Na moto do Chorwacji

Data: 2013-08-24 22:35:54
Autor: Qlfon
Na moto do Chorwacji
W dniu 2013-08-24 12:21, Staszek Sosenko pisze:

- właśnie, GPS. Mam zwykłego, samochodowego TomToma, którego chcę
przyssać do szyby albo do zbiornika (ładnie się trzyma). Mam tylko pewne
obawy, że na jakiejś dziurze mógłbym go zgubić ;) Ciężko mi wykminić
jakiś pewny uchwyt, nie bardzo jest tam do czego cokolwiek przykręcić.
Macie jakiś pomysł?

Mam, dobry tankbag, np Givi z systemu tanklock, ma wierzch przezroczysty. Mam taki (givi t489 )z przebiegiem 400km jakby co, tylko adapter na zbiornik potrzebowałbyś inny;)
--
Qlfon, Lublin

Na moto do Chorwacji