Na kogo nie głosować?

Data: 2019-10-11 13:14:03
Autor: Jacek Bialy
Na kogo nie głosować?
Nie będę głosował na tych polityków, którzy czują się bezkarni wobec organów ścigania (szczególnie na takich, którzy ową bezkarność gwarantują sobie na partyjnych spotkaniach).
Bezkarnymi mogą również czuć się politycy, którzy przez lata byli rozpieszczani przez tak zwane opiniotwórcze media głównego nurtu. Nie powinno się także głosować na tych, którzy są faworytami mediów będących własnością zagranicznych koncernów. Tego rodzaju wsparcie nigdy nie jest bezinteresowne, a kapitał najczęściej posiada swoją narodowość.

JB

Data: 2019-10-11 13:45:11
Autor: Bruno Brunowski
Na kogo nie głosować?
W dniu piątek, 11 października 2019 22:14:04 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Kto by pomyślał, że w ostatnim momencie porzucisz pisiorów. A to ci game changer... Ale żeś mi Jacuś teraz zaimponował!

--
Bruno

Data: 2019-10-12 02:13:03
Autor: Jacek Bialy
Na kogo nie głosować?

   -- - Kto by pomyślał, że w ostatnim momencie porzucisz pisiorów. A to ci game changer...

Źle mnie zrozumiałeś, bo miałem na myśli polityków, którzy przez lata byli rozpieszczani przez Gazetę Wyborczą, czego nie można powiedzieć o 'pisiorach' ani o ich liderze. Nie pamiętasz, jak Michnik narzekał na braci Kaczyńskich, że mu podp... Polskę?
I dodam jeszcze, że nie miałem na myśli nawet polityków SLD, bo im się też od Michnika dostało za te kołchozy, niegospodarność, ruskie poddaństwo itd, co też przełożyło się na jakiś ich poziom samokontroli.
:
A wracając do PiS, to nic nie jest do końca powiedziane, bo media się zmieniają i w stosunku do PiS robią się coraz bardziej spolegliwe. Mam nadzieję pożyjemy - zobaczymy jak będzie w następnej kadencji. Ten wątek będzie można zawsze wyciągnąć, przed czym nie uchylam się.

JB

Data: 2019-10-12 02:22:28
Autor: japanizer
Na kogo nie głosować?
On Saturday, October 12, 2019 at 6:13:04 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
-- - Kto by pomyślał, że w ostatnim momencie porzucisz pisiorów. A to ci game changer...

Źle mnie zrozumiałeś, bo miałem na myśli polityków, którzy przez lata byli rozpieszczani przez Gazetę Wyborczą,

Aha, czyli jednak w ciągu paru godzin zmieniłeś zdanie i polecasz głosować na tych, którzy czują się, i de facto są bezkarni wobec organów ścigania?

Data: 2019-10-12 03:03:35
Autor: Jacek Bialy
Na kogo nie głosować?
   -- - Aha, czyli jednak w ciągu paru godzin zmieniłeś zdanie i polecasz głosować na tych, którzy czują się, i de facto są bezkarni wobec organów ścigania?
-- -- --

Konkretnie kiedy miałem zmienić zdanie?  Nadal uważam, że ludzi, którzy czują się bezkarni wspierać nie należy.
JB

Data: 2019-10-12 03:12:28
Autor: japanizer
Na kogo nie głosować?
On Saturday, October 12, 2019 at 7:03:36 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

To wyklucza pisiorów. Kogo proponujesz?

Data: 2019-10-12 03:21:30
Autor: Jacek Bialy
Na kogo nie głosować?
[...]

Że co mam proponować?  Na kogo nie głosować napisałem jeszcze przed ciszą wyborczą. Jeśli ktoś chciałby się moją radą zasugerować, to niech sobie wyeliminuje kogo trzeba - a jeśli ma w dupie, co napisałem, to niech nie błaznuje, że nie wie o co chodzi.

JB

Data: 2019-10-12 03:13:48
Autor: Jacek Bialy
Na kogo nie głosować?
[...]

Skoro tak uważasz, to powinieneś pokazać, które to zagraniczne koncerny medialne wspierają tych "pisiorów"?
Choć nigdy nie wiadomo, czy w niedalekiej przaszłości nie zaczną ich wspierać w zamian za jakieś polityczne usługi. Miejmy nadzieję, że pożyjemy i wtedy zobaczymy - wątek może być otwarty przez wiele lat.

JB

Data: 2019-10-12 03:30:19
Autor: japanizer
Na kogo nie głosować?
On Saturday, October 12, 2019 at 7:13:49 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Skoro tak uważasz, to powinieneś pokazać, które to zagraniczne koncerny medialne wspierają tych "pisiorów"?

Może nie koncerny, bo bezpośrednio budżety państwa obcych krajów: Rosji i Watykanu.

Tu o wsparciu z Rosji:

https://oko.press/rosyjska-propagande-szerza-polskie-portale-znalezlismy-23-takie-witryny/

Watykan wspiera przez sieć swoich placówek, obecnych w każdym mieście, miasteczku i często wsi w Polsce.

Tak że wiecie, schowajcie się ze swoimi zagranicznymi spiskami, co ubek?

Data: 2019-10-12 05:51:36
Autor: Jacek Bialy
Na kogo nie głosować?
        -- -  Może nie koncerny, bo bezpośrednio budżety państwa obcych krajów: Rosji  (...)
-- -- -- -- -- -- -- -

Kogo wspierają w Polsce Rosjanie i za co?  Może za to, że Lech Kaczyński pojechał do Tbilisi, kiedy oni chcieli tam wejść?  Za coś takiego to go mogli co najwyżej ustrzelić.

       -- -- i Watykanu.

No to żeś wymyślił na końcu...   Watykan więcej z Polski wyciąga pieniędzy, niż tutaj daje (jak myślisz, z czego oni tam żyją nie siejąc i inie orząc?). Tak samo ojciec Rydzyk g... z Watykanu dostaje - myślę że gdyby im nie dopłacał, to by go już dawno skasowali.

JB

Data: 2019-10-12 06:16:48
Autor: Bruno Brunowski
Na kogo nie głosować?
W dniu sobota, 12 października 2019 14:51:37 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- -  Może nie koncerny, bo bezpośrednio budżety państwa obcych krajów: Rosji  (...)
-- -- -- -- -- -- -- -

Kogo wspierają w Polsce Rosjanie i za co?

Falenty się spytaj. Dla Rosjan jest mało ważne kto rządzi, każdy jest dobry byleby tylko działał świadomie lub nie w rosyjskim interesie.
A tym interesem jest by Polska nie urosła zbytnio w siłę i była skłócona wewnętrznie. Mile widziane są też działania przeciw integracji europejskiej.

--
Bruno

Data: 2019-10-12 06:30:24
Autor: Jacek Bialy
Na kogo nie głosować?
-- -  Może nie koncerny, bo bezpośrednio budżety państwa obcych krajów: Rosji  (...)
-- -- -- -- -- -- -- -

Kogo wspierają w Polsce Rosjanie i za co?

    -- - Falenty się spytaj.

Ciebie się pytam, bo ty rzucileś temat Rosji (gdybyś zamiast nieszczęsnej Rosji rzucił temat USA, to byłbym większym kłopocie).

JB

Data: 2019-10-12 06:38:03
Autor: Bruno Brunowski
Na kogo nie głosować?

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/grzegorz-rzeczkowski-pis-z-perspektywy-putina-bylo-doskonala-alternatyw/hfzh0yd
https://natemat.pl/275943,obcym-alfabatem-ksiazka-o-aferze-tasmowej-grzegorz-rzeczkowski-jest-wkurzony-na-nasze-panstwo
https://www.empik.com/obcym-alfabetem-jak-ludzie-kremla-i-pis-zagrali-podsluchami-rzeczkowski-grzegorz,p1228278714,ksiazka-p

--
Bruno

Data: 2019-10-12 06:43:03
Autor: Bruno Brunowski
Na kogo nie głosować?
W dniu sobota, 12 października 2019 15:38:04 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> https://wiadomosci.onet.pl/kraj/grzegorz-rzeczkowski-pis-z-perspektywy-putina-bylo-doskonala-alternatyw/hfzh0yd
> [...]

