Na kogo głosować?

Data: 2015-04-30 08:59:42
Autor: zdumiony
Na kogo głosować?
Czy mam podać na kogo zagłosuję? Obawiam się że jestem tu antyautorytetem i mogło by to zniechęcić wielu do głosowania na nich.

Data: 2015-04-30 02:40:05
Autor: Stachu Chebel
Na kogo głosować?
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 08:59:44 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
Czy mam podać na kogo zagłosuję? Obawiam się że jestem tu antyautorytetem i mogło by to zniechęcić wielu do głosowania na nich.

Stań się Zdumieńcze autorytetem i idĽ moj± drog±!! Mam już trochę lat, słyszałem pierdolenie że niegłosuj±cy racji nie maj± i takie tam sranie w banie walone w TV przez tzw. celebrytów..  Sprzedajne Dupki żołędne...

Otóż jak do tej pory nie zdażyło mi się zagłosować. Dzięki temu przy goleniu patrzę na swój wredny pysk w lustro bez obrzydzenia!!

Data: 2015-04-30 11:47:59
Autor: zdumiony
Na kogo głosować?
W dniu 2015-04-30 o 11:40, Stachu Chebel pisze:
[...]

Muszę zagłosować:
otóż postanowiłem w pierwszej turze zagłosować na Kukiza a w drugiej na Dudę

Data: 2015-04-30 07:45:38
Autor: szklanynocnik
Na kogo głosować?
użytkownik zdumiony napisał:

Muszę zagłosować:
otóż postanowiłem w pierwszej turze zagłosować na Kukiza a w drugiej na Dudę

Braun 1t. fajnie się żydokomuch spina:)
ew. Duda 2t.     tak ostatecznie   Zamienię tylko typy prof.Wolniewicza, bo u niego jest odwrotnie.

http://wpolityce.pl/polityka/239372-prof-wolniewicz-jedyny-powazny-kandydat-w-wyborach-prezydenckich-to-andrzej-duda-reszta-nie-ma-kwalifikacji-do-tej-funkcji

Data: 2015-04-30 07:47:49
Autor: szklanynocnik
Na kogo głosować?

Braun 1t. fajnie się żydokomuch spina:)
ew. Duda 2t.     tak ostatecznie

Naczy żydokomuch się spina na jego widok:)

Data: 2015-04-30 18:50:09
Autor: Ikselka
Na kogo głosować?
Dnia Thu, 30 Apr 2015 07:45:38 -0700 (PDT), szklanynocnik@gmail.com
napisał(a):

użytkownik zdumiony napisał:

Muszę zagłosować:
otóż postanowiłem w pierwszej turze zagłosować na Kukiza a w drugiej na Dudę

Braun 1t. ew. Duda 2t.

Duda lub Braun.

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

Data: 2015-04-30 11:00:28
Autor: Budzik
Na kogo głosować?
Użytkownik zdumiony zdumiony@jestem.pl ...

Muszę zagłosować:
otóż postanowiłem w pierwszej turze zagłosować na Kukiza a w drugiej
na Dudę

Zaraz ci Jarek powie, ze próbujesz t± wypowiedz± fałszować wybory.
Sk±d wiesz, ze Duda będzie w drugiej rundzie?

Data: 2015-04-30 13:15:13
Autor: Andrzej Lawa
Na kogo głosować?
W dniu 30.04.2015 11:47, zdumiony pisze:

[...]

Kukiz jak Kukiz, ale ta pacynka ¦więtego Prezesa Męczennika od Krzyża Smoleńskiego?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-05-02 12:32:54
Autor: Wiesiaczek
Na kogo głosować?
W dniu 30.04.2015 o 11:40, Stachu Chebel pisze:
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 08:59:44 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
Czy mam podać na kogo zagłosuję? Obawiam się że jestem tu
antyautorytetem i mogło by to zniechęcić wielu do głosowania na nich.

