Na kolana, pe³oskie kurwy ;)

Data: 2009-10-12 20:49:09
Autor: Hans Kloss
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)
Post o takim tytule mia³ pój¶æ na grupê w swoim czasie ale szczê¶liwym
zrz±dzeniem losu (??) mogê go z czystym sumieniem wys³aæ co najmniej rok przed
planowanym terminem ;)).
Teraz ju¿, palikociarze, czeka was tylko zjazd go³ymi dupami po brzytwie.
Do¿ynanie watahy czas zacz±æ. Mi³o bêdzie popatrzyc na odcinanie czerwonych
pe³oskich ryjów od koryta, pos³uchaæ jêków i zawodzeñ róznych piepszykoskich i
k³ameckich oraz ogl±dac tony bitej przez nich dzieñ w dzieñ piany.
J-23

Data: 2009-10-12 23:48:11
Autor: Lorn
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)
Hans Kloss pisze:
[...]

Piaskownica ¯oliborza :> Inteligencja patykiem pisana ;->

Data: 2009-10-13 00:43:10
Autor: Hans Kloss
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisa³(a):
Piaskownica ¯oliborza :> Inteligencja patykiem pisana ;->

Bardzo surowa ocena pewnego  oksfordczyka, któregom jedynie cytowa³ ;)
J-23

Data: 2009-10-13 02:49:15
Autor: Lorn
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)
Hans Kloss pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisa³(a):
Piaskownica ¯oliborza :> Inteligencja patykiem pisana ;->

Bardzo surowa ocena pewnego  oksfordczyka, któregom jedynie cytowa³ ;)

A to nie ta piaskownica, gdzie przed ksiê¿ycem zakosili foremki? Ten sam poziom... :>

Data: 2009-10-13 00:30:43
Autor: MH
Na kolana, pe³oskie k.rwy ;)
[...]

1. S³ownictwo wyj±tkowo wysublimowane , poziom lokatora M3 w blokowisku lub
socjalki. Ewentualnie studzienek kanalizacyjnych.

2. PE£O ... Domniemywam , ¿e chodzi o PO ??  W twoim prymitywnym centralnym
uk³adzie nerwowym wydaje siê to byæ nadwyraz zabawne i wrêcz porywaj±ce. No có¿
, taki masz centralny uk³ad..

3. Cyt. : "Do¿ynanie watahy czas zacz±æ. Mi³o bêdzie popatrzyc na odcinanie
czerwonych pe³oskich ryjów od koryta, pos³uchaæ jêków" ... Jakie¿ to typowo
katolickie podej¶cie.. Zar¿n±æ , s³uchaæ jêków i tylko jeszcze zrobiæ sobie
tatua¿ na ³ysej pale : "GOTT MIT UNS.."

4. Chyba ci siê ch³opcze grupy pomyli³y , bo jako¶ na tej grupie nie zauwa¿am
zwolenników PO.  Natomiast bezmy¶lnych fanatyków PiS jest od groma !!!

MH

Data: 2009-10-13 00:39:45
Autor: raff
Na kolana, pe³oskie k.rwy ;)
MH pisze:
[...]

Co wy tak z tym M3, ty i ten pseudogoral ? Macie mozgi polaczone czy jak ?

R.

Data: 2009-10-13 00:45:46
Autor: MH
Na kolana, pe³oskie k.rwy ;)
MH pisze:

> socjalki. Ewentualnie studzienek kanalizacyjnych.

Co wy tak z tym M3, ty i ten pseudogoral ? Macie mozgi polaczone czy jak ?

Ooopss , rozumiem , ¿e masz M4 !! Gratulujê !! A masz co¶ do powiedzenia w
temacie w±tka ? Chyba nie.. Wiêc daj se spokój.

MH

Data: 2009-10-13 00:47:47
Autor: raff
Na kolana, pe³oskie k.rwy ;)
[...]

Oho, i ta sama obsesja :)

Taaak, brachu ty masz wielkie mieszkanie, a wszyscy inni mieszkaja w bloku ;) I niech ta wersja dla twojego mozdzku wystarczy.

R.

Data: 2009-10-13 00:54:14
Autor: MH
Na kolana, pe³oskie k.rwy ;)

> [...]

Taaak, brachu ty masz wielkie mieszkanie, a wszyscy inni mieszkaja w bloku ;) I niech ta wersja dla twojego mozdzku wystarczy.

A niechaj ci bêdzie. Wali mnie to gdzie mieszkasz , nie moja brocha.. Nie to jest istotne. Istotn± jest druga czê¶æ mojego posta : czy masz co¶
konkretnego do powiedzenia w temacie w±tka ?? A ty siê koncentrujesz na "Mx".
W kawalerce mieszkasz ??

MH

Data: 2009-10-13 02:10:11
Autor: awe
Na kolana, pe³oskie k.rwy ;)

U¿ytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:10c5.00000408.4ad3b396newsgate.onet.pl...

> [...]

konkretnego do powiedzenia w temacie w±tka ?? A ty siê koncentrujesz na "Mx".

-- -- -- -- -- -- -- -
mh ty jak popijesz to rozrabiasz. drinka nie pijesz, tylko polykasz. drink to nie tabletka V-1.
awe

Data: 2009-10-13 02:41:26
Autor: Lorn
Na kolana, pe³oskie k.rwy ;)
awe pisze:
[...]

Ty sobie roboty poszukaj... Bo zaczynasz wekslowaæ... :> Napij sie mleczka... :>

Data: 2009-10-13 11:25:30
Autor: awe
Na kolana, pe³oskie k.rwy ;)

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:hb0h24$7l9$2news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

nie bede pracowal na niewydolna budzetowke i na aferalow z PO. Niech to sie zawali. Zwlaszcza system emerytalny.
awe

Data: 2009-10-13 10:13:44
Autor: raff
Na kolana, pe³oskie k.rwy ;)
MH pisze:
[...]

alez ja lubie trollowanie.

R.

Data: 2009-10-13 10:42:12
Autor: Piotr
Na kolana, pe³oskie k.rwy ;)
Dnia Tue, 13 Oct 2009 00:54:14 +0200, MH napisa³(a):

[...]

Czyli pkt 2? Co¶ tam piszesz o zarzynaniu, raczej bez sensu. Puszenie siê lepiej ci
wychodzi, wiêc mo¿e dawaj tylko o zasobach mieszkaniowych?
Piotr

Data: 2009-10-13 10:54:14
Autor: raff
Na kolana, pe³oskie k.rwy ;)
[...]

Nie, to bylo w punkcie 3. Pieprzenie banialuk bylo w pkcie 3 ;)

R.

Data: 2009-10-13 12:56:58
Autor: Piotr
Na kolana, pe³oskie k.rwy ;)
Dnia Tue, 13 Oct 2009 10:54:14 +0200, raff napisa³(a):

Nie, to bylo w punkcie 3. Pieprzenie banialuk bylo w pkcie 3 ;)

Zgoda na punkt trzeci, to mamy drugi i trzeci. Oraz pierwszy, ale on
zosta³ przez autora anulowany.
Piotr

Data: 2009-10-13 06:22:39
Autor: Hans Kloss
Na kolana, pe³oskie k.rwy ;)
MH <logiznam2@op.pl> napisa³(a):
> [...] oraz ogl±dac tony bitej przez nich dzieñ w dzieñ piany.
> J-23
> 1. [...]

2. [...]

3. [...]

4. [...]

5. Wiêcej piany!! ;)
J-23

Data: 2009-10-13 13:02:38
Autor: he®sk
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)
On Mon, 12 Oct 2009 20:49:09 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

 kwak, kwak. wybory na jesieni. narod znow wybierze jaroslawa ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-13 11:33:24
Autor: Hans Kloss
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)
he?sk <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 kwak, kwak. wybory na jesieni. narod znow wybierze jaroslawa ;o)))

Stanowczo lepiej wychodzi ci jednak analizowanie poezji. Na jakiej jesieni, co
ty bredzisz? Przed pe³ostwem jeszcze co najmniej rok mêczarni i publicznych
upokorzeñ albowiem w³a¶nie opad³y pe³oskie gacie i tzw. elektorat ogl±da
w³a¶nie co siê pod nimi kry³o ;). A nie jest ów widok szczególnie przyjemny....
Kilka lat temu mieli¶my okazje ogl±daæ podobn± agoniê w wykonaniu LSD. Teraz z
podobnych powodów i (miejmy nadziejê) z podobnym skutkiem taniec ¶w. Wita
wykona Partia Mi³osci ;))
J-23

Data: 2009-10-13 13:50:09
Autor: he®sk
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)
On Tue, 13 Oct 2009 11:33:24 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

>  kwak, kwak. wybory na jesieni. narod znow wybierze jaroslawa ;o)))

Stanowczo lepiej wychodzi ci jednak analizowanie poezji. Na jakiej jesieni, co
ty bredzisz?

 bredze? leje miod na skolatane serca pisowskiego elektoratu!

Przed pe³ostwem jeszcze co najmniej rok mêczarni i publicznych
upokorzeñ albowiem w³a¶nie opad³y pe³oskie gacie i tzw. elektorat ogl±da
w³a¶nie co siê pod nimi kry³o ;).

 to co sobie pisowski elektorat oglada to jedynie marzenia.

A nie jest ów widok szczególnie przyjemny....

 o tak. jarek wciaz sie nie ozenil ;o)))

Kilka lat temu mieli¶my okazje ogl±daæ podobn± agoniê w wykonaniu LSD.

 a calkiem niedawno agonie PiS-u. jarcio sie upokorzyl i rzucil  na szale swoje dziewictwo. na szczescie durny narod wybral PO ;o)))

Teraz z podobnych powodów i (miejmy nadziejê)

 o tak. pisowski elektorat nawet w traumie ma nadzieje...

z podobnym skutkiem taniec ¶w. Wita wykona Partia Mi³osci ;))

 nie mow, roman01% i "jendrju" wracaja do wladzy ?

Data: 2009-10-13 11:58:23
Autor: Hans Kloss
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)
he?sk <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
[stek bzdur]
Mo¿esz sobie bredziæ, palikociæ i wyszukiwaæ u Mickiewicza czêstochowskie rymy
do woli. Nie zmieni to nijak faktu ze twoim pe³oscy idolkowie s± skoñczeni ;).
J-23

Data: 2009-10-13 14:09:03
Autor: he®sk
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)
On Tue, 13 Oct 2009 11:58:23 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
> [...]

do woli. Nie zmieni to nijak faktu ze twoim pe³oscy idolkowie s± skoñczeni ;).

 sadzisz, ze pozwoli ci to miec nadzieje na powrot jarkowego  stada do koryt? --

Data: 2009-10-13 13:01:09
Autor: Hans Kloss
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)
he?sk <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 sadzisz, ze pozwoli ci to miec nadzieje na powrot jarkowego  stada do koryt?
Mam to gdzie¶. Wa¿ne ¿e znowu skompromitowa³o siê doszczêtnie najszkodliwsze
ugrupowanie na naszej scenie politycznej. Czyli pe³o, kolejna mutacja
unidemokratycznej, wolno¶ci, pederastów.pl czy jak j± tam zwa³ malowniczo
zdycha w mêczarniach. Jest nadzieja ¿e tzw. elektorat nie da siê nabraæ na
kolejna jej wersjê, choæby dlatego ze jeszcze jej nie zd±¿yli wyrychtowaæ. I,
da Bóg, nie zd±¿± ;))
J-23

Data: 2009-10-13 13:22:48
Autor: Karol
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)
Hans Kloss <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a):
[...]

Gdyby CBA istnialo juz od poczatku transformacji ustrojowej, to prawdopodobnie
sytuacja ekonomoczna i etyka elit rzadzacych w Polsce wygladalybu o wiele lepiej.
Samo spoleczenstwo, mimo ze w powaznej czesci (jak widac po sadazach),
zdemoralizowane.

Teraz jak obserwuje ta konwulsje upadajacego, kolejnego rzadu cwaniakow i
warcholow, to mysle, ze CBA Kaminskiego, pokazal, jak wygladalaby sytuacja w Polsce, gyby przeprowadzona zostala lustracja.

Osobiscie uwazam, ze spoleczenstwo polskie powinno przejsc przez okres rzadow
silnej reki. Jak widac demokracja w krajach postkomunistycznych zostala za
szybko wprowadzona. Tyle tylko, ze na scenie politycznej nie widac takich przywodcow jakich Polska miala przed wojna.

Data: 2009-10-14 14:21:45
Autor: he®sk
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)
On Tue, 13 Oct 2009 13:01:09 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

he?sk <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a): >  sadzisz, ze pozwoli ci to miec nadzieje na powrot jarkowego >  stada do koryt? Mam to gdzie¶. Wa¿ne ¿e znowu skompromitowa³o siê doszczêtnie najszkodliwsze
ugrupowanie na naszej scenie politycznej. [...]

 wychodzi na to, ze przy okazji mariuszek doniosl na swoich ;o).
  zobacz: http://tiny.pl/hqkc4

Data: 2009-10-14 13:28:11
Autor: Hans Kloss
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)
he?sk <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 wychodzi na to, ze przy okazji mariuszek doniosl na swoich ;o).

W ¶rodowisku normalnych ludzi (wiem, do takich pe³ostwo nie ma przystêpu) nie
rozró¿nia siê ¿adnych "swoich" ani "obcych" trollu- najwy¿ej mataczy i ludzi
uczciwych. A teraz spadaj poprawiaæ Mickiewiczowi rymy.
J-23

Data: 2009-10-13 15:47:48
Autor: CYC
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)

U¿ytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hb04o5

............<

.......... Do¿ynanie watahy czas zacz±æ. Mi³o bêdzie popatrzyc na odcinanie czerwonych
 ryjów od koryta, pos³uchaæ jêków i zawodzeñ róznych hansow , kaczek , ziobrystow i brudzinskowskich , tudziez innej faszystowskiej holoty , oraz ogl±dac tony bitej przez nich dzieñ w dzieñ piany na bazie nienawisci , chamstwa i sredniowiecznego koltunstwa .

cyc

Data: 2009-10-13 08:18:42
Autor: Hans Kloss
Na kolana, pe³oskie kurwy ;)