Na kogo powinieneś głosować ?

Data: 2010-06-10 09:15:03
Autor: heÂŽsk
Na kogo powinieneś głosować ?

http://www.test-wyborczy.pl/

Mi się zgodziło! JKM.

--

 HeSk

Data: 2010-06-10 00:34:45
Autor: HaMMeR
Na kogo powinieneś głosować ?
On 10 Cze, 09:15, "he(R)sk" <'wc15_bigbred...@interia.pl> wrote:
http://www.test-wyborczy.pl/

Mi si zgodzi o! JKM.

--

 HeSk

Czyżbyś znowu kłamliwie sugerował, ze masz UPR-owskie kojarzenie
świata?
Powinieneś już od dawna swoje zapatrywania klasyfikować właściwie,
jako bliskie SLD! Trzymaj sie prawdy, bo fałszem trącisz!

Data: 2010-06-10 11:17:36
Autor: Bombelek

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:5e16fc1a-7929-41d7-b349-938bee51dfd6j8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Nie rozumiem, to w końcu jak z tym hesk jest? To czarna muszka czy czerwony krawat?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 12:18:59
Autor: heÂŽsk
On Thu, 10 Jun 2010 11:17:36 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

Nie rozumiem, to w końcu jak z tym hesk jest? To czarna muszka czy czerwony krawat?

 Powiem tak, hammer to komusza przechrzta.  Dzis udaje poboznego, raczki do modliwy  sklada, na tace nie skapi. katol cala buzia ale  legitymacje pzpr w szuflandce razem z ksiazeczka  do nabozenstwa trzyma. tacy sa najgorsi.

--

 HeSk

Data: 2010-06-10 06:06:24
Autor: HaMMeR
On 10 Cze, 12:18, "he(R)sk" <'wc15_bigbred...@interia.pl> wrote:
On Thu, 10 Jun 2010 11:17:36 +0200, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
> [...]

 sklada, na tace nie skapi. katol cala buzia ale
 legitymacje pzpr w szuflandce razem z ksiazeczka
 do nabozenstwa trzyma. tacy sa najgorsi.

No, teraz sie nie dziw, ze wszyscy na grupie maja cie za durnia,
bowiem mozna mi niejedno przypisac, ale nigdy 'czerwonej
legitymacji'.
Czlowiek bez instynktu, wyczucia, czy tez bez umiejetnosci wyciagania
wnioskow z klebiacych sie wokol faktow, skazuje sie zawsze na
granie poslednich rol i nikogo nie dziwi, ze w 'nogach spi i goowno
wi'!
To bylo o tobie i nie staraj sie odgryzac, bo robisz to tak
nieumiejetnie,
jak chlop w walonkach na salonie, wiec zabierz bat z szatni i waciak,
scisnij poldoopki i 'fugas chrustas', by uniknac smiechu i
politowania.

Data: 2010-06-10 12:18:34
Autor: heÂŽsk
Na kogo powinieneś głosować ?
On Thu, 10 Jun 2010 00:34:45 -0700 (PDT), HaMMeR <tranzac@aster.pl>
wrote:

Czyżbyś znowu kłamliwie sugerował,

 Lzesz to ty, od zawsze. Masz jakies urojenia ?

ze masz UPR-owskie kojarzenie świata?

 Na pewno nie socjalistyczne prezesa PiS.

Powinieneś już od dawna swoje zapatrywania klasyfikować właściwie,

 Za dobre rady dziekuje.
jako bliskie SLD!

 Tobie to chyba jest blizej do komuchow niz komukolwiek.  Ostatnio twoj prezes zapalal uczuciem do napieralskiego.
 Sadzisz, ze moze cos z tego byc? jakis romansik? ;o))))

Trzymaj sie prawdy, bo fałszem trącisz!

 Nie przenos na innych swoich problemow z rozumieniem swiata.

--

 HeSk

Data: 2010-06-10 13:48:20
Autor: Kudłaty Konservateesta
Na kogo powinieneś głosować ?
Marek Jurek 76,92%
Waldemar Pawlak 71,15%
Andrzej Lepper 71,15%
Jarosław Kaczyński 69,23%
Janusz Korwin-Mikke 67,31%
Bronisław Komorowski 59,62%
Kornel Morawiecki 59,62%
Grzegorz Napieralski 55,77%
Bogusław Ziętek 50%
Andrzej Olechowski 46,15%

Głosować będę na Jarosława Kaczyńskiego, a moim numerem dwa jest Marek Jurek.

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

Data: 2010-06-10 09:48:54
Autor: Bombelek
Na kogo powinieneś głosować ?

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:c321161qpknbo0nss6sgou7te7kol5gela4ax.com...

http://www.test-wyborczy.pl/

Mi się zgodziło! JKM.

Mi też! Głosuje na naszego!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 10:45:12
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c1098e4$0$2602$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
nie udawaj debile glosuja na Komuruskiego. Idz za heskiem a bedziesz w swojej grupie docelowej;-)
awe

Data: 2010-06-10 11:18:25
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huq8fs$dh$1news.onet.pl...

[...]

Oj awe, jeszcze nie zmądrzałeś?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 12:18:35
Autor: heÂŽsk
On Thu, 10 Jun 2010 11:18:25 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

> -- -- -- -- -- -- --
> nie udawaj debile glosuja na Komuruskiego. Idz za heskiem a bedziesz w > swojej grupie docelowej;-)
> awe

Oj awe, jeszcze nie zmądrzałeś?

awus nigdy nie zmadrzeje. to najgorszej kategorii bydlak.

--

 HeSk

Data: 2010-06-10 13:09:30
Autor: cirrus
Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ife116h6r1laqdhjs1hava0oa6738jfkbk4ax.com...
On Thu, 10 Jun 2010 11:18:25 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Bąbel-ek
[...]

Akurat takie bydlactwo to u pisowców powszechność.

--
stevep

Na kogo powinieneś głosować ?