Na osi - jak to "organy" służ± obywatelom

Data: 2012-07-30 13:36:28
Autor: Michal Jankowski
Na osi - jak to "organy" służ± obywatelom
z <zch280672@gazeta.pl> writes:

Pewien kierowca żalił się w tym programie że wozi zwierzęta
specjalistycznym pojazdem i został zatrzymany i ukarany za wjazd zbyt
ciężkim pojazdem na jedyn± drogę.

Płetwale błękitne?

  MJ

Data: 2012-07-30 13:44:34
Autor: J.F
Na osi - jak to "organy" służ± obywatelom
Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał w wiadomo¶ci
Pewien kierowca żalił się w tym programie że wozi zwierzęta
specjalistycznym pojazdem i został zatrzymany i ukarany za wjazd zbyt
ciężkim pojazdem na jedyn± drogę.

Płetwale błękitne?

Liczy sie dopuszczalna masa calkowita.
Co z tego ze pusty jedzie i np 7t wazy, skoro pojazd ma DMC 11.9t.

J.

Data: 2012-07-30 14:06:08
Autor: z
W dniu 2012-07-30 13:44, J.F pisze:
Liczy sie dopuszczalna masa calkowita.
Co z tego ze pusty jedzie i np 7t wazy, skoro pojazd ma DMC 11.9t.

Znaczy mog± kasować za potencjalny ciężar. Coraz lepiej :-)

Data: 2012-07-30 12:11:27
Autor: kogutek
Na osi - jak to
z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):
W dniu 2012-07-30 13:44, J.F pisze:
> Liczy sie dopuszczalna masa calkowita.
> Co z tego ze pusty jedzie i np 7t wazy, skoro pojazd ma DMC 11.9t.

Znaczy mog± kasować za potencjalny ciężar. Coraz lepiej :-)

Jest droga do 5 ton. Na końcu betoniarnia. Wszystkie samochody jakie wjeżdżaj±
na drogę waż± mniej niż 5 ton. Od strony betoniarni nie ma znaku jaki może
ciężki pojazd pojechać. Do każdego pakuj± 15 ton betonu.   --

Data: 2012-07-30 14:13:54
Autor: z
Na osi - jak to
W dniu 2012-07-30 14:11, kogutek pisze:
Jest droga do 5 ton. Na końcu betoniarnia. Wszystkie samochody jakie wjeżdżaj±
na drogę waż± mniej niż 5 ton. Od strony betoniarni nie ma znaku jaki może
ciężki pojazd pojechać. Do każdego pakuj± 15 ton betonu.

To się nazywa domniemanie winy. Obronisz w trybunale europejskim :-)

Data: 2012-07-30 14:43:59
Autor: Lewis
W dniu 2012-07-30 14:06, z pisze:
W dniu 2012-07-30 13:44, J.F pisze:
Liczy sie dopuszczalna masa calkowita.
Co z tego ze pusty jedzie i np 7t wazy, skoro pojazd ma DMC 11.9t.

Znaczy mog± kasować za potencjalny ciężar. Coraz lepiej :-)

Hmm dawno już mog± ;) Tak jak i uprawnienia na pojazdy. Na kat B będziesz jechać autem o DMC 2000kg i będziesz ci±gn±ć pust± przyczepę o DMC 1501kg to dostaniesz mandat za brak uprawnień. Szczegół że przyczepa i auto będzie ważyć <3,5t realnej masy.

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-07-30 15:02:00
Autor: J.F
Na osi - jak to "organy" służ± obywatelom
Użytkownik "z"  napisał w wiadomo¶ci
W dniu 2012-07-30 13:44, J.F pisze:
Liczy sie dopuszczalna masa calkowita.
Co z tego ze pusty jedzie i np 7t wazy, skoro pojazd ma DMC 11.9t.
Znaczy mog± kasować za potencjalny ciężar. Coraz lepiej :-)

Nie od dzis. W zasadzie od zawsze.
Jedziesz jakims malym busikiem ... a kat D pan ma ? Bo on ma 11 foteli, to autobus.
I nie wazne ze jedziesz sam.

Ale z drugiej strony - dobrze kolega pisze z ta betoniarnia. Interes musi sie krecic, kto tam bedzie patrzyl na droge.
Tylko narzekac beda ze koleiny i dziury.

No ale prawde powiedziawszy to drogi powinny byc takie zeby te 20t utrzymaly, a moze nawet i 42t

J.

