i
wyszło mu , że na PiS chce głosować co¶ ponad 60%. Metoda doboru
próby, któr± przyj±ł była kompromituj±ca go jako statystyka. Od tego
czasu odbyły się wybory prezydenckie i samorz±dowe, których PiS
zdecydowanie przegrał.
Ale możecie się tymi wynikami branzlować, nie ma nic lepszego jak brak
¶wiadomo¶ci przeciwnika jego własnej słabo¶ci.

Data: 2011-04-11 23:38:12
Autor: Jaksa
Na jakie ugrupowanie zagÂłosujesz w tegorocznych wyborach parlamentarnych?-czyli sondaÂż Interii
On Mon, 11 Apr 2011 10:52:30 +0200, cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu>  wrote:

tego    napewno    niznajdziecie    w  TVN24   czy  GĂ“wnie  czy  im

[...]

GĹ‚osĂłw: 112557

Problem w tym, ze nawet gdyby tak mialo byc istotnie, to i tak nie zmieni
to arytmetyki a ta jest taka ze PO (27%) i SLD (18%) to jest ciagle wiecej
niz PiS (38%).

PiS nie ma tez mozliwych koalicjantow, wiec karty sa rozdane w takim  ukladzie
na lata. Dlatego NIE popieram JK. On blokuje teraz rozwoj sceny w Polsce..

A za 4 lata, moze byc juz za pozno na istotne zmiany, patrz postepujace
zbydlecenie polskiego spoleczenstwa (oczywiscie, nie bez zachecajacych
kuksancow ze strony wiadomych sil).

Jaksa

Data: 2011-04-11 15:34:28
Autor: Hans Kloss
On 11 Kwi, 23:38, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
 Dlatego NIE popieram JK. On blokuje teraz rozwoj sceny w Polsce.
 ON niczego nie blokuje, to my sami się blokujemy.
Nie masz możliwo¶ci skrzyknięcia ludzi i policzenia się, bo¶ jest
odcięty od przekaziorów na wieki wieków. Nie masz kasy. Nie masz
wpływów. Nie masz żadnej realnej siły.
Jedyn± szans± wypłynięcia na szersze wody jest przył±czenie się do już
istniej±cej partii o znacznym poparciu (czyli w praktyce PiS),
utworzenie tam frakcji i żmudne poszerzanie jej wpływów. Ale to robota
na lata, żadnego czynnego obecnie polskiego polityka nie stać było na
tyle uporu i cierpliwo¶ci- z dwoma wyj±tkami: wodza PO i wodza PiS.
J-23

Data: 2011-04-12 00:54:10
Autor: Jaksa
On Tue, 12 Apr 2011 00:34:28 +0200, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 11 Kwi, 23:38, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
 Dlatego NIE popieram JK. On blokuje teraz rozwoj sceny w Polsce.
 ON niczego nie blokuje, to my sami siÄ™ blokujemy.

Nie robi tego z perfidii oczywiscie. Ale ze NIE potrafi,
to niestety juz pokazal.

Nie masz możliwości skrzyknięcia ludzi i policzenia się, boś jest
odcięty od przekaziorów na wieki wieków. Nie masz kasy. Nie masz

Dlatego modlmy sie o zdrowie dla Pana Jana Kobylanskiego.
Nie tak wielu ma tak duze srodki finansowe jak on.

wpływów. Nie masz żadnej realnej siły.

Nie no, na swojej laweczce potrafie wycisnac co nie co.
Wszystkich zachecam! Sila fizyczna moze byc nam bardzo potrzeba,
np do miotania plyt chodnikowych.

Jedyną szansą wypłynięcia na szersze wody jest przyłączenie się do już
istniejÄ…cej partii o znacznym poparciu (czyli w praktyce PiS),
utworzenie tam frakcji i żmudne poszerzanie jej wpływów.. Ale to robota

Mrzonki, popatrz tylko na format ludzi otaczajacych braci.
Mam komentowac?

na lata, żadnego czynnego obecnie polskiego polityka nie stać było na
tyle uporu i cierpliwości- z dwoma wyjątkami: wodza PO i wodza PiS.
J-23

Przesilenie, ot czego potrzeba.

Jaksa

Data: 2011-04-12 11:58:56
Autor: raff

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message news:op.vtspwk031j561patlantis...
[...]

Bez zmiany oblicza mediow marnie to widze.

R.

Data: 2011-04-13 01:22:27
Autor: Jaksa
On Tue, 12 Apr 2011 11:58:56 +0200, raff <patagonia2389@onet.pl> wrote:

[...]

Takie podejscie do niczego nie prowadzi.

To tak jakby usiac na swojej parceli i pomarzyc
'a gdyby tak byla tu ropa albo zyla zlota'..

Nic z tego nie bedzie. Byla szansa, Moskal byl
liczony na jakies 300 mln USD a Kobylanski ma
duzo wiecej. Ale nie ma drugiej strony, nikogo
w kraju kto moglby byc partnerem, przeciez nie
zwariowany Switon, badzmy powazni.

A bracia K dla Polonusow musza wydawac sie mocno
nieciekawi, bo i tacy po czesci sa, niestety.

Nie wiem, moze za 100-150 mln dolcow daloby sie
stworzyc telewizje/redakcje o szerszym zasiegu
niz krag odbiorcow Radia Maryjnego?

Ale to musza byc ludzie, a nie cioty pierdoly.
Poza tym, to bylaby praca na lata, a to moze
byc juz zbyt pozno.

Licze na jakis wybuch niezadowolenia, ktory zmiecie
doslownie Czerska i WSI z powierzchni ziemi.
Na dobre i na zawsze.

Jaksa

Na jakie ugrupowanie zagłosujesz w tegorocznych wyborach parlamentarnych?-czyli sondaż Interii