Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie

Data: 2010-10-21 20:40:09
Autor: rAzor
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
następujący psychopaci:
- Kawecki vel "Jarek nie obronił kżyża" vel Przemysław Warzywny
- TW Czacha vel hesk vel Skalimowski Henryk
- zennon vel Eulalia Browarek

Intrygująca jest postawa TW Czachy - domaga się maili z pogróżkami, sam wysyła pogróżki i donosy. Jaka jest kwalifikacja medyczna takiego zachowania? Pytam, bo mnie na psp nieraz groził wyrządzeniem jakiejś krzywdy, a nawet się upierał, ze mi takową wyrządził, pomimo tego, że żyję i czuję się niezgorzej.
Czy powinienem się obawiać, że taki nieudacznik jak Skalimowski Henryk w ataku szału będzie próbował poderżnąć mi gardło?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-21 12:07:53
Autor: Hans Kloss
On 21 Paź, 20:40, rAzor <porucznik.rzew...@kobyla.com.ru> wrote:

Czy powinienem się obawiać, że taki nieudacznik jak Skalimowski Henryk w
ataku szału będzie próbował poderżnąć mi gardło?
 Nawet jeśli dojdzie do próby to napastnik potknie się w ostatniej
chwili o własne sznurowadła, zamiast noża chwyci w dłoń wędzoną
makrelę albo uskuteczni jakąś inną żenadę w tym guście. Taki wniosek
można wysnuć z całej dotychczasowej działalności grupowicza hjenia na
psp.  Moim zdaniem bardziej powinieneś się obawiać tego że cię jakiś
"dopalony" platfons  autem staranuje.
J-23

Data: 2010-10-21 21:19:50
Autor: rAzor
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
Darz bór! Użytkownik... he he - Hans Kloss raczył napisać:
[...]

Co do Skalimowskiego mam te obawy, że gnojek jest nie do końca poczytalnym mitomanem, tak jak Rycho C. A że jako pracownikowi TPSA może mieć dostęp do danych osobowych, namierzenie mojego adresu (chwalił się posiadaniem moich danych osobowych) nie powinno stanowić dla niego problemu. Po tym co wypisuje na psp (mam na myśli jego pogróżki o zrobieniu mi qq - było nie raz) można mieć wrażenie, ze w końcu nastąpi dekompensacja i czubek wreszcie będzie chciał zrealizować swoje pogróżki w rzeczywistości. Zastanawiam się czy zawiadomić zwierzchników Henia z TPSy, czy od razu walić na policję z dowodami w postaci logów i źródeł postów z google'a.
Nie żebym panikował, bo dziadziusia pewnie spokojnie bym zawiózł na pogotowie z nieszczęśliwie wykreconą rączką ze stawu barkowego, ale jak się gnida tchórzliwie przyczai za węgłem i faktycznie z zaskoczenia mnie dziabnie poniemieckim bagnetem po grdyce?...
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-21 13:06:36
Autor: Hans Kloss
On 21 Paź, 21:19, rAzor <porucznik.rzew...@kobyla.com.ru> wrote:

Co do Skalimowskiego mam te obawy, że gnojek jest nie do końca
poczytalnym mitomanem, tak jak Rycho C.
Faktycznie ostatnio jakby sam siebie coraz bardziej nakręca mimo że
urojeni "wrogowie" olewają jego bredzenia sikiem prostym .

A że jako pracownikowi TPSA może
mieć dostęp do danych osobowych, namierzenie mojego adresu
Jeżeli masz dowód że ujawnił twoje dane personalne na grupie albo
gdziekolwiek indziej to po prostu załatw mu wypad prosty z roboty-
albo go taką możliwością trzymaj w szachu. Jeżeli nie ujawnił to puść
jego przechwałki mimo uszu, bo zwyczajnie kłamie.

 ale jak się gnida tchórzliwie przyczai za węgłem i faktycznie z zaskoczenia mnie
dziabnie poniemieckim bagnetem po grdyce?...
Ryzyko zawodowe ;). Drażnienie platfonsów to sport mniej więcej tak
samo niebezpieczny jak dokuczanie wykastrowanemu knurowi. Te bydlaki
są z reguły tak samo tępe, plugawe i bez jaj, niemniej nieszczęścia
faktycznie wykluczyć nie można. Choć z drugiej strony ofiary Ryszarda
C nijak go nie drażniły- i nic im to nie pomogło.
J-23

Data: 2010-10-21 22:09:06
Autor: raff
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie

A Ĺźe jako pracownikowi TPSA moĹźe
[...]

No ale ujawnienie ze pracownik wynosi dane osobowe z firmy, to mozna mu zrobic niezle kuku. Firmie tez, moze miec ona niezle przeyebane jak takie cos wyjdzie na wierzch.

R.

Data: 2010-10-21 22:21:57
Autor: rAzor
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:

[...]

Dokładnie - powiedzmy tak, zastanowię się, ale jeżeli jeszcze raz zobaczę post Skalimowskiego, w którym wymienia niektórych użytkowników psp i tytułuje ich kanaliami, bandytami itp. rusze sprawę, przy czym w dalszym ciągu nie mam zamiaru z nim wdawać się w jakiekolwiek utarczki, pobuadzać jego komediancką, prowokacyjną twórczość, i nie mam zamiaru go tutaj widywać. Byłoby prościej, gdyby zachowywał się jak dorosły, zrównoważony człowiek, a nie głupkowaty pryszczers zmieniający/modyfikujący co chwilę swoje nicki i adresy e-mail, tylko po to aby za wszelka cenę pokazać swoje prostackie oblicze tym, którzy mają go w KF.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-22 10:04:18
Autor: Zahir

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9q7d3$o60$1news.onet.pl...
[...]

Brawo razor! Brawo! Może w końcu do twego łba dotrze, że jesteś takim samym łobuzem jak ci których obwiniasz. Napisałem do heRska. Ciekawa postać!

--

Zahir

Data: 2010-10-22 18:51:49
Autor: heÂŽsk
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On Fri, 22 Oct 2010 10:04:18 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Brawo razor! Brawo! Może w końcu do twego łba dotrze, że jesteś takim samym łobuzem jak ci których obwiniasz. Napisałem do heRska. Ciekawa postać!

 z dzika przyjemnoscia spotkam sie razorkiem na sali sadowej.
 beknie az milo. jezeli sie niee uspokoi nie zaprzestanie  ujawniania moich danych osobowych bez mojej zgody czeka go
 takie qq, ze sie nie pozbiera! giodo tylko czeka na takich ancymonow!

Data: 2010-10-22 10:02:47
Autor: Zahir
Na leczenie zgĹ?oszÄ? siÄ? niezwĹ?ocznie

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9q6ld$l2c$1news.onet.pl...

[...]

Z tego co tu pisano to ty jesteś tepsiarzem! Może to ty ujawniłeś dane personalne razora? Czy to prawda, że nazywa się Rafał Buła?

--

Zahir

Data: 2010-10-21 22:16:25
Autor: rAzor
[...]

Podał moje imię, grożac ujawnieniem pozostałych danych - zasadniczo nie widzę w tym problemu, ale mam zasadę, ze w tym chlewie na takie wiwsekcje sobie nie pozwalam. Niemniej ustawa o ochronie osobowych ma tutaj swoje znakomite zastosowanie, a z innego źródła jak z zasobów TPSA Skalimowski ich pozyskać nie mógł. Będzie szumiał, szkalował, odgrażał - zrewanżuję się dotkliwie.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-22 10:05:06
Autor: Zahir

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9q72o$n5l$1news.onet.pl...
[...]

Zaraz, to gdzie on te dane ujawnił? Na psp? Jak dotąd to razor ujawnia jego dane!

--

Zahir

Data: 2010-10-22 18:51:49
Autor: heÂŽsk
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On Fri, 22 Oct 2010 10:05:06 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

> -- > Sátoraljaújhely

Zaraz, to gdzie on te dane ujawnił? Na psp? Jak dotąd to razor ujawnia jego dane!

 fiu, fiu! alez ancymonek polecial po bandzie!  a jakiez to dane twoje razorku ujawnilem i gdzie?  nie byles laskaw sie przedstawic natomiast ty ujawniasz
 tu moje dane osobowe bez mojej zgody. ba, nawet straszysz  donosem do tpsa. donosc czlowieku, donos. az sie zdziwisz!
 nie starsz mnie, ze zrewanzujesz sie do dotkliwie bo za  sam temat bekniesz az milo. jestes jego autorem, prawda?
  rewanzuj sie chlopie! nawet nie wiesz jaka cie czeka niespodzianka!
 badz mezczyzna i stan do walki z otwarta przylbica. nie kryj sie
 za anonimowa ksywka. odwazysz sie? no to jak bedzie? mam juz doniesc
 do giodo o naruszeniu przepisu o ochronie danych osobowych czy  poczekac bo chcesz mnie przeprosic? moj adres e-mail znasz.  skorzystaj z szansy i zachowaj sie jak facet a nie jak gowniarz.

Data: 2010-10-22 10:01:50
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2c5faabc-6788-4556-a27f-1473c7bcf087j2g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Oczom nie wierzę! Przecież to razor z uwielbieniem ujawnia dane personalne heRska! Macie coś z głowami?

--

Zahir

Data: 2010-10-22 01:35:14
Autor: Hans Kloss
On 22 Paź, 10:01, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:

Oczom nie wierzę! Przecież to razor z uwielbieniem ujawnia dane personalne
heRska! Macie coś z głowami?

To ty masz coś z głową kastrowany knurze. Od kiedy to rAzor ma
obowiązek utrzymywać dane kutasiny hjenia w tajemnicy? No chyba że je
zdobył w nielegalny sposób albo zostały mu powierzone w ramach
tajemnicy służbowej
J-23

Data: 2010-10-22 18:34:12
Autor: rAzor
On 22 Paź, 10:01, plonked! "Zahir"<sahibza...@gmail.com>  wrote:
[...]

Zostaw idiotę, niech sobie puszcza bąki i sam je wdycha - zwróć uwagę, ze większość olewa tego klonowanego heska i trzyma go w sitku.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-22 18:51:49
Autor: heÂŽsk
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On Fri, 22 Oct 2010 10:01:50 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

[...]

 stosuja sie do metod prezesa: lapac zlodzieja! ;o)))

Data: 2010-10-21 21:32:54
Autor: raff
On 21 PaĹş, 20:40, rAzor<porucznik.rzew...@kobyla.com.ru> wrote:

[...]

poczytalnym mitomanem, tak jak Rycho C. A Ĺźe jako pracownikowi TPSA moĹźe
[...]
postĂłw z google'a.
[...]

Jesli czujesz "subiektywne zagrozenie" zdrowia lub zycia i wystapily pod twoim adresem grozby, to spelnia to znamiona grozb karalnych. Musisz jeszcze przekonac sad do tego ze twoje subiektywne odczucie ma podstawy. Zwykle jest to trudne, udaje sie gdy juz jest po wszystkim.

R.

Data: 2010-10-21 21:53:07
Autor: rAzor
[...]

Poprzyglądam się. Jeżeli Skalimowski nadal będzie używał obraźliwych epitetów w stosunku do mnie i innych użytkowników, nadal odgrażał się, ze ma zamiar zrobić mi "qq", to raczej nie będę miał wyjścia. Przypadek Ryszarda C. pokazuje, ze nie można być obojętnym na wszelkie takie przypadki gróźb ze strony niespełna psychicznie zrównoważonych osób. A Skalimowski ze swoimi agresywnymi inwektywami, pomówieniami i obelgami, znerwicowaniem do tej kategorii jak najbardziej się kwalifikuje.

Psychola Kaweckiego pomijam - jego donosy do moich ISPów traktuję jako swoistą egzotykę tej grupy. Jeden z ISP-ów po szczerej telefonicznej rozmowie i zapoznaniu się z "tfurczościo" Pastewnego sam do mnie oddzwonił z przeprosinami, wycofując ostrzeżenie o zablokowaniu wyjścia do usenetu. Przy czym przyznał, że dawno tak się nie uśmiał czytając skargę - ortografia i gramatyka była na poziomie małorolnego chłopka. No, ale reagowac musiał. :-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-22 10:00:48
Autor: Zahir

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9q5n1$iu6$1news.onet.pl...
[...]

Wypisz wymaluj prezes PiS. To heRsk ci groził czy ty jemu? Czytam ta grupę i widzę, że to ty się go ciągle czepiasz? Chyba to prawda, że przerżnął ci kobite! Hiiiiihahhahahahhaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-22 18:51:49
Autor: heÂŽsk
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On Fri, 22 Oct 2010 10:00:48 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Wypisz wymaluj prezes PiS. To heRsk ci groził czy ty jemu? Czytam ta grupę i widzę, że to ty się go ciągle czepiasz? Chyba to prawda, że przerżnął ci kobite! Hiiiiihahhahahahhaaaa!

 razorku, poczytaj swoich kolesi i siebie. chcesz to wrzuce tu co
 ciekawsze wiazki. ocene twego stanu psychicznego pozostawiam innym.
 marcin, z ta kobita to sobie odpusc. nie znam ani razorka ani jego
 kobiety, watpie by byl zonaty. chlopisko cierpi na kompleks malego
 czlonka i nie chodzi tu o wielkosc, a stan psychiczny.  marcin, wsadz tych typkow tak ja do kf i po temacie.  pisalem ci ze odpowiadanie tym typkom to zasmiecanie psp.

Data: 2010-10-22 09:59:00
Autor: Zahir

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9q4hj$f7k$1news.onet.pl...
[...]

Proszę, proszę. Strach was ogarnął przed heRskiem? Powiem wam wprost, bardziej się boję takich jak wy niż Ryszard C. Ale, ale. Ty raff przecież też pracowałeś chyba w tepsie? Też chcesz stosować stalinowskie metody? Brawo chłopcy!

--

Zahir

Data: 2010-10-22 09:57:13
Autor: Zahir

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9q3ol$ctb$1news.onet.pl...
[...]

Wal na policję! Powiedz, że on ci groził! Jako dowód zabierz ze sobą wszystkie e-maile które wysłałes na psp. Zauważyłem, że z uwielbieniem podajesz "dane osobowe" heRska ale jakoś swoich ujawnisz nie chcesz? Boisz się czy co?

--

Zahir

Data: 2010-10-22 18:51:49
Autor: heÂŽsk
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On Fri, 22 Oct 2010 09:57:13 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Wal na policję! Powiedz, że on ci groził! Jako dowód zabierz ze sobą wszystkie e-maile które wysłałes na psp. Zauważyłem, że z uwielbieniem podajesz "dane osobowe" heRska ale jakoś swoich ujawnisz nie chcesz? Boisz się czy co?

 chetnie spotkam sie z razorkiem na sali sadowej.  mam spore archiwum na temat dzialnosci tego obwiesia.  reszta na priv.

Data: 2010-10-22 09:54:08
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2d6cd027-c66d-410c-831c-bb632e030065c20g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

To Buła ma auto? Ktoś tu pisał, że widział go w autobusie PKS.

--

Zahir

Data: 2010-10-21 12:10:07
Autor: Hans Kloss
[...]

Obawiam się ze w ich przypadku żadne leczenie nie wchodzi w grę.
Zaproteguj wyżej wymienionych raczej do hycla albo do weterynarza na
uśpienie.
J-23

Data: 2010-10-22 10:05:34
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:89b77853-ee98-42b5-ab0e-c9fc8f638edf26g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

Proponuje byś zaczął od siebie! Hiiiiiihahahhahahaaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-22 01:13:12
Autor: Hans Kloss
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On 22 Paź, 10:05, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
 Hiiiiiihahahhahahaaaaa!

Zakwicz jeszcze raz, kastrowany knurze ;)). Nic mi tak nie poprawia
humoru jak świadomość że przeciw sobie mam głównie pedryli,
pokurwieńców, debili i ludzkie bydło twojego pokroju. Kwicz śmieciu,
kwicz jak najgłośniej ;))
J-23

Data: 2010-10-22 10:37:17
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:0ec69d13-80b3-464a-8940-217efab447e5c10g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Hans, przepraszam cię, że nie nazwę cię pedrylem, pokurwieńcem, debilem, śmieciem i ludzkim bydłem. Po ateistycznemu wybaczam ci!  Może od tej chwili staniesz się dobry człowiekiem. Idź i nie grzesz więcej. Bądź dobrym człowiekiem, kochaj bliźnich jak siebie samego. Alleluja bracie!

MG

Data: 2010-10-22 01:55:34
Autor: Hans Kloss
On 22 Paź, 10:37, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
 Bądź dobrym
człowiekiem, kochaj bliźnich jak siebie samego. Alleluja bracie!
 Ależ ja kocham bliźnich jak najbardziej. Tyle że tacy jak ty nijak
moimi bliźnimi nie są. Sami o sobie przecież  twierdzicie że
pochodzicie od małpy (w co chętnie wierzę) , mnie natomiast stworzył
Najwyższy.
J-23

Data: 2010-10-22 10:58:37
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2857e1f9-f6be-437d-becc-caf06695684ev20g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Najwyższy też cię kocha. Odejdź człowieku w spokoju.

