Na kogo zag³osujecie?...

Data: 2011-10-07 10:59:40
Autor: Tzva Adonai
Na kogo zag³osujecie?...
Starym zwyczajem og³aszam sondê przedwyborcz± na pl.soc.polityka:

http://sonda.hanzo.pl/sondy,132853,Emrg.html

***

I jednocze¶nie zapodajê link do klipu promocyjnego kandydata, na
którego zag³osowa³bym, gdyby chcia³o mi siê rejestrowaæ w polskiej
ambasadzie w Niemczech...

http://vimeo.com/29734186

Data: 2011-10-07 20:04:51
Autor: u2
Na kogo zag³osujecie?...
W dniu 2011-10-07 19:59, Tzva Adonai pisze:
Starym zwyczajem og³aszam sondê przedwyborcz± na pl.soc.polityka:

http://sonda.hanzo.pl/sondy,132853,Emrg.html

Te cwel, ja zaglosuje na konkretna osobe z PiSu. Prawdopodobnie Zydka,
ale nie wszyscy Zydzi sa tacy jak ty cwel :)

Data: 2011-10-07 20:14:41
Autor: u2
Na kogo zag³osujecie?...
W dniu 2011-10-07 20:04, u2 pisze:
[...]

Moge z cala odpowiedzialnoscia napisac, zes ty, cwel, w zdecydowanej
mniejszosci :)

Data: 2011-10-07 20:07:29
Autor: oyster
Na kogo zag³osujecie?...
U¿ytkownik - Tzva Adonai napisa³:
Starym zwyczajem og³aszam sondê przedwyborcz± na pl.soc.polityka:

http://sonda.hanzo.pl/sondy,132853,Emrg.html

Sk±d wzi±³e¶ tê listê komitetów wyborczych? Z dupy?
http://wybory2011.pkw.gov.pl/kom/pl/komitety.html

I jednocze¶nie zapodajê link do klipu promocyjnego kandydata, na
którego zag³osowa³bym, gdyby chcia³o mi siê rejestrowaæ w polskiej
ambasadzie w Niemczech...

http://vimeo.com/29734186

Niech zgadnê nie klikaj±c - ¿yd, pederasta i transwestyta?
--
Wszêdzie wieczno¶æ zêbami k³apie.

Data: 2011-10-07 11:12:16
Autor: Tzva Adonai
Na kogo zag³osujecie?...
oyster napisa³(a):

Zyd, pederasta i transwestyta?

Wrêcz przeciwnie!... Prawdziwy Polak spo³ecznie uwra¿liwiony....

Data: 2011-10-07 18:28:27
Autor: obserwator
Na kogo zag³osujecie?...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisa³(a):
oyster napisa=B3(a):

> Zyd, pederasta i transwestyta?

Wrêcz przeciwnie!... Prawdziwy Polak spo³ecznie uwra¿liwiony....

**************************

pierdzielisz prowokatorze, to czlowiek wystawiony celowo aby osmieszyc wlasnie
Polakow, przez degenerata i kolaboranta esbuckiego swirokota.

Data: 2011-10-07 18:12:05
Autor: obserwatore
Na kogo zag³osujecie?...
oyster <morska@glizda.com> napisa³(a):
> http://vimeo.com/29734186

Niech zgadnê nie klikaj±c - ¿yd, pederasta i transwestyta?

tak, ale to Polak niepelnosprawny umyslowo, ktorego tylko wystawil swirokot:)

Data: 2011-10-07 11:19:24
Autor: Tzva Adonai
Na kogo zag³osujecie?...
obserwatore napisa³(a):

tak, ale to Polak niepelnosprawny umyslowo, ktorego tylko wystawil swirokot:)

Sam jeste¶ niepe³nosprawny umys³owo.. Ten ch³opak ma lepsze
kwalifikacje ni¿ wiêkszo¶æ polskiej elity politycznej: szko³a ¶rednia,
matura, warsztaty dziennikarskie w TVN....

Data: 2011-10-07 18:25:53
Autor: obserwator
Na kogo zag³osujecie?...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisa³(a):
obserwatore napisa=B3(a):

> [...]

kwalifikacje ni¿ wiêkszo¶æ polskiej elity politycznej: szko³a ¶rednia,
matura, warsztaty dziennikarskie w TVN....

***********************************

niepelnosprawny umyslowo to jestes ty, skoro uwazasz, ze na twoje prymitywne
prowokacje jeszcze ktos normalny moze sie nabrac.

Sam swirokt oswiadczyl, ze ten mlodzieniec jest niesprawny umyslowo, pustaku.

Data: 2011-10-07 20:25:33
Autor: u2
Na kogo zag³osujecie?...
W dniu 2011-10-07 20:19, Tzva Adonai pisze:
warsztaty dziennikarskie w TVN

£o d¿izas. :D

Data: 2011-10-07 20:29:42
Autor: raff
Na kogo zag³osujecie?...

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:567e0335-c0df-4769-b7cf-c0e2d56c7579j31g2000vbl.googlegroups.com...
obserwatore napisa³(a):

[...]

Mowisz ze jest lepszy niz Bartoszewski ? Bo on tez ma to wszystko, oprocz warsztatow TVN...

R.

Data: 2011-10-07 21:42:51
Autor: jêdrek
Na kogo zag³osujecie?... niedlapsakielbasa.pl
http://www.niedlapsakielbasa.pl/
http://ndpk.pl/

Tyle w temacie
Wybraæ mi pozostaje wiêc tylko i wy³±cznie Now± prawicê Janusza Korwina
Mikke, lista nr 9.
G³osujcie dalej na beton, który od 20 lat pierdzi w sto³ki na wiejskiej i
pasie siê na kasie podatnika.
Potem nie buczeæ, ¿e jest takiej g... w tym kraju skoro sami tak wybieracie.

Data: 2011-10-07 21:51:44
Autor: u2
Na kogo zag³osujecie?... niedlapsakielbasa.pl
W dniu 2011-10-07 21:42, jêdrek pisze:
Tyle w temacie

Jakim, kurwa, temacie, psie ? :)

Data: 2011-10-09 00:18:51
Autor: Grzegorz Z.
Na kogo zag³osujecie?... niedlapsakielbasa.pl
u2 napisa³:

W dniu 2011-10-07 21:42, jêdrek pisze:
Tyle w temacie

Jakim, kurwa, temacie, psie ? :)

Dzisiaj te¿ siê napru³e¶ jak ¶winia?

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶ci³ w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uwa¿aj± siê za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych

Data: 2011-10-09 09:59:00
Autor: 'He®Sk'
Na kogo zag³osujecie?... niedlapsakielbasa.pl
On Sun, 9 Oct 2011 00:18:51 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

u2 napisa³:

Dzisiaj te¿ siê napru³e¶ jak ¶winia?

 Uuuuuuu, to u2 popadl w nalog?  Na taki zadupiu jak wioska B. mozna przyswirowac ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Na kogo zag³osujecie?...