Na kolana, pe³ognoje ;)

Data: 2010-01-12 12:07:17
Autor: Hans Kloss
Na kolana, pe³ognoje ;)
"Tusk ze strachem my¶l±cy jaki numer wykrêci mu Schetyna. Schetyna roz¿alony i
patrz±cy na Tuska spode ³ba. Komorowski zastanawiaj±cy siê nad tajemniczym
"projektem", który zak³ada mo¿liwo¶æ jego walki o prezydenturê. Palikot
miotaj±cy siê miêdzy mówieniem o "spermie na twarzy" (swoj± drog± sk±d mu to
przysz³o do g³owy?), a przekonywaniem, ¿e bêdzie powa¿ny - w obu sytuacjach
graj±cy na siebie. Nowak - smêtny i szukaj±cy miejsca w ¿yciu. Gowin - ura¿ony
i demonstracyjnie umywaj±cy rêce od tego co siê dzieje. Drzewiecki i
Chlebowski za burt±... Tak wygl±da dzi¶ krajobraz w Platformie Obywatelskiej.
Politycy tej partii jeszcze niedawno chwal±cy siê, ¿e s± "zgran± pak±" dzi¶
przedstawiaj± sob± obraz nêdzy i rozpaczy."

I nie ³ud¼cie siê- w 2010 bêdzie ju¿ tylko gorzej a w 2011 poczujecie to samo
co poczu³..... eee tam, porównanie do Napoleona pod Waterloo by³oby dla was
zbyt nobilituj±ce....co poczu³ ten zbok w "Pulp Fiction" gdy Marsellus Wallace
kaza³ do niego wo³aæ swoich ludzi z obcêgami i palnikami ;).
J-23

Data: 2010-01-12 13:31:39
Autor: awe
Na kolana, pe³ognoje ;)

U¿ytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hiholl$no7$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
lol
awe

Data: 2010-01-12 14:36:40
Autor: zbig
Na kolana, pe³ognoje ;)
Ja odbieram wywiad Palikota raczej pozytwnie.
Wali prosto z mostu, nie owijaj±c w bawe³nê.
Takie dyskuje mog± moiec efekt oczyszczaj±cy.
Tusk da sobie radê i ze Schetyna i z Palikotem i z tzw. aferami

Data: 2010-01-30 00:43:19
Autor: awe
Na kolana, pe³ognoje ;)

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hihtun$ho$1news.task.gda.pl...
Ja odbieram wywiad Palikota raczej pozytwnie.
Wali prosto z mostu, nie owijaj±c w bawe³nê.
Takie dyskuje mog± moiec efekt oczyszczaj±cy.
Tusk da sobie radê i ze Schetyna i z Palikotem i z tzw. aferami
-- -- -- -
jaki idol taki wyborca...cyrk na kolkach
awe

Data: 2010-01-12 14:54:27
Autor: =he®sk=
Na kolana, pe³ognoje ;)
On Tue, 12 Jan 2010 12:07:17 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

 peronowy za burta ;o) i kilku innych. wymienic nazwiska ?

Data: 2010-01-12 06:51:09
Autor: J-23
Na kolana, pe³ognoje ;)

<necr0c0w.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> Chlebowski za burt±... [...]

 peronowy za burta ;o) i kilku innych. wymienic nazwiska ?

taki jeden pizdowiec "chla jak szewc"

Na kolana, pe³ognoje ;)