"PiS z perspektywy Władimira Putina było doskonałą alternatywą. To partia antyeuropejska i antyliberalna, negatywnie nastawiona do naszych ważnych sojuszników, takich jak Niemcy czy Ukraina. Zarówno Kreml, jak i PiS działają bezwzględnie i cynicznie, skrywając się pod płaszczykiem konserwatywnych wartości. Moskwa dąży do rozpadu liberalnej demokracji, która jest jej zmorą, a środkiem do celu jest podzielenie państw Zachodu i skompromitowanie jego wartości. Podobny cel realizuje Jarosław Kaczyński i jego polityka ,,wstawania z kolan".. Retoryka i cele są zbliżone, co PiS potwierdziło po zdobyciu władzy.

PiS kopiuje rozwiązania i strategie, które z sukcesem zostały zastosowane wcześniej w Rosji. Weźmy choćby kwestie światopoglądowe. Cała ta ofensywa wymierzona w imigrantów, a ostatnio w osoby LGBT, wcześniej została z sukcesem przeprowadzona na Wschodzie. Nawet wykonawców PiS ma podobnych. To nie tylko młodzi nacjonaliści, ale też środowiska kibicowskie.

Przy okazji rząd istotnie osłabił Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego, a w raz z nią polski kontrwywiad, który powinien przeciwdziałać rosyjskiej ingerencji. Korki od szampana powinny na Kremlu strzelać każdego 25 października, dla uczczenia tej zmiany władzy w Polsce. Sądzę, że wiele osób po rosyjskiej i polskiej stronie zostało za to wynagrodzonych."

--
Bruno

Data: 2019-10-13 03:46:54
Autor: Jacek Bialy
Na kogo nie głosować?
   -- - "PiS z perspektywy Władimira Putina (...)

Człowiek zadaniowany zdradza się tym, że pisze lub cytuje teksty, w które sam nie wierzy. Chyba że ty naprawdę wierzysz w to, że Kaczyński jest człowiekiem Putina - co przy twoim stopniu inteligencji wydaje mi się wręcz nieprawdopodobne. Pozostaje zatem pytanie, komu i w imię czego poświęcasz swój intelekt wystawiając go coraz częściej na pośmiewisko? Czy nie zauważyłeś, że dzisiejsza Polska różni się coraz bardziej od tego, co wyciekło spod walca komunizmu?

JB

Data: 2019-10-12 06:49:27
Autor: japanizer
Na kogo nie głosować?
On Saturday, October 12, 2019 at 9:51:37 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Ale artykuł przeczytałeś, ubeku?

[...]

A gdzie ja napisałem, że za sieć watykańskich placówek w Polsce płaci Watykan?

Data: 2019-10-13 04:12:01
Autor: Jacek Bialy
Na kogo nie głosować?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Na samym początku raczyłeś wspomnieć o budżetach państw obcych, w tym Watykanu.  Zacytuję cały fragment rozmowy:

Ja - Skoro tak uważasz, to powinieneś pokazać, które to zagraniczne koncerny medialne wspierają tych "pisiorów"?

Japa - Może nie koncerny, bo bezpośrednio budżety państwa obcych krajów: Rosji i Watykanu.
-- -- -- -- -- -

No więc wyjaśnij, w jaki sposób budżet Watykanu miałby wspierać 'pisiorów'? Bo jeśli nie przez koncern Rydzyka, ani przez kościoły, to może bardziej bezpośrednio?  I co takiego Watykan miałby z takiego wsparcia mieć?  Może jakieś specjalne koncesje na prowadzenie domów towarowych będących własnością Watykanu? Nadzwyczajne ulgi celne i podatkowe na importowane z Watykanu dewocjonalia? :-DD

JB

Data: 2019-10-12 05:25:31
Autor: Bruno Brunowski
Na kogo nie głosować?
W dniu sobota, 12 października 2019 12:13:49 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Skoro tak uważasz, to powinieneś pokazać, które to zagraniczne koncerny medialne wspierają tych "pisiorów"?

