Na liveatc.net jest EPWA

Data: 2009-04-28 11:02:32
Autor: inigo
Na liveatc.net jest EPWA
stabillo wrote:
http://www.liveatc.net/topfeeds.php
 czad!  jest cos polskiego?

Nawiązując do rozmowy sprzed pół roku :-) - zauważyłem, że jakiś czas temu
na liveatc pojawiło się zbliżanie warszawskie, i to z bardzo przyzwoitą
jakością dźwięku.

--
inigo

Data: 2009-04-28 14:20:41
Autor: Pisklak
Na liveatc.net jest EPWA
inigo pisze:
Nawiązując do rozmowy sprzed pół roku :-) - zauważyłem, że jakiś czas temu
na liveatc pojawiło się zbliżanie warszawskie, i to z bardzo przyzwoitą
jakością dźwięku.

A znacie moze jakiegos dzialajacego linka gdzie mozna tez poogladac ?

pozdr.
Pisklak

Data: 2009-04-28 18:08:27
Autor: Molger
Na liveatc.net jest EPWA
Pisklak <pisklak_nie_dla@spamu_supermedia.pl> napisał(a):
inigo pisze:
> [...]
> jakością dźwięku.
> A znacie moze jakiegos dzialajacego linka gdzie mozna tez poogladac ?

http://radar.piopawlu.net/
http://sbs1.republika.pl/
http://www.flygradar.nu/ostersjon.php
http://radar.zhaw.ch/radar.html
http://radarwaw.luftbrandzlung.org/

Pozdrawiam
Molger

Data: 2009-05-12 21:54:33
Autor: Piotr [trzykoty]
Na liveatc.net jest EPWA

"inigo" <inigo@dione.skasujto.cc> wrote
na liveatc pojawiło się zbliżanie warszawskie, i to z bardzo

Jestem ciekawy, który to sektor: S czy N, bo zdaje się, że w tym APP są dwa?

Data: 2009-05-13 00:19:01
Autor: inigo
Na liveatc.net jest EPWA
Piotr [trzykoty] wrote:
Jestem ciekawy, który to sektor: S czy N, bo zdaje się, że w tym APP są
dwa?

Masz przecież podaną częstotliwość - 128,8...

--
inigo

Data: 2009-05-13 00:29:07
Autor: Piotr [trzykoty]
Na liveatc.net jest EPWA

"inigo" <inigo@dione.skasujto.cc> wrote
Masz przecież podaną częstotliwość - 128,8...

No faktycznie, dzięki.

Data: 2009-06-04 11:01:42
Autor: Jan Strybyszewski
Na liveatc.net jest EPWA
inigo pisze:
Piotr [trzykoty] wrote:
Jestem ciekawy, który to sektor: S czy N, bo zdaje się, że w tym APP są
dwa?

Masz przecież podaną częstotliwość - 128,8...

Przeciez to ten sam :) de facto.

Data: 2009-06-04 17:50:04
Autor: Piotr [trzykoty]
Na liveatc.net jest EPWA

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał
Masz przecież podaną częstotliwość - 128,8...

Przeciez to ten sam :) de facto.

Jak to ten sam? Nie są dwa różne części tego APP?

Data: 2009-06-05 07:20:17
Autor: Jan Strybyszewski
Na liveatc.net jest EPWA
Piotr [trzykoty] pisze:
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał
Masz przecież podaną częstotliwość - 128,8...
Przeciez to ten sam :) de facto.

Jak to ten sam? Nie są dwa różne części tego APP?

Nie... z tego co pamietam to one dziala na zmiane a i tak zawsze dziala 128,8

Data: 2009-06-08 16:36:06
Autor: Grzegorz Tomczyk
Na liveatc.net jest EPWA
W dniu 05.06.2009 07:20, Jan Strybyszewski pisze:
Nie... z tego co pamietam to one dziala na zmiane a i tak zawsze dziala
128,8

ZTCW podczas dużego ruchu sektor południowy przechodzi na 125,05.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2009-06-11 13:17:12
Autor: Piotr [trzykoty]
EPKK
Pojawiło się też i EPKK. Jest jakiś radar poglądowy?

Data: 2009-06-11 23:03:55
Autor: inigo
EPKK
Piotr [trzykoty] wrote:
Pojawiło się też i EPKK. Jest jakiś radar poglądowy?

Żeby wszyscy nie musieli się zastanawiać tak długo jak ja: kolega Piotr ma
na myśli podsłuch częstotliwości krakowskich na liveatc.net :-)

--
inigo

Data: 2009-06-12 07:03:34
Autor: Molger
EPKK
Piotr [trzykoty] <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał(a):
Pojawiło się też i EPKK. Jest jakiś radar poglądowy?

Piotrek, przecież na początku podałem linki do radarów, masz tam praktycznie
całą europe, EPKK też.

Data: 2009-06-12 20:27:48
Autor: Piotr [trzykoty]
EPKK

Użytkownik "Molger" <molger.SKASUJ@gazeta.pl> napisał
podałem linki do radarów, masz tam praktycznie
całą europe, EPKK też.

Z tego co widziałem to chyba tylko http://radar.piopawlu.net/ obejmuje ten teren, aczkoliwiek cały czas trwało łączenie z bazą i nie było widać nigdzie ruchu.

Na liveatc.net jest EPWA