Na kogo dzis zapoluje (czyt: ZAMORDUJE) fragles KOMOROWSKI???

Data: 2010-04-20 16:44:16
Autor: ColgatesBilly
Na kogo dzis zapoluje (czyt: ZAMORDUJE) fragles KOMOROWSKI???
"Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote in message news:hqk7uu$mne$1news.onet.pl...
Jak wiadomo Komorowski to psychopatyczne indywiduum, ktore to lubi sobie DLA SPORTU (!!!)
postrzelac do bezbronnych zwierzatek (wespol
z innym bydlakiem: Pali-kotem).

Co ostatnio ustrzelil (zabil) fragles?

Sarah Palin mordowala (morduje?) niedzwiedzie. I przegrala
z kretesem!

Ku rozwadze, fragles !

Wlasnie mi przypomniales moja dzisiejsza tragedie.
Po raz pierwszy zabilem...
Nawet zwierze ( tego ze Szwecji trudno liczyc za czlowieka, skoro zyt)

Przejechalem wiewiorke, widzialem jej oczy bo sie zawahala niestety,
nie dalem rady wychamowac, czylem ten przejazd i jest mi DZIS
rownie przykro jak kilka dni temu.

A skutera morderce sprysznicowalem sprezona woda...
Nie wiem po co mu sie tak spieszylo!
(i czemu jakis debil tak dlugo skrecal, co mi zabralo 15 sekund minute wczesniej)

KoL

Na kogo dzis zapoluje (czyt: ZAMORDUJE) fragles KOMOROWSKI???