Na mrozie bez kurtki

Data: 2012-02-05 12:54:29
Autor: geos
Na mrozie bez kurtki
Alfer wrote:
Dywagujecie o goretexach, tymczasem najlepszą ochroną przed mrozem na rowerze jest własna skóra. Oto pan Sławek:
http://tvp.info/twoje-info/bez-koszulki-przy-minus-20/6415361

pan Sławek to znany Człowiek-Mors z Ursynowa :) można go spotkać w skąpym odzieniu jak boksuje się z drzewami lub jeździ na rowerze :) rok temu był gościem radia kampus. podał wtedy m.in. przepis na kawę z kardamonem, która to dodaje mu wigoru. jest też bohaterem dokumentu "komu zimno, temu zimno" :)

http://www.youtube.com/watch?v=_1sLVjM5um4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cX0S45r-nuo&feature=fvwrel

pozdrawiam,
geos

Data: 2012-02-06 02:01:40
Autor: marcin.waldowski
Na mrozie bez kurtki
Pan Sławek to super pozytywny gość :)
Ja co prawda nie kąpię się (jeszcze?) gdy wokoło mróz, ale gdy
rozgrzany wracam z roweru wchodzę pod zimny prysznic. Polecam gorąco.

Data: 2012-02-06 10:15:00
Autor: Alfer_z_pracy
Na mrozie bez kurtki
geos napisał:
pan Sławek to znany Człowiek-Mors z Ursynowa :) można go spotkać w skąpym odzieniu jak boksuje się z drzewami lub jeździ na rowerze :)

Ja bym go jednak dał na badania do NASA lub jakiejś innej sprytnej organizacji. Skoro Pan Sławek daje radę bez koszulki na mrozie to taki fenomen można by naukowo zbadać, opatentować i wdrożyć np. w Navy Sealsach. Duża oszczędność na odzieży i jakie wrażenie na wrogu ;)

A.

Data: 2012-02-06 02:44:51
Autor: Marek
Na mrozie bez kurtki
Alfer_z_pracy:

taki
fenomen można by naukowo zbadać, opatentować i wdrożyć

Mogłoby się okazać, że pan Sławek ma organizm z białka krzemowego ;).
Węglowcy przy takich mrozach, szczególnie w połączeniu z wiatrem, po
prostu się odmrażają. I mimo hartowania nie chce być inaczej :/.

--
Marek

Data: 2012-02-07 18:49:55
Autor: Tomasz Minkiewicz
Na mrozie bez kurtki
On Mon, 6 Feb 2012 02:44:51 -0800 (PST)
Marek <h.art@op.pl> wrote:

Alfer_z_pracy:

> [...]

Węglowcy przy takich mrozach, szczególnie w połączeniu z wiatrem, po
prostu się odmrażają. I mimo hartowania nie chce być inaczej :/.

AFAIR krzemoorganiki to i owszem, bywają odporne na temperaturę, ale
raczej w tę drugą stronę. Jakby pan Sławek latem w piecu palił, to byś
nawet mógł mieć rację. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-02-08 04:17:40
Autor: Marek
Na mrozie bez kurtki
Tomasz Minkiewicz:

AFAIR krzemoorganiki to i owszem, bywają odporne na temperaturę, ale
raczej w tę drugą stronę. Jakby pan Sławek latem w piecu palił, to byś
nawet mógł mieć rację. :)

Może. To tylko luźne skojarzenie.
Nic nie wiem na ten temat. Przy lekturze wpisu przypomniało mi się
jednak opowiadanie "sajens fikszn" o spotkaniu z istotami z białka
opartego nie na węglu, tylko na krzemie. Na dodatek w weekend na
Babiej odmroziłem sobie gębę, bo tylko to mi z odzieży wystawało. I
kombinuję, czy będąc panem Sławkiem mógłbym w tamtych warunkach
bezpiecznie zapylać topless ;).

--
Marek

Data: 2012-02-08 12:59:49
Autor: piecia aka dracorp
Na mrozie bez kurtki

http://aktywni.pl/aktualnosci/pokochal-zimno/ może to ktoś w tym stylu?

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-02-09 21:30:09
Autor: lamia
Na mrozie bez kurtki
"piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:pan.2012.02.08.13.04.49dracorp.one.pl...
http://aktywni.pl/aktualnosci/pokochal-zimno/ może to ktoś w tym stylu?

jak piszą - geny. (- dobrze skalibrowany egzemplaĹź  :_) )
i KAAAAAAAAWAŁ świetnej, wytrwałej roboty.

Data: 2012-02-08 16:15:40
Autor: rmikke
Na mrozie bez kurtki
Dnia Wed, 8 Feb 2012 04:17:40 -0800 (PST), Marek naskrobaďż˝/a:

Tomasz Minkiewicz:

AFAIR krzemoorganiki to i owszem, bywaj=B1 odporne na temperatur=EA, ale
raczej w t=EA drug=B1 stron=EA. Jakby pan S=B3awek latem w piecu pali=B3,=
to by=B6
nawet m=F3g=B3 mie=E6 racj=EA. :)

Mo=BFe. To tylko lu=BCne skojarzenie.
Nic nie wiem na ten temat. Przy lekturze wpisu przypomnia=B3o mi si=EA
jednak opowiadanie "sajens fikszn" o spotkaniu z istotami z bia=B3ka
opartego nie na w=EAglu, tylko na krzemie.

Te istoty (silikantropi) zostaly STWORZONE.
Chyba, ze o innym sajens fikszyn myslimy...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-02-08 10:51:50
Autor: Marek
Na mrozie bez kurtki

rmikke:

Te istoty (silikantropi) zostaly STWORZONE.
Chyba, ze o innym sajens fikszyn myslimy...

O innym. To było krótkie opowiadanie. Chyba Kiryła Bułyczowa. Gdzieś w
głębi wszechświata ziemscy kosmonauci udzielili pomocy ofiarom
katastrofy statku obcych. Krzemowcy wyglądali jak my, ale żyli w
warunkach kriogenicznych. Historia kończy się uściskiem rąk bez
rękawic, który zostawia bohaterom pamiątki po spotkaniu. U Ziemianina
ślady po odmrożeniu, a u obcej - po oparzeniu.
Kurde, ale rowerowy temat :).

--
Marek

Na mrozie bez kurtki