Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie

Data: 2010-10-21 12:10:07
Autor: Hans Kloss
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On 21 Paź, 20:40, rAzor <porucznik.rzew...@kobyla.com.ru> wrote:
następujący psychopaci:
- Kawecki vel "Jarek nie obronił kżyża" vel Przemysław Warzywny
- TW Czacha vel hesk vel Skalimowski Henryk
- zennon vel Eulalia Browarek

Obawiam się ze w ich przypadku żadne leczenie nie wchodzi w grę.
Zaproteguj wyżej wymienionych raczej do hycla albo do weterynarza na
uśpienie.
J-23

Data: 2010-10-22 10:05:34
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:89b77853-ee98-42b5-ab0e-c9fc8f638edf26g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

Proponuje byś zaczął od siebie! Hiiiiiihahahhahahaaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-22 01:13:12
Autor: Hans Kloss
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On 22 Paź, 10:05, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
 Hiiiiiihahahhahahaaaaa!

Zakwicz jeszcze raz, kastrowany knurze ;)). Nic mi tak nie poprawia
humoru jak świadomość że przeciw sobie mam głównie pedryli,
pokurwieńców, debili i ludzkie bydło twojego pokroju. Kwicz śmieciu,
kwicz jak najgłośniej ;))
J-23

Data: 2010-10-22 10:37:17
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:0ec69d13-80b3-464a-8940-217efab447e5c10g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Hans, przepraszam cię, że nie nazwę cię pedrylem, pokurwieńcem, debilem, śmieciem i ludzkim bydłem. Po ateistycznemu wybaczam ci!  Może od tej chwili staniesz się dobry człowiekiem. Idź i nie grzesz więcej. Bądź dobrym człowiekiem, kochaj bliźnich jak siebie samego. Alleluja bracie!

MG

Data: 2010-10-22 01:55:34
Autor: Hans Kloss
On 22 Paź, 10:37, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
 Bądź dobrym
człowiekiem, kochaj bliźnich jak siebie samego. Alleluja bracie!
 Ależ ja kocham bliźnich jak najbardziej. Tyle że tacy jak ty nijak
moimi bliźnimi nie są. Sami o sobie przecież  twierdzicie że
pochodzicie od małpy (w co chętnie wierzę) , mnie natomiast stworzył
Najwyższy.
J-23

Data: 2010-10-22 10:58:37
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2857e1f9-f6be-437d-becc-caf06695684ev20g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Najwyższy też cię kocha. Odejdź człowieku w spokoju.

MG

Data: 2010-10-22 02:07:01
Autor: Hans Kloss
On 22 Paź, 10:58, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:

Najwyższy też cię kocha. Odejdź człowieku w spokoju.
 Chłopie, to raczej ty odejdź i nie grzesz więcej. Ja tu jestem
niejako "u siebie" bo od lat wielu, ty tu przypełzłeś robić oborę
najpewniej na czyjeś zlecenie. Tyle że z tym nastawianiem drugiego
policzka to ktoś cie paskudnie oszukał....I tak zresztą sadzę że
jesteś kolejnym wcieleniem słodzika/inkoskiego/cwela/lepudruka czy
jakie tam jeszcze sobie przybierasz nicki na sieci trollu.
J-23

Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie