Na nic hasła pełne patosu.

Data: 2014-11-13 04:49:03
Autor: stevep
Na nic hasła pełne patosu.
# Jeśli patriotyzm oznacza napierdzielankę z okazji 11.11 to ja wolę  emigrację. Choćby mentalną. Choćby do innego miasta Anna Mucha 2 dni temu

  Mieszkam w Śródmieściu. Stefania miała urodzić się 11.11.11 Szczęśliwie  wybrała inną datę, bo tego dnia ledwo udało nam się dotrzeć do samochodu  zaparkowanego po drugiej stronie kamienicy w której mieszkaliśmy. Na pl.  Konstytucji starły się trzy patriotyczne siły. Patrioci lewicujący (wśród  nich kobiety i dzieci!) , patrioci z ONR i patrioci w służbie policji.  Plac zamienił się w jedno wielkie pole bitwy.

  Kostki brukowe wyrywane z chodnika (!), race, śmietniki, wyrwane barierki  i słupki latały w powietrzu. Był gaz łzawiący, armatki wodne i policyjne  pałki. Były też spalone samochody i uciekający przypadkowi mieszkańcy ...  wiem, bo sama, z wielkim brzuchem uciekałam przed hołotą.... jeśli ktoś nie  pamięta to niech zobaczy film:

  Kiedyś wydawało mi się, że gdyby wybuchła wojna to moim obowiązkiem jest  walka z wrogiem. I pewnie zginęłabym od pierwszego strzału... Dziś mam w  głębokim poważaniu kamienice i ulice... (brzydkie zresztą). Mam w głębokim  poważaniu, co stanie się z moim majątkiem (w kredycie, zresztą), jeśli  wejdą... * tu wpisz dowolnego wroga. Nie będę walczyć, o „bliźnich” z  ONRu, hejterów, zawistników, ksenofobów, homofobów, czy innych plugawych,  małych ludzi...

Moim naczelnym obowiązkiem jest ochronienie moich dzieci, mojej rodziny,  moich bliskich. Za wszelką cenę. I w nosie mam „boga, honor i ojczyznę!”.  Ważniejsze jest to, żeby przeżyli ci, których kocham.. #
Ze strony:
http://tnij.org/dof6kse

--
stevep