Na kaczej smyczy

Data: 2015-05-30 02:47:31
Autor: Stachu Chebel
Na kaczej smyczy
"Większość społeczeństwa chce pomnika smoleńskiego na Krakowskim Przedmieściu"

No toś Pan Panie Elekcie dowalił do pieca!!  Oj będzie się działo po 6-tym sierpnia jak Pan chlapnie "tak mi dopomóż Bóg". A co, nie będzie tak? Jasne, że tak będzie, bo ponoć jak to Pan STWIERDZIŁ "większość społeczeństwa" tego oczekuje. Szanowny Panie Elekcie, niechaj Pan uszanuje intelekt Rodaków. Pan nie wygrał wyborów!!  Komorowski je przegrał!!  Rozumie Pan ten niuans?! Jeżeli nie, to będzie z Pana Prezydent jak z kaczej trąby wuwuzela..

http://natemat.pl/144055,duda-wiekszosc-spoleczenstwa-chce-pomnika-smolenskiego-na-krakowskim-przedmiesciu

Data: 2015-05-30 10:00:27
Autor: Budzik
Na kaczej smyczy
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

[...]

Moze referendum? :)

Data: 2015-05-30 05:16:42
Autor: kogutek444
Na kaczej smyczy
W dniu sobota, 30 maja 2015 12:00:29 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> enskiego-na-krakowskim-przedmiesciu Moze referendum? :)

Zgoda ale te trzysta osób co na nie pójdzie niech zapłaci za całe referendum.

Data: 2015-05-30 15:00:26
Autor: Budzik
Na kaczej smyczy
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> [...]
> mol enskiego-na-krakowskim-przedmiesciu Moze referendum? :)

Zgoda ale te trzysta osób co na nie pójdzie niech zapłaci za całe
A moze inaczej? Skoro ludzie chca referenda to niech za nie płaca ci co nie chodza!
Proponuje referendum w tej sprawie! Diler pierwsza dziąłkę daje ponoc gratis - wiec i tym razem pierwsze referendum sfinansuje budzet.

Data: 2015-05-30 14:54:34
Autor: ruski szpieg
Na kaczej smyczy
W dniu 30.05.2015 o 11:47, Stachu Chebel pisze:
[...]

Jeszcze nieraz zatęsknimy za Bronkiem... Ja stawiam, ze za 5 lat Bronek wygra wybory na prezydenta.:)

Data: 2015-05-30 15:35:39
Autor: boukun
Na kaczej smyczy
"ruski szpieg" <ruski.troll@mail.ru> schrieb im Newsbeitrag
[...]

phi, hi, zlodziej emerytur idzie juz na emeryture... Kto taki obciach w ogole zrobil prezydentem....

Data: 2015-05-30 18:16:26
Autor: Mark Woydak
Na kaczej smyczy

--

Czy ten samolot rozpier...ł się na Krakowskim Przedmieściu? A co z gospodarka panie elekt?

MW

Data: 2015-05-31 02:30:52
Autor: donek999bronek
Na kaczej smyczy
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Jeżeli nie, to będzie z Pana Prezydent jak z kaczej trąby wuwuzela...

Mało mnie obchodzi gdzie będzie pomnik i czy w ogóle będzie.

Cyferki, Panie!!! cyferki są najważniejsze.

Gajka G utopiła 120mln, zapierdolono ludziom 2 czy 3mld PLNów.
https://www.youtube.com/watch?v=1RDv8_iaXWE

Mafia rządzi i trzeba dobrać się jej do dupy, a nie jakieś
tam pomniki, co sądzi rosja o elekcie i inne pierdoły.

Data: 2015-05-31 11:05:35
Autor: aja
Na kaczej smyczy
W dniu 2015-05-30 o 11:47, Stachu Chebel pisze:
"Większość społeczeństwa chce pomnika smoleńskiego na Krakowskim Przedmieściu"
No toś Pan Panie Elekcie dowalił do pieca!!

Panu Elektowi dedykuję hasło wyborcze
Clintona z 1992r:

Liczy się gospodarka, głupcze!

--