Luksemburski SKOK Holding S.?.r.l. w zupełności wystarcza.

A o pisiorach wyraźnie pisałeś w pierwszej części postu: "Nie będę głosował na tych polityków, którzy czują się bezkarni wobec organów ścigania (szczególnie na takich, którzy ową bezkarność gwarantują sobie na partyjnych spotkaniach)."
Ziobro, Banaś, Kuchciński, Chrzanowski, Kaczyński, w ich przypadku prokuratura boi się nawet kiwnąć palcem. A to tylko kilka najbardziej znanych przykładów. Przekonanych o swojej bezkarności pisiorów są w urzędach i państwowych spółkach tysiące.

--
Bruno

Data: 2019-10-12 06:20:38
Autor: Jacek Bialy
Na kogo nie głosować?
Skoro tak uważasz, to powinieneś pokazać, które to zagraniczne koncerny medialne wspierają tych "pisiorów"?

   -- - Luksemburski SKOK Holding S.?.r.l. w zupełności wystarcza.

Co to jest - radio? TV? gazeta jakaś?   A może portal internetowy?

[...]

Nie pisałem o żadnej partii pozostawiając możliwość interpretacji m.in. tobie. No więc jaka narracja, taka interpretacja - a gdzie rozum?

     -- - Ziobro, Banaś, Kuchciński, Chrzanowski, Kaczyński, w ich przypadku prokuratura boi się nawet kiwnąć palcem.

Żeby mówić o czyimś poczuciu bezkarności wobec organów ścigania, trzeba mieć dowody winy, czyli złamania prawa. Reszta to 'kłapanie pustą gębą', jak to się mówi.

JB

Data: 2019-10-12 06:33:55
Autor: Bruno Brunowski
Na kogo nie głosować?
W dniu sobota, 12 października 2019 15:20:39 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

   -- - Luksemburski SKOK Holding S.?.r.l. w zupełności wystarcza.

Co to jest - radio? TV? gazeta jakaś?   A może portal internetowy?

Holding kontroluje Apella sp. z o.o., głównego udziałowca Fratria sp. z o.o. A Fratria to portal, gazeta i telewizja.

[...]

Czyli o pisiorach również. I ty Brutusie, taki zaciekły dobrozmienny, uderzasz w samo serce Partii na chwilę przed wyborami?

[...]

Jak się dowodów nie szuka, albo szuka tak aby nie znaleźć to trudno o jakieś spektakularne wyniki.

A nawet jak dowody się znajdą, to zawsze w zanadrzu pozostaje Prezydent, vide Kamiński i Wąsik.

--
Bruno

Data: 2019-10-13 03:11:01
Autor: Jacek Bialy
Na kogo nie głosować?
Co to jest - radio? TV? gazeta jakaś?   A może portal internetowy?

     -- - Holding kontroluje Apella sp. z o.o., głównego udziałowca Fratria sp. z o.o. A Fratria to portal, gazeta i telewizja.

Jaka gazeta, jaka telewizja i kto to w ogóle ogląda?  I jakie korzyści miałoby odnosić Wielkie Księstwo Luksemburg z racji tego, że jakiś mało znany koncern medialny wspiera rządzące ugrupowanie?

JB

Data: 2019-10-13 03:24:05
Autor: Jacek Bialy
Na kogo nie głosować?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A po co szukać?  Niektórzy politycy PO sami dostarczają na siebie dowody w postaci kuriozalnych wypowiedzi, które ktoś inny nagrał. Ty żadnych nie posiadasz, ale nazwiskami rzucasz..

JB

Data: 2019-10-12 07:05:55
Autor: Runt
Na kogo nie głosować?
W dniu 2019-10-11 o 22:14, pajac Jacek Bialy pisze:
Nie będę głosował na tych polityków, którzy czują się bezkarni
A ja na tych, których ułaskawia się zanim oskarży się ich o cokolwiek.
--
Runt

Na kogo nie głosować?