Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie

Data: 2010-10-22 09:53:14
Autor: Zahir
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9q1e8$6br$1news.onet.pl...
następujący psychopaci:
- Kawecki vel "Jarek nie obronił kżyża" vel Przemysław Warzywny
- TW Czacha vel hesk vel Skalimowski Henryk
- zennon vel Eulalia Browarek

Intrygująca jest postawa TW Czachy - domaga się maili z pogróżkami, sam wysyła pogróżki i donosy. Jaka jest kwalifikacja medyczna takiego zachowania? Pytam, bo mnie na psp nieraz groził wyrządzeniem jakiejś krzywdy, a nawet się upierał, ze mi takową wyrządził, pomimo tego, że żyję i czuję się niezgorzej.
Czy powinienem się obawiać, że taki nieudacznik jak Skalimowski Henryk w ataku szału będzie próbował poderżnąć mi gardło?
-- Sátoraljaújhely

Czekaj, czekaj. To heRsk miał ksywkę Czacha? Skąd to wiesz, byłeś prowadzącym czy jak?  Znamy już nazwisko i imię heRska, czas być podał swoje. Czy nazywasz się Rafał Buła czy to tylko pseudo TW?

--

Zahir

Data: 2010-10-22 18:51:48
Autor: heÂŽsk
Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie
On Fri, 22 Oct 2010 09:53:14 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Czekaj, czekaj. To heRsk miał ksywkę Czacha? Skąd to wiesz, byłeś prowadzącym czy jak?  Znamy już nazwisko i imię heRska, czas być podał swoje. Czy nazywasz się Rafał Buła czy to tylko pseudo TW?

 tak, czacha. od czacha_dymi ;o))). --

Na leczenie zgłoszą się niezwłocznie