Na jakiej zasadzie dobiera sie meijsce w samolocie ?

Data: 2011-10-17 11:45:57
Autor: KiloSierra
Na jakiej zasadzie dobiera sie meijsce w samolocie ?
W dniu 11/10/17 11:11, Fantom pisze:

sumie jedyna zasada jest aby bylo przy oknie.

a czemu  przy oknie ma byc jedyna sluszna zasadą?

Data: 2011-10-17 13:08:27
Autor: Fantom
Na jakiej zasadzie dobiera sie meijsce w samolocie ?
sumie jedyna zasada jest aby bylo przy oknie.

a czemu  przy oknie ma byc jedyna sluszna zasadą?

A czemu mnie pytasz ? Pytaj tych co tak wybieraja.
To ja piszac ten post, pytam wlasnie na podstawie czego ludzie wybieraja miejsca.

Fantom

Data: 2011-10-17 11:15:27
Autor: Jarosław Sokołowski
Fantom napisał:

[...]

Na http://www.seatguru.com można zobaczyc które miejsca w samolocie
danej linii są dobre, a które nie. A także przeczytać na jakiej
podstawie ludzie je tak oceniają.

--
Jarek

Data: 2011-10-18 23:07:06
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik KiloSierra napisał:
W dniu 11/10/17 11:11, Fantom pisze:

sumie jedyna zasada jest aby bylo przy oknie.

a czemu przy oknie ma byc jedyna sluszna zasadą?

Klaustrofobia?

--
Darek

P.S. Każdy woli widzieć jak nie widzieć...

Data: 2011-10-19 00:50:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Na jakiej zasadzie dobiera sie meijsce w samolocie ?

""Dariusz K. Ładziak"" 4e9dea89$0$2199$65785112@news.neostrada.pl

a czemu przy oknie ma byc jedyna sluszna zasadą?

: Klaustrofobia?

Bo można zadecydować o czasie wietrzenia. ;)

Oczywiście najlepsze miejsce jest daleko od
okien a blisko do korytarza. Można i nogi
wyciągnąć i bez skrępowania iść na lotnisko,
i łatwej coś zdjąć z wózka pchanego przez
stewar_dessę.

[gdy siedząca obok nas osoba wykaże chęć wyjścia na lotnisko,
możemy ją, ganiąc surowym spojrzeniem, przysadzić i spokojnie
poczekać -- po kilku takich próbach zleje :) się w majtki a my
będziemy mogli krzyknąć na cały głos -- 'ale wiocha!!!'...
właściwie to sam do siebie mogą powiedzieć wprost -- 'iść do
sracza', zamiast 'lecieć na lotnisko', ale przy ludziach
muszę trzymać fason, jak się to mówi...]

Na jakiej zasadzie dobiera sie meijsce w samolocie ?