Na odszkodowania od kogo mogą liczyć ofiary nauczyciela pedofila? [flejm]

Data: 2018-10-08 19:25:53
Autor: A. Filip
Na odszkodowania od kogo mogą liczyć ofiary nauczyciela pedofila? [flejm]
Kviat pisze:
W dniu 2018-10-08 o 17:50, A. Filip pisze:
<flejm> Związków zawodowych nauczycieli?  Samorządu do którego należy
szkoła? </flejm>

Czy związek albo samorząd przenosił takiego pedofila do innej szkoły,
albo do jakiejś samotni dla niegrzecznych nauczycieli, hen daleko,
żeby ukryć pedofila?
Czy zwyczajnie wiedzieli i nie reagowali?

Pozdrawiam
Piotr

Ilu księży/zakonników było "tylko" przenoszonych do innej parafii w
ciągu ostatnich pięciu lat?  Dajesz odważnie gwarancje że w ciągu
ostatnich 50 lat żaden nauczyciel pedofil nie zmieniał po prostu szkoły?
Ja w ciemno obstawiam (za średnią stawkę) ze takie przypadki musiały być.

--
A. Filip

Data: 2018-10-09 09:57:50
Autor: Olin
Dnia Mon, 08 Oct 2018 19:25:53 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

 Dajesz odważnie gwarancje że w ciągu
ostatnich 50 lat żaden nauczyciel pedofil nie zmieniał po prostu szkoły?
Ja w ciemno obstawiam (za średnią stawkę) ze takie przypadki musiały być.

To podaj przykłady.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

Data: 2018-10-09 15:26:31
Autor: Kviat
W dniu 2018-10-08 o 19:25, A. Filip pisze:
Kviat pisze:
[...]

A ile kościół ujawnił?

Dajesz odważnie gwarancje że w ciągu
ostatnich 50 lat żaden nauczyciel pedofil nie zmieniał po prostu szkoły?

A jaki to ma związek z Twoim pytaniem?

Ja w ciemno obstawiam (za średnią stawkę) ze takie przypadki musiały być.

Być może, ale rozmawiamy o innych przypadkach.

Przecież to nie jest tak, że sobie ksiądz "zmienił pracę". Rozmowa jest o celowym ukrywaniu pedofila przez instytucję, w której pracuje.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-10-09 15:30:07
Autor: Olin
Dnia Tue, 9 Oct 2018 15:26:31 +0200, Kviat napisał(a):

Przecież to nie jest tak, że sobie ksiądz "zmienił pracę". Rozmowa jest o celowym ukrywaniu pedofila przez instytucję, w której pracuje.

Oni przecie tylko wykonywali rozkazy:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Crimen_sollicitationis