MG

Data: 2010-10-22 02:07:01
Autor: Hans Kloss
On 22 Paź, 10:58, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:

Najwyższy też cię kocha. Odejdź człowieku w spokoju.
 Chłopie, to raczej ty odejdź i nie grzesz więcej. Ja tu jestem
niejako "u siebie" bo od lat wielu, ty tu przypełzłeś robić oborę
najpewniej na czyjeś zlecenie. Tyle że z tym nastawianiem drugiego
policzka to ktoś cie paskudnie oszukał....I tak zresztą sadzę że
jesteś kolejnym wcieleniem słodzika/inkoskiego/cwela/lepudruka czy
jakie tam jeszcze sobie przybierasz nicki na sieci trollu.
J-23

Data: 2010-10-21 13:30:33
Autor: brat_olin
On 21 Okt, 20:40, rAzor <porucznik.rzew...@kobyla.com.ru> wrote:

[...]

Eulalia winna sie wypowiedziec.  Ona podobno doktor, z uznaniem sie
kiedys o bufetowej i Jolandzie od bezow wyrazala, gdy dokarmialy
kanapkami pielegniarki strajkujace przeciw rezymowi J. Kaczynskiego
(tam tez Kondrat wystepowal).  Panie Zennon, dajcie glos!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-10-22 06:14:03
Autor: heÂŽsk
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On Thu, 21 Oct 2010 13:30:33 -0700 (PDT), brat_olin
<brat_olin@yahoo.com> wrote:

> [...]

kanapkami pielegniarki strajkujace przeciw rezymowi J. Kaczynskiego
(tam tez Kondrat wystepowal).  Panie Zennon, dajcie glos!

 oooo, razorek sie ujawnil! podaj swoje vel lapserdaku!   poczytaj swoich kolesi: awe, jaksa, raff, hans klos.
 ty i oni nie nwymagacie leczenia. was trzeba IZOLOWAC!

Data: 2010-10-22 10:07:46
Autor: Zahir

<brat_olin@yahoo.com> wrote:

> [...]

poczytaj swoich kolesi: awe, jaksa, raff, hans klos.
ty i oni nie nwymagacie leczenia. was trzeba IZOLOWAC!

Tak jak panu pisałem, proponuje złożyć doniesienie do prokuratury. Czas ukrócić chamstwo tych łobuzów!

--

Zahir

Data: 2010-10-22 18:51:49
Autor: heÂŽsk
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On Fri, 22 Oct 2010 10:07:46 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Tak jak panu pisałem, proponuje złożyć doniesienie do prokuratury. Czas ukrócić chamstwo tych łobuzów!

 to tchorze. sa mocni w kupie. potarfia tylko ujadac zza plota.
 w rzeczywistosc sa pewnie zakompleksionymi, szarymi czlowieczkami
 poruszajacymi sie tak by nikomu nie wejsc w droge. zal mi ich.

Data: 2010-10-21 21:21:57
Autor: u2
W dniu 2010-10-21 20:40, rAzor pisze:
[...]

Typowy troll w stylu "mkarwana". Ten również uwielbia donosiki :)

Data: 2010-10-22 10:06:39
Autor: Zahir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc092de$0$22807$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mówisz o razorze? Ciągle straszy donosami na heRska, że ten ujawnił jego dane a razor ujawnia wciąż dane heRska.

--

Zahir

Data: 2010-10-22 17:08:56
Autor: u2
W dniu 2010-10-22 10:06, Zahir pisze:
Typowy troll w stylu "mkarwana". Ten również uwielbia donosiki :)

Mówisz o razorze? Ciągle straszy donosami na heRska, że ten ujawnił jego
dane a razor ujawnia wciąż dane heRska.

Ujawnia na psp, a nie donosi do A.Buzowicza.

Data: 2010-10-22 09:53:14
Autor: Zahir

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9q1e8$6br$1news.onet.pl...
[...]

Czekaj, czekaj. To heRsk miał ksywkę Czacha? Skąd to wiesz, byłeś prowadzącym czy jak?  Znamy już nazwisko i imię heRska, czas być podał swoje. Czy nazywasz się Rafał Buła czy to tylko pseudo TW?

--

Zahir

Data: 2010-10-22 18:51:48
Autor: heÂŽsk
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On Fri, 22 Oct 2010 09:53:14 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Czekaj, czekaj. To heRsk miał ksywkę Czacha? Skąd to wiesz, byłeś prowadzącym czy jak?  Znamy już nazwisko i imię heRska, czas być podał swoje. Czy nazywasz się Rafał Buła czy to tylko pseudo TW?

 tak, czacha. od czacha_dymi ;o))). --

Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie