Na mi³y pocz±tek tygodnia dla p.Tzvy

Data: 2010-06-13 06:12:35
Autor: Grzegorz Z.
Na mi³y pocz±tek tygodnia dla p.Tzvy
http://www.youtube.com/watch?v=pfVcLl1VKFU

Nie wiem czy "Yisraelee" oznacza ¿e ten kto to stworzy³ jest z Izraela, ale
po tym jakie to jest ZAJEBISTE ¶miem przypuszczaæ ¿e tak.

Nie wiem czy podoba³y Ci siê obie oryginalne wersje, ale moim zdaniem ten
coverek jest lepszy od obu tamtych obu aran¿acji razem wziêtych :)

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-13 03:32:16
Autor: Tzva Adonai
Na mi³y pocz±tek tygodnia dla p.Tzvy
Grzegorz Z. napisa³(a):
http://www.youtube.com/watch?v=pfVcLl1VKFU
> Nie wiem czy "Yisraelee" oznacza �e ten kto to stworzy� jest z
Izraela

Dziêki za link.. Yisraeli po hebrajsku to po prostu Izraelczyk...

Na mi³y pocz±tek tygodnia dla p.Tzvy