Data: 2012-07-30 19:59:28
Autor: kogutek
Na osi - jak to
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Tylko narzekac beda ze koleiny i dziury.

No ale prawde powiedziawszy to drogi powinny byc takie zeby te 20t utrzymaly, a moze nawet i 42t

jakie to szczę¶cie że przepisy stanowi± jakie maj± być drogi. W swoim ogródku
możesz sobie zrobić dróżkę na 100 ton. Ty płacisz i Ty wymagasz. Ale tam gdzie
s± wydawane wspólne pieni±dze urzędnicy musz± trzymać się przepisów. I jak w
planie zagospodarowania przestrzennego jest że teren przeznaczony pod zabudowę
jednorodzinn±, rekreację, usługi i produkcję nie uci±żliw±. To dobiera się
drogi o no¶no¶ci przewidzianej dla takiego terenu. A nie buduje od razu
autostradę. I jak zrobi± na przykład drogę o nominalnej no¶no¶ci 10 ton. I
kto¶ na końcu tej drogi będzie chciał zbudować pensjonat, basen tor
saneczkowy. I będzie potrzebował przewozić w czasie budowy większe ciężary niż
by wynikało z no¶no¶ci. To wszystko to opisze i albo dostanie zgodę albo nie
dostanie zgody. Albo zgodę z zaleceniem że nie może przekroczyć jakiego¶
ciężaru. Urzędnicy w takiej sytuacji działaj± dla dobra wszystkich. WyobraĽ
sobie sytuację że proszę żeby¶ mi przewiózł kilka cegieł. Zgodziłe¶ się na
kilka a podjeżdżasz i ja chcę do Twojego osobowego samochodu zapakować pół
palety cegieł. Żeby było ciekawiej zostawiłe¶ samochód i poszedłe¶ sobie gumę
do żucia kupić. Jak wróciłe¶ to bagażnik jest już załadowany, auto stoi na
felgach a ja zaczynam pakować na tyln± kanapę. Czy bardzo się pomylę je¶li
napiszę że w takiej sytuacji, pomimo że jeste¶ niespotykanie spokojnym
człowiekiem, chuja będ± latały jak skowronki? A jak już Ci zejdzie z ust
piana, unormuje się po tabletkach ci¶nienie. To ja powiem. To na chuj sobie
kupiłe¶ samochód co paleta cegieł nie wchodzi. --

Data: 2012-07-30 22:47:57
Autor: WildS
Na osi - jak to
On 2012-07-30, kogutek <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
ciężaru. Urzędnicy w takiej sytuacji działają dla dobra wszystkich. Wyobraź
sobie sytuację że proszę żebyś mi przewiózł kilka cegieł. Zgodziłeś się na
kilka a podjeżdżasz i ja chcę do Twojego osobowego samochodu zapakować pół
palety cegieł. Żeby było ciekawiej zostawiłeś samochód i poszedłeś sobie gumę
do żucia kupić. Jak wróciłeś to bagażnik jest już załadowany, auto stoi na
felgach a ja zaczynam pakować na tylną kanapę. Czy bardzo się pomylę jeśli
napiszÄ™ ĹĽe w takiej sytuacji, pomimo ĹĽe jesteĹ› niespotykanie spokojnym
człowiekiem, chuja będą latały jak skowronki? A jak już Ci zejdzie z ust
piana, unormuje się po tabletkach ciśnienie. To ja powiem. To na chuj sobie
kupiłeś samochód co paleta cegieł nie wchodzi.

CzyĹĽby Tico? ;)

--
WildS

Data: 2012-07-30 23:19:51
Autor: kogutek
Na osi - jak to
WildS <falcon@nightfall.pl> napisał(a):
On 2012-07-30, kogutek <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
> piana, unormuje się po tabletkach ciśnienie. To ja powiem. To na chuj sobie
> kupiłeś samochód co paleta cegieł nie wchodzi. Czyżby Tico? ;)

Chyba za tępy jestem żeby ogarn±ć co miałe¶ na my¶li. Ale nie mam z tego
powodu żadnych zgryzot. Wychodzi że Ty też nie masz pojęcia tylko chciałe¶
sobie co¶ napisać. --

Data: 2012-07-31 00:44:30
Autor: LEPEK
Na osi - jak to "organy" służ± obywatelom
W dniu 2012-07-30 13:44, J.F pisze:

Liczy sie dopuszczalna masa calkowita.

Ale tam stał B-5, czy B-18?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Na osi - jak to "organy" służ± obywatelom