Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?

Data: 2010-11-06 14:44:52
Autor: Hans Kloss
Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?
Nie, nie chodzi mi o "m³odych wykszta³conych z du¿ego miasta" tylko o
prawdziw± polsk± inteligencjê- ludzi nieobojêtnych na sprawy kraju,
umiej±cych i chc±cych pisaæ, analizowaæ, spieraæ siê dochodziæ prawdy
w dyskusjach i polemikach. Skupiskiem takich w³a¶nie ludzi jest strona
niezale¿nego forum publicystów salon.24, najbardziej chyba
opiniotwórczego blogerskiego portalu w naszym kraju.
Og³oszono tam niedawno "s±dasz": Na kogo by¶ zag³osowa³/a gdyby wybory
parlamentarne odbywa³y siê dzisiaj?
Wyniki nieco mnie zaskoczy³y, rozczarowa³ zw³aszcza rezultat PiS-
zaledwie 77% spo¶ród ponad 2 tysiêcy osób bior±cych udzia³ w ankiecie
zadeklarowa³o swoje poparcie dla tej partii. Zupe³nie niezrozumia³y
jest wysoki wynik platfonsów- 10% to o co najmniej 9.9% za du¿o.
Mimo wszystko nie by³bym rozczarowany gdyby takie w³a¶nie by³y wyniki
przysz³orocznych wyborów parlamentarnych.
http://lubczasopismo.salon24.pl/forum2010/survey/5,1
J-23

Data: 2010-11-06 15:04:52
Autor: DJ MC Donald Musk
On 6 Lis, 22:44, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

No coz... tak to juz jest, ze do S24 moze sie nawet i Cyc zapisac - co
twierdzi, ze "urzednicy pracuja" (w sensie wytwarzaja dochod)
Mnie to juz nawet i to nie zdziwi...
A moze i cyc uwaza, ze prezydent bobr komoroski "pracuje" ?
to dopiero lewicowy liberalizm rodem z Platfonsji!

Data: 2010-11-06 23:22:44
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

Nie, nie chodzi mi o "m³odych wykszta³conych z du¿ego miasta" tylko o
prawdziw± polsk± inteligencjê

A by³a kiedysik tako...?

Data: 2010-11-07 00:09:18
Autor: Canucki
Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?
Polok_prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisa³(a):
Hans Kloss wrote:

> Nie, nie chodzi mi o "m³odych wykszta³conych z du¿ego miasta" tylko o
> prawdziw± polsk± inteligencjê

A by³a kiedysik tako...?

U was w chalupie "baco" to chyba tylko jako ceper

Krzysztof Canucki

Data: 2010-11-07 01:47:48
Autor: Polok_prawdziwy

Hans Kloss wrote:

> Nie, nie chodzi mi o "m³odych wykszta³conych z du¿ego miasta" tylko o
> prawdziw± polsk± inteligencjê

A by³a kiedysik tako...?

U was w chalupie "baco" to chyba tylko jako ceper

A cyjo kiedysik godo³, zem ymteligent...!?

- ³okrutny wstyd rodzinie bym sprawi³, kiejbym jakimsik prefosorem, albo inksym prezesem ³osto³...

Data: 2010-11-07 02:16:05
Autor: zeusx
Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?

U¿ytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisa³ w wiadomo¶ci news:qn8hq7-ce1.ln1server.linuxfan.de...

Hans Kloss wrote:

> [...]

A cyjo kiedysik godo³, zem ymteligent...!?

- ³okrutny wstyd rodzinie bym sprawi³, kiejbym jakimsik prefosorem, albo

Wreszcie prawdê napisa³e¶.
zx

Data: 2010-11-07 08:01:31
Autor: wp
W dniu 2010-11-07 02:16, zeusx pisze:
- ³okrutny wstyd rodzinie bym sprawi³, kiejbym jakimsik prefosorem, albo
inksym prezesem ³osto³...

Wreszcie prawdê napisa³e¶.
zx

Czyli je¿li nie profesor albo nie prezes to ju¿ pogarda i komentowanie?
Nie pojmujê celowo¶ci komentarza.

--
wp

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xB29BFD46.asc

Data: 2010-11-07 08:38:52
Autor: jadrys

Hans Kloss wrote:

[...]

Otó¿ to baco. Dla mnie tak¿e zupe³nie niezrozumia³e i idiotyczne jest to manifestowanie posiadania papierka z jakiej¶ uczeni. Tego okazywania ¿e jest siê _patentowanym_ durniem który zda³ egzamin z jakich¶ dat historycznych, czy ze znajomo¶ci zagadnieñ które kto¶ tam kiedy¶ opracowa³.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-11-07 11:40:24
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Tukej siem w 100%-ach zgodzomy JAMDRYSIE...!

Data: 2010-11-07 00:46:16
Autor: boukun
Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:19079600-e736-45f1-bff9-ebf3ff3af924s4g2000yql.googlegroups.com...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Na Chrystusa, króla Polski...

boukun

Data: 2010-11-07 11:46:29
Autor: ali
Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Na Chrystusa, króla Polski...

boukun
ty mo¿esz tylko na Bandere
 ukraiñski kacapie

Data: 2010-11-07 12:55:34
Autor: Polok_prawdziwy
ali  wrote:

[...]

Co..., ZABOLA£O...!?

- ale to PROWDA...!!!

Data: 2010-11-07 13:39:00
Autor: boukun
Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?

U¿ytkownik "ali " <ali57@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ib63il$sih$1inews.gazeta.pl...
[...]

Te¿ chcesz prechistorycznego ¯ydka na króla Polski?

boukun

Data: 2010-11-07 23:20:57
Autor: swstr
Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?
Nie, nie chodzi mi o "m³odych wykszta³conych z du¿ego miasta" tylko o
prawdziw± polsk± inteligencjê- ludzi nieobojêtnych na sprawy kraju,

mlodzi wyksztalceni przez postkomuchow beda glosowac na tych ktorych im sie wskaze
chyba ze tak glod im sie do tylka dobierze ze zorientuja sie ze ktos ich robi w jajo

inteligencja  tzw. patriotyczna czyli z przodu honor a z tylu gola dup..
zaglosuje na PO

inteligencja bardziej kreatywna a mniej patriotyczna czyli ta bogatsza czesc
inteligencji zaglosuje za PO

postkomuchy to wiadomo na sld choc z kadencji na kadencje widac ze czesc
postkomuchow idzie do piachu wiec poparcie dla sld maleje

Pawlak dup.. lize strazakom wiec prog 5% przekroczy

Data: 2010-11-07 23:25:22
Autor: swstr
Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?
inteligencja  tzw. patriotyczna czyli z przodu honor a z tylu gola dup..
zaglosuje na PIS rzecz jasna

--

Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?