StaĹ„ siÄ™ ZdumieĹ„cze autorytetem i idĹş mojÄ… drogÄ…!! Mam juĹĽ trochÄ™ lat, sĹ‚yszaĹ‚em pierdolenie ĹĽe niegĹ‚osujÄ…cy racji nie majÄ… i takie tam sranie w banie walone w TV przez tzw. celebrytĂłw..  Sprzedajne Dupki ĹĽoĹ‚Ä™dne...

Otóż jak do tej pory nie zdażyło mi się zagłosować. Dzięki temu przy goleniu patrzę na swój wredny pysk w lustro bez obrzydzenia!!

Słusznie czynisz. Mnie też się to nie zdarzyło i w dalszym ciągu jakoś do urny mnie nie ciągnie.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z podkarpackiej wsi)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-04-30 09:58:11
Autor: P03
Na kogo głosować?
Czy mam podać na kogo zagłosuję? Obawiam się że jestem tu antyautorytetem i mogło by to zniechęcić wielu do głosowania na nich.

Ale czy ma to jakieś znaczenie - podobno te co trzeba głosy
juĹĽ 3 razy policzono i sprawdzono.
:-)

--
-03

Data: 2015-04-30 11:00:29
Autor: Budzik
Na kogo głosować?
Użytkownik zdumiony zdumiony@jestem.pl ...

Czy mam podać na kogo zagłosuję? Obawiam się że jestem tu antyautorytetem i mogło by to zniechęcić wielu do głosowania na nich.

Ja chyba dla jaj zagłosuje na JK. Znaczy na Jarka.
Po pierwsze beda jaja jak cud sie zdarzy na ktory czeka Ikselka.
Po drugie jestem ciekawy czy bedzie teoria o fałszerstwie ;-P

Data: 2015-04-30 14:10:48
Autor: Ikselka
Na kogo głosować?
Dnia Thu, 30 Apr 2015 11:00:29 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Na JARKA? - ale jaja, no fakt. To dawaj, dawaj 3-]

Po pierwsze beda jaja jak cud sie zdarzy na ktory czeka Ikselka.
Po drugie jestem ciekawy czy bedzie teoria o fałszerstwie ;-P

Cud będzie niew±tpliwie - gdy się wreszcie dowiesz (pewnie po wyborach),
KTO kandyduje na fotel prezydencki.

Data: 2015-04-30 06:32:36
Autor: Stachu Chebel
Na kogo głosować?
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 14:10:49 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

Cud będzie niew±tpliwie - gdy się wreszcie dowiesz (pewnie po wyborach),
KTO kandyduje na fotel prezydencki.
--

A konkretnie mogłaby¶ co¶ bekn±ć? Bo powyższe to takie sranie w banie na poziomie "wiem, ale nie powiem", mam teczkę, ale jej nie pokażę itd,.itp..

Fandzolisz co¶ kobito, ino sama nie wiesz o czym. Tylko mi nie fandzol w odpowiedzi w swoim stylu, że tylko inteligentni rozumej± to fandzolenie...

Data: 2015-04-30 06:42:36
Autor: Stachu Chebel
Na kogo głosować?
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 14:10:49 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

 3-]

Co toto powyższe ma oznaczać?

[...]

Phihihi, Wuj z rozumem!!  Najważniejsza jest wiara!!

Data: 2015-04-30 07:55:09
Autor: szklanynocnik
Na kogo głosować?
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Phihihi, Wuj z rozumem!!  Najważniejsza jest wiara!!

Twoje podej¶cie też ujdzie, lepiej zaj±ć się własnym biznesem
niż podniecać się polityk±, ale my by chcieli drugiej Japonii
czy Irlandii:):), mnie te 5 minut na postawienie krzyżyka
nie zbawi±, a i starych znajomych można spotkać.

Data: 2015-05-02 12:35:19
Autor: Wiesiaczek
Na kogo głosować?
W dniu 30.04.2015 o 15:42, Stachu Chebel pisze:
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 14:10:49 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

  3-]

Co toto powyższe ma oznaczać?

Ikselka wali kupsko na talerz.

Data: 2015-04-30 13:51:41
Autor: Budzik
Na kogo głosować?
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

[...]

Przepraszam. Na Pana Jarosława Dude oczywi¶cie ;-P

Nie gryzie cie cos w tyłek? ;-)

Data: 2015-04-30 18:49:12
Autor: Ikselka
Na kogo głosować?
Dnia Thu, 30 Apr 2015 13:51:41 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Widzisz teraz swój monstrualny fiks? Polega on na tym, że Ty nie my¶lisz
racjonalnie, Ty głosujesz "przeciw komu¶" a nie "za czym¶" - i to jest tym
bardziej żałosne, że tak ma ponad 50 procent wyborców :-/.

[...]

Tylko "Jarek" i paranoiczny fiks 50 procent obywateli RP :->

Data: 2015-04-30 17:35:41
Autor: Budzik
Na kogo głosować?
[...]

Poczekaj, poczekaj, to nie na tym polega?
Nie zgadzam sie z JKM wiec na niego nie głosuje.
Nie podoba mi się podejscie Ogórek wiec na ni± nie głosuję.
Nie podoba mi się podejscie PO i Komorowskiego wiec na niego nie głosuję.
Oceniam jednoznacznie wystawianie kandydata na prezydenta z siódmego garnituru polityków danej partii oceniaj±c jego działania jako figuranctwo wiec na niego nie głosuje.
Mam podobne pogl±dy do Palikota wiec pomimmo licznych wad chyba na niego zagłosuję.
Ty przeprowadzasz analize jakos inaczej?
No tak, jak sie jest zaslepionym miło¶ci± to zapewne bezkrytyzm jest całkowity i niepodwazalny.

[...]

Smiesznie - przeciwniczka szczepionek i zwolenniczka smolenskiej bomby widzi paranoję w tym, ze ludzie nie maj± kandydata z ktorym zgadzaja sie w 100% i w zwiazku z tym wybieraja tego ktory chociaz w jakiejs czesci odpowiada ich pogladom odrzucaj±c jednoczesnie tych, z ktorych pogladami nie zgadza sie w wiekszej czesci.
Toz to... paranoja!

Data: 2015-04-30 11:06:45
Autor: Andrzej Lawa
Na kogo głosować?
W dniu 30.04.2015 08:59, zdumiony pisze:
Czy mam podać na kogo zagłosuję? Obawiam się że jestem tu
antyautorytetem i mogło by to zniechęcić wielu do głosowania na nich.

Ja od dość dawna głosuję najwyżej przeciwko ;-/

No, chyba ĹĽe lokalnie :)

Programowo najbliżej mi do TR, ale to efemeryda, a Palikot to dość chaotyczny oportunista.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj siÄ™ ĹĽyciem!

Data: 2015-04-30 11:00:29
Autor: Budzik
Na kogo głosować?
Użytkownik Andrzej Lawa alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com ...

Programowo najbliżej mi do TR, ale to efemeryda, a Palikot to do¶ć chaotyczny oportunista.

Widze ze mamy podobne rozterki :)

Data: 2015-05-03 20:54:33
Autor: ikka
Na kogo głosować?
W dniu 2015-04-30 o 13:00, Budzik pisze:
UĹĽytkownik Andrzej Lawa alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com ...

Programowo najbliżej mi do TR, ale to efemeryda, a Palikot to dość
chaotyczny oportunista.

Widze ze mamy podobne rozterki :)

w takim razie Tanajno ci został ;)

--
"Rational arguments don’t usually work on religious people.
Otherwise there would be no religious people."

Data: 2015-04-30 17:22:12
Autor: ruski szpieg
Na kogo głosować?
W dniu 30.04.2015 o 08:59, zdumiony pisze:
Czy mam podać na kogo zagłosuję? Obawiam się że jestem tu
antyautorytetem i mogło by to zniechęcić wielu do głosowania na nich.

Jak masz poniżej 35 lat to głosuj nogami... Niemcy i Skandynawię polecam.

Jam masz 35-50 to nie trać czasu na głosowanie ale się weź do roboty bo ktoś musi robić na ten cały bajzel...

Jak masz 50-67 to nie głosuj tylko się zacznij modlić żeby cię z roboty nie wypierdolili. Na śmietniku jest ostra konkurencja o zasoby.

Jak masz powyżej 67 to po co ci głosować -i tak jesteś starym zgredem z poprzedniej epoki, który się nie zna...

Data: 2015-04-30 09:07:43
Autor: donek999bronek
Na kogo głosować?
użytkownik ruski szpieg napisał:

Jak masz 50-67 to nie głosuj tylko się zacznij modlić żeby cię z roboty nie wypierdolili. Na ¶mietniku jest ostra konkurencja o zasoby.

Polscy bezdomni mówili że u niemca zupa jest bardziej gęsta,
w standardzie daj± też koc, jak by co:)

Data: 2015-04-30 18:51:28
Autor: Ikselka
Na kogo głosować?
Dnia Thu, 30 Apr 2015 17:22:12 +0200, ruski szpieg napisał(a):

Jak masz 50-67 to nie głosuj tylko się zacznij modlić żeby cię z roboty nie wypierdolili.

Sama siebie nie wyp...lę, więc IDĘ GŁOSOWAĆ. Tej grupy nie wzi±łe¶ pod
uwagę :->

Data: 2015-04-30 19:13:35
Autor: ruski szpieg
Na kogo głosować?
W dniu 30.04.2015 o 18:51, Ikselka pisze:
ama siebie nie wyp...lę, więc IDĘ GŁOSOWAĆ. Tej grupy nie wzi±łe¶ pod
uwagę :->
Wzi±łem chyba:) Ruscy przestan± kupować jabłka i warzywniaki też upadn±...

Data: 2015-04-30 20:13:07
Autor: Ikselka
Na kogo głosować?
Dnia Thu, 30 Apr 2015 19:13:35 +0200, ruski szpieg napisał(a):

W dniu 30.04.2015 o 18:51, Ikselka pisze:
ama siebie nie wyp...lę, więc IDĘ GŁOSOWAĆ. Tej grupy nie wzi±łe¶ pod
uwagę :->
Wzi±łem chyba:) Ruscy przestan± kupować jabłka i .

Dla mnie to tylko lepiej - trudno, takie s± MOJE realia.
warzywniaki też upadn±..

Nie mam sadu, nie mam warzywniaka.

Data: 2015-04-30 11:33:20
Autor: szklanynocnik
Na kogo głosować?
użytkownik Ikselka napisał:
Wzi±łem chyba:) Ruscy przestan± kupować jabłka i .

Dla mnie to tylko lepiej - trudno, takie s± MOJE realia. > warzywniaki też upadn±..

Nie mam sadu, nie mam warzywniaka.

Tylko że polska pcha do ruska dużo towaru, nie tylko jabłka.
Rusek poci±gn±ł też złotówkę w dół i frankowicze kwicz±, kto zarobi? Bank, bank zarabia zawsze na wahaniach.

Data: 2015-04-30 21:15:23
Autor: Ikselka
Na kogo głosować?
Dnia Thu, 30 Apr 2015 11:33:20 -0700 (PDT), szklanynocnik@gmail.com
napisał(a):

[...]

Kredytu też nie mam. Tym bardziej na "frankowiczów" nie mam zamiaru płacić
- kto bierze kredyt, powinien czytać umowę.

Data: 2015-05-01 09:44:36
Autor: ruski szpieg
Na kogo głosować?
W dniu 30.04.2015 o 20:13, Ikselka pisze:
[...]

To był przykład wskazuj±cy na szerszy kontekst. Rozumiem, że s± geszefty względnie bezpieczne, jak na przykład zakłady pogrzebowe w małych miejscowo¶ciach;P

Na kogo głosować?