Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie

Data: 2010-10-21 13:30:33
Autor: brat_olin
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On 21 Okt, 20:40, rAzor <porucznik.rzew...@kobyla.com.ru> wrote:

następujący psychopaci:
- Kawecki vel "Jarek nie obronił kżyża" vel Przemysław Warzywny
- TW Czacha vel hesk vel Skalimowski Henryk
- zennon vel Eulalia Browarek

Intrygująca jest postawa TW Czachy - domaga się maili z pogróżkami, sam
wysyła pogróżki i donosy. Jaka jest kwalifikacja medyczna takiego
zachowania?

Eulalia winna sie wypowiedziec.  Ona podobno doktor, z uznaniem sie
kiedys o bufetowej i Jolandzie od bezow wyrazala, gdy dokarmialy
kanapkami pielegniarki strajkujace przeciw rezymowi J. Kaczynskiego
(tam tez Kondrat wystepowal).  Panie Zennon, dajcie glos!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-10-22 06:14:03
Autor: heÂŽsk
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On Thu, 21 Oct 2010 13:30:33 -0700 (PDT), brat_olin
<brat_olin@yahoo.com> wrote:

> [...]

kanapkami pielegniarki strajkujace przeciw rezymowi J. Kaczynskiego
(tam tez Kondrat wystepowal).  Panie Zennon, dajcie glos!

 oooo, razorek sie ujawnil! podaj swoje vel lapserdaku!   poczytaj swoich kolesi: awe, jaksa, raff, hans klos.
 ty i oni nie nwymagacie leczenia. was trzeba IZOLOWAC!

Data: 2010-10-22 10:07:46
Autor: Zahir

<brat_olin@yahoo.com> wrote:

> [...]

poczytaj swoich kolesi: awe, jaksa, raff, hans klos.
ty i oni nie nwymagacie leczenia. was trzeba IZOLOWAC!

Tak jak panu pisałem, proponuje złożyć doniesienie do prokuratury. Czas ukrócić chamstwo tych łobuzów!

--

Zahir

Data: 2010-10-22 18:51:49
Autor: heÂŽsk
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On Fri, 22 Oct 2010 10:07:46 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Tak jak panu pisałem, proponuje złożyć doniesienie do prokuratury. Czas ukrócić chamstwo tych łobuzów!

 to tchorze. sa mocni w kupie. potarfia tylko ujadac zza plota.
 w rzeczywistosc sa pewnie zakompleksionymi, szarymi czlowieczkami
 poruszajacymi sie tak by nikomu nie wejsc w droge. zal mi ich.

Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie