Na jakiej imprezie można wylosować za darmo szyty na miarę suchy skafander "Santi" ?

Data: 2010-02-15 02:57:33
Autor: np
Na jakiej imprezie można wylosować za darmo szyty na miarę suchy skafander "Santi" ?
Odpowiedź na te wszystkie pytania możesz znaleźć wraz z informacjami o
imprezie  w zakładce  "VII Skorpenowy Spływ Łyną" na stronie www.skorpena.pl.
Akademicki Klub Płetwonurków "Skorpena" z Olsztyna po raz siódmy
zaprasza na największy i najdziwniejszy, zimowo - wiosenny spływ
płetwonurków w Polsce. W sobotę, 20 marca 2010 roku o godzinie 12:00
blisko 300 płetwonurków z Polski i zagranicy rozpocznie VII Skorpenowy
Spływ Łyną.
Najważniejsza w naszej imprezie jest wspaniała zabawa i możliwość
poznania wielu płetwonurków z różnych środowisk i organizacji wspólnie
bawiących się. Poza tym, warto zobaczyć miasto na terenie którego
znajduje się aż 13 jezior.
Jeżeli lubisz zabawę na luzie, bez sztywności i komercyjnego zadęcia,
TO PRZYJEŻDŻAJ !
Paweł Laskowski
AKP  "Skorpena"

Data: 2010-02-16 14:13:12
Autor: nurwomen
Na jakiej imprezie możnawylosować za darmo szyty na miarę suchy skafander "Santi" ?
Witam, przeczytałam ten post i mam 2 pytanka
-czy obowiazkowe są na spływie  badania lekarskie?
czy 300 osób w wodzie jednoczesnie na jednej imprezie to nie za duż?

Data: 2010-02-17 01:19:03
Autor: np
Na jakiej imprezie możnawylosować za darmo szy ty na miarę suchy skafander "Santi" ?
Wystarczy na miejscu wypełnione zgłoszenie o udziale w spływie na
własna odpowiedzialność. Co do liczby startujących, jesteśmy
przygotowani na udział 300 startujących. Tylu osobom jesteśmy w stanie
zapewnić pamiątkowe koszulki i niespodzianki, nie mówiąc o grubszych
nagrodach, których wartość  szacujemy  już na ponad 20 000 zł. W
tamtym roku popłynęło Łyną  201 płetwonurków. Od trzech lat mamy
tendencję do podwajania liczby startujących, więc ... Prawie drugie
tyle zawsze jest płetwonurków imprezowiczów-obserwatorów.
 Pozdrawiam i zapraszam.
Paweł

Data: 2010-02-19 02:45:05
Autor: Zosia Romanczuk
Na jakiej imprezie możnawylosować za darmo szy ty na miarę suchy skafander "Santi" ?
Czy  w tym roku, biorąc pod uwagę, że nagrodą jest suchy skafander,
impreza jest na prawde za całkowite darmo???  Moja kolezanka była w
zeszłym roku i mówiła mi, że bylo za darmo i pełno nagród, nawet
automaty, jak to możliwe?

Data: 2010-02-19 03:13:23
Autor: Nina
On 19 Lut, 11:45, Zosia Romanczuk <z.romanc...@gmail.com> wrote:
[...]

Od pierwszego spływu biorę udział w tej imprezie. Trzeba powiedzieć,
że organizatorzy są dobrze przygotowani na przyjazd zwiększającej się
każdego roku liczby uczestników. To bardzo sympatyczny spływ, w
pięknym mieście, które całkiem inaczej prezentuje się z perspektywy
kaczki krzyżówki:). Mnie najbardziej zadziwia to, że "spływowicze" to
faktycznie w większości ludzie, którzy nurkują (na całym świecie) i
spotkanie w nurcie Rzeki Łyny jest okazją nie tylko do wygłupów w
zimnej wodzie, ale również do wymiany nurkowych doświadczeń,
obserwacji, czasami planowania wspólnych wyjazdów.
Przede wszystkim, dla mnie to świetny plan na weekend. Super ludzie,
bardzo radosna atmosfera i fajny odpoczynek.
Nagrody też super, ale ja nigdy na nic nie liczę. Raz wygrałam 5l
płynu do płukania tkanin- ale to podczas innej imprezy:)
Zachęcam umiejących pływać z poczuciem humoru i odpornych na zimną
wodę:)
pozdro nina

Data: 2010-02-19 03:39:38
Autor: Siwynurek
Na jakiej imprezie możnawylosować za darmo szy ty na miarę suchy skafander "Santi" ?
Polecam !!!
Uczestniczę w spływie od kilku lat i w tym roku też się wybieramy
większą ekipą :-). Impreza profesjonalnie zorganizowana, super
atmosfera - można się nieźle wyluzować :-) No i do tego SUUUPER
nagrody do wylosowania! A to wszystko bez żadnych opłat za udział w
imprezie !

Pozdrawiam wszystkich nurasów
Siwy
Łomżyński Klub Płetwonurków
"PODWODNY JELEŃ"  :-)

Data: 2010-02-19 09:43:47
Autor: Rav Kazm...
Na jakiej imprezie możnawylosować za darmo szy ty na miarę suchy skafander "Santi" ?
Polecam ten "SPŁYW" wszystkim miłośnikom nurkowania , pływania i
wodomaniakom.
Bardzo ciekawa impreza umożliwiająca poznanie malowniczej stolicy
warmi i mazur z punktu widzenia kaczki :)
A po około godzinnej wycieczce w nurcie Łyny , uroczyste przywitanie
Wiosny z miseczką gorącej zupy i kubkiem herbaty , w parku
Olsztyńskiej starówki.
Imprezę kończy zabawa w jednym z klubów na terenie miasteczka
studenckiego Kortowo.
Podczas zabawy i poczęstunku zostaną rozlosowane bardzo ciekawe i
atrakcyjne nagrody , oraz pamiątkowe upominki dla wszystkich
uczestników "spływu".
To jedyna tego typu inpreza umożliwiająca przywitanie wiosny jak za
czasów szkolnych :)

Do zaobaczenia.
Rafał.

Data: 2010-02-24 09:01:42
Autor: np
Na jakiej imprezie można wylosować za darmo sz yty na miarę suchy skafander "Santi" ?
Na liście startowej zaczęła się dziś logować już druga setka
uczestników  7 Skorpenowego Spływu Łyną . Porównując tempo zapisów w
ubiegłym roku, możemy zakładać liczbę płynących w tym roku na ponad
300 osób. W najbliższych  dniach, na stronie internetowej AKP
"Skorpena",  więcej szczegółów o nowych nagrodach i ich fundatorach
oraz o możliwościach  taniego noclegu w Olsztynie.

Paweł Laskowski
AKP  "Skorpena
www.skorpena.pl

Na jakiej imprezie można wylosować za darmo szyty na miarę suchy skafander "Santi" ?