Na jakiej Tusk jest ścieżce i na jakim kursie?

Data: 2011-01-20 17:23:55
Autor: abc
Na jakiej Tusk jest ścieżce i na jakim kursie?
Beata Kempa z PiS pytała premiera, czy wie "na jakiej jest ścieżce i na
jakim kursie", a także "kto go naprowadza i z jakiej wieży".

A co on na to?

Data: 2011-01-20 16:54:23
Autor: wasabi
On Thu, 20 Jan 2011 17:23:55 +0100, abc wrote:

Beata Kempa z PiS pytała premiera, czy wie "na jakiej jest ścieżce i na
jakim kursie", a także "kto go naprowadza i z jakiej wieży".

A co on na to?

że prowadzi go Kurski, expert w dziedzinie prawa o ruchu drogowym "czyli co robić aby nie stracić prawka łamiąc przy tym przepisy"

Data: 2011-01-20 17:55:02
Autor: zinek
Na jakiej Tusk jest ścieżce i na jakim kursie?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomoœci news:4d3861a0$0$2505$65785112news.neostrada.pl...
Beata Kempa z PiS pytała premiera, czy wie "na jakiej jest ścieżce i na
jakim kursie", a także "kto go naprowadza i z jakiej wieży".

A co on na to?

a on nie skumal - albo jest po prostu bez honoru.

Data: 2011-01-20 17:58:18
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-01-20 17:23, abc pisze:
Beata Kempa z PiS pytała premiera, czy wie "na jakiej jest ścieżce i na
jakim kursie", a także "kto go naprowadza i z jakiej wieży".

A co on na to?

Ja bym jej powiedział spierdalaj klempa, ale donek ma za małe jaja. Znaczy się mniejsze niż moje.

Data: 2011-01-20 17:30:54
Autor: wasabi
On Thu, 20 Jan 2011 17:58:18 +0100, PesTYcyD wrote:

[...]

a jakie masz :) jak orzeszek :D w MMs

Na jakiej Tusk jest ścieżce i na jakim kursie?