Na jakiej podstawie prawnej przysięga/ślubowanie sędziego TK ?

Data: 2015-12-09 17:00:50
Autor: Budzik
Na jakiej podstawie prawnej przysięga/ślubowanie sędziego TK ?
Użytkownik Zenowtek derou@saf.pl ...

Na jakiej podstawie prawnej nowo wybrany sędzia
Trybunału Konstytucyjnego ma obowiązek złożenia
przysięgi/ślubowania przed prezydentem RP ?
Szukałem w Konstytucji, ale nie znalazłem.

Nie trolluj :)
Zreszta wszystko masz w tych niedobrych orzeczeniach TK z dzis z i 03.12...

Na jakiej podstawie prawnej przysięga/ślubowanie sędziego TK ?