Na liveatc.net jest EPWA

Data: 2009-04-28 14:20:41
Autor: Pisklak
Na liveatc.net jest EPWA
inigo pisze:
Nawiązując do rozmowy sprzed pół roku :-) - zauważyłem, że jakiś czas temu
na liveatc pojawiło się zbliżanie warszawskie, i to z bardzo przyzwoitą
jakością dźwięku.

A znacie moze jakiegos dzialajacego linka gdzie mozna tez poogladac ?

pozdr.
Pisklak

Data: 2009-04-28 18:08:27
Autor: Molger
Na liveatc.net jest EPWA
Pisklak <pisklak_nie_dla@spamu_supermedia.pl> napisał(a):
inigo pisze:
> [...]
> jakością dźwięku.
> A znacie moze jakiegos dzialajacego linka gdzie mozna tez poogladac ?

http://radar.piopawlu.net/
http://sbs1.republika.pl/
http://www.flygradar.nu/ostersjon.php
http://radar.zhaw.ch/radar.html