Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie

Data: 2010-10-21 21:21:57
Autor: u2
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
W dniu 2010-10-21 20:40, rAzor pisze:
Intrygująca jest postawa TW Czachy - domaga się maili z pogróżkami, sam
wysyła pogróżki i donosy. Jaka jest kwalifikacja medyczna takiego
zachowania? Pytam, bo mnie na psp nieraz groził wyrządzeniem jakiejś
krzywdy, a nawet się upierał, ze mi takową wyrządził, pomimo tego, że
żyję i czuję się niezgorzej.

Typowy troll w stylu "mkarwana". Ten również uwielbia donosiki :)

Data: 2010-10-22 10:06:39
Autor: Zahir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc092de$0$22807$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mówisz o razorze? Ciągle straszy donosami na heRska, że ten ujawnił jego dane a razor ujawnia wciąż dane heRska.

--

Zahir

Data: 2010-10-22 17:08:56
Autor: u2
W dniu 2010-10-22 10:06, Zahir pisze:
Typowy troll w stylu "mkarwana". Ten również uwielbia donosiki :)

Mówisz o razorze? Ciągle straszy donosami na heRska, że ten ujawnił jego
dane a razor ujawnia wciąż dane heRska.

Ujawnia na psp, a nie donosi do A.Buzowicza.

Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie