Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?

Data: 2010-11-06 23:22:44
Autor: Polok_prawdziwy
Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?
Hans Kloss wrote:

Nie, nie chodzi mi o "m³odych wykszta³conych z du¿ego miasta" tylko o
prawdziw± polsk± inteligencjê

A by³a kiedysik tako...?

Data: 2010-11-07 00:09:18
Autor: Canucki
Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?
Polok_prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisa³(a):
Hans Kloss wrote:

> Nie, nie chodzi mi o "m³odych wykszta³conych z du¿ego miasta" tylko o
> prawdziw± polsk± inteligencjê

A by³a kiedysik tako...?

U was w chalupie "baco" to chyba tylko jako ceper

Krzysztof Canucki

Data: 2010-11-07 01:47:48
Autor: Polok_prawdziwy

Hans Kloss wrote:

> Nie, nie chodzi mi o "m³odych wykszta³conych z du¿ego miasta" tylko o
> prawdziw± polsk± inteligencjê

A by³a kiedysik tako...?

U was w chalupie "baco" to chyba tylko jako ceper

A cyjo kiedysik godo³, zem ymteligent...!?

- ³okrutny wstyd rodzinie bym sprawi³, kiejbym jakimsik prefosorem, albo inksym prezesem ³osto³...

Data: 2010-11-07 02:16:05
Autor: zeusx
Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?

U¿ytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisa³ w wiadomo¶ci news:qn8hq7-ce1.ln1server.linuxfan.de...

Hans Kloss wrote:

> [...]

A cyjo kiedysik godo³, zem ymteligent...!?

- ³okrutny wstyd rodzinie bym sprawi³, kiejbym jakimsik prefosorem, albo

Wreszcie prawdê napisa³e¶.
zx

Data: 2010-11-07 08:01:31
Autor: wp
W dniu 2010-11-07 02:16, zeusx pisze:
- ³okrutny wstyd rodzinie bym sprawi³, kiejbym jakimsik prefosorem, albo
inksym prezesem ³osto³...

Wreszcie prawdê napisa³e¶.
zx

Czyli je¿li nie profesor albo nie prezes to ju¿ pogarda i komentowanie?
Nie pojmujê celowo¶ci komentarza.

--
wp

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xB29BFD46.asc

Data: 2010-11-07 08:38:52
Autor: jadrys

Hans Kloss wrote:

[...]

Otó¿ to baco. Dla mnie tak¿e zupe³nie niezrozumia³e i idiotyczne jest to manifestowanie posiadania papierka z jakiej¶ uczeni. Tego okazywania ¿e jest siê _patentowanym_ durniem który zda³ egzamin z jakich¶ dat historycznych, czy ze znajomo¶ci zagadnieñ które kto¶ tam kiedy¶ opracowa³.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-11-07 11:40:24
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Tukej siem w 100%-ach zgodzomy JAMDRYSIE...!

Na kogo g³osowa³aby polska inteligencja?