Na mnie kolej: jakie auto?

Data: 2010-08-01 23:55:36
Autor: ToMasz
Na mnie kolej: jakie auto?
venioo pisze:

6. cena najlepiej do 10kPLN (lub 2kEUR)
no to raczej nie zaszalejesz?
1. opel omega: +komfortowy, prosty i tani w naprawach, duzo tanich
czesci -rdza chrupie
2. honda accord: +trwale i bezawaryjny -rdza (mniejsza niz w omedze, ale
zawsze)
3. honda prelude: +zawsze mi sie podobala ;) frajda z samej jazdy, ale
pewnie z komfortem bedzie ciezko, nie wiem jak gaz
nie wiem  jakiego japońca kupisz za 10tyś, ale ja bym sie torchę obawiał
ze to juz bedzie potrzebowało regularnych napraw.

Może Xsarę kup. tania (znaczy młodsza będzie) i przyzwycajeń nie
zmienisz. tyle ze "komfortu" po Xsantii to Ty w żadnym aucie nie zaznasz.
ToMasz

Data: 2010-08-02 09:31:11
Autor: Franc
Na mnie kolej: jakie auto?
Dnia Sun, 01 Aug 2010 23:55:36 +0200, ToMasz napisał(a):

Może Xsarę kup. tania (znaczy młodsza będzie) i przyzwycajeń nie
zmienisz. tyle ze "komfortu" po Xsantii to Ty w żadnym aucie nie zaznasz.

Kup lepiej Citroena XM-a z końca produkcji. Będziesz miał komfort
nieziemski + niebanalne autko.

--
Franc

Data: 2010-08-02 09:59:24
Autor: kml
Na mnie kolej: jakie auto?

Użytkownik "Franc" <kanies@wytnijmyto.wp.pl> napisał w wiadomości news:11uvna9htck6x$.vxz2ctw66e5i.dlg40tude.net...
[...]

Nop, 17km kabli w samochodzie osobowym to jest niebanalne :) Mam na podwórku fana Xmów i ma już drugiego i pomimo tego, że ciągle coś tam robi to nie można nazwać tego samochodu niezawodnym. Poza tym jest to zajawka niesamowita :)

kml

Data: 2010-08-02 12:27:33
Autor: Franc
Na mnie kolej: jakie auto?
Dnia Mon, 2 Aug 2010 09:59:24 +0200, kml napisał(a):

[...]

Nie wiedziałem, że tyle kabla w nim siedzi.
Mojego XM-a zabiła właśnie elektryka, bo za diabla nie chcialo nic innego
się popsuć. Teraz ujeżdza go entuzjasta-mechanik i działa. Świętują w tym
roku 18. urodziny.

--
Franc

Data: 2010-08-02 13:14:22
Autor: kml
Na mnie kolej: jakie auto?

Użytkownik "Franc" <kanies@wytnijmyto.wp.pl> napisał w wiadomości news:1zhbgtzrea6n$.1wr9rvxdh56no$.dlg40tude.net...
[...]

Miło czasem spotkać taki zadbany egzemplarz :)

kml

Data: 2010-08-02 13:10:37
Autor: LEPEK
Na mnie kolej: jakie auto?
kml pisze:
Mam na podwórku fana Xmów i ma już drugiego i pomimo tego, że ciągle coś tam robi to nie można nazwać tego samochodu niezawodnym.

No, to jest jakaś prawidłowość chyba. Bo ja zauważyłem, że jak ktoś ma XM'a, to często na podwórku leży jeszcze jeden - dwa dodatkowo. W opinii właścicieli to bardzo trwałe samochody, a te dodatkowe to tak na wszelki wypadek, albo z miłości ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-08-02 13:15:13
Autor: kml
Na mnie kolej: jakie auto?

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4c56a7a1$1news.home.net.pl...
kml pisze:
[...]

Miał dwa, ale tego pierwszego niedawno sprzedał :)))) Samochód sam w sobie jest niebanalny, ale do tego żeby to było auto codzienne to naprawdę trzeba mieć zaparcie :)

kml

Data: 2010-08-02 18:57:07
Autor: venioo
Na mnie kolej: jakie auto?
W dniu 2010-08-02 09:31, Franc pisze:
[...]

Samochod swietny, ale zadbany egzemplarz nie miesci sie w moim budzecie, a niezadbany to wszyscy fani citroena wiedza, co z nim sobie mozna  ;)
A ja MUSZE byc codziennie w pracy etatowej, nie jestem wykonawca tzw. wolnych zawodow i nie pracuje na swoim :)

--
venioo
Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS

Data: 2010-08-02 18:55:00
Autor: venioo
Na mnie kolej: jakie auto?
W dniu 2010-08-01 23:55, ToMasz pisze:
venioo pisze:

[...]

Honde Accord albo Prelude sobie z niemiec przywioze w cenie 2kEUR i bedzie na pewno w lepszym stanie niz "igielka po dziadku" ze znanego portalu...

Może Xsarę kup. tania (znaczy młodsza będzie) i przyzwycajeń nie
zmienisz. tyle ze "komfortu" po Xsantii to Ty w żadnym aucie nie zaznasz.

Fajne auto, ale jednak wolalbym cos wiekszego. Mialem male samochody i wieksze i jakos lepiej sie czuje psychicznie w duzym samochodzie ;)

Data: 2010-08-02 19:37:39
Autor: ToMasz
Na mnie kolej: jakie auto?

[...]

xsara (break) jest od xsanti węższa o 6cm i krótsza o 30?
naprawdę małe autko....

ToMasz

Data: 2010-08-02 21:24:57
Autor: venioo
Na mnie kolej: jakie auto?
W dniu 2010-08-02 19:37, ToMasz pisze:

[...]

to z zewnatrz - a w kabinie?
masz moze jakies rysunki z wymiarami? bo z ciekawosci bym porownal

Data: 2010-08-02 23:50:51
Autor: ToMasz
Na mnie kolej: jakie auto?
venioo pisze:
[...]

http://www.klub.citroen.triger.com.pl

tu szukaj. tyle ze xsantia a xsara to technicznie dwa różne auta.
ToMasz

Data: 2010-08-03 19:22:53
Autor: venioo
Na mnie kolej: jakie auto?
W dniu 2010-08-02 23:50, ToMasz pisze:

to z zewnatrz - a w kabinie?
masz moze jakies rysunki z wymiarami? bo z ciekawosci bym porownal

http://www.klub.citroen.triger.com.pl

tu szukaj. tyle ze xsantia a xsara to technicznie dwa różne auta.

No tak, o ja glupi, zupelnie nie pomyslalem :P
Najciemniej pod latarnia ;)

--
venioo
Xantia X2 Break 1,9TD 90KM sprzedam

Data: 2010-08-03 11:23:44
Autor: kamil
Na mnie kolej: jakie auto?
venioo pisze:

[...]

Accord a Prelude to dwa rozne samochody, wiec rozstrzal spory. Ktory rok Preludy cie interesuje? Przez rok mialem IV generacje importowana z Japonii (wersja BB4, wiec bez tylnych kol skretnych i z nieco mocniejszym silnikiem). Zawieszenie nie bylo zabojczo twarde, chociaz po polskich drogach w dluzsze trasy raczej nie bedzie sie tym przyjemnie jezdzilo. Zwracaj uwage na 4WS, jesli nie dziala moze to oznaczac wszystko od zasniedzialych wtyczek komputera po sporo drozsze klopoty. Spalanie 2.2vtec na poziomie 11-12 w miescie i 7-8l w trasie, wiec niewiele jak na takie auto. Silnika 2.3 unikaj (awaryjne), 2.0 po prostu nie jezdzi, a nie po to kupuje sie Prelude.

Z bajerow mialem klimatronik, fotele z pamiecia i inne duperele, ale zdaje sie ze nie wszystko bylo montowane w samochodach na inne rynki niz japonski.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-03 19:30:44
Autor: venioo
Na mnie kolej: jakie auto?
W dniu 2010-08-03 12:23, kamil pisze:

[...]

Accord - bo praktyczniejszy (to wg. mojej malzonki ;) ) i podobno niezawodny
Prelude, bo mi sie bardziej podoba :)

rok>=1998  :)

Czas szalenstw raczej mam juz za soba, wiec ten 2.0i podejrzewam, ze w zupelnosci by mi wystarczyl. Sporadycznie sie przycisnie gaz mocniej ;)   Auto wizualnie mi sie podoba, jest niebanalne.