Na pd-wsch Polski a potem na pn i na zachód, czyli tam i z powrotem

Data: 2013-08-20 18:08:45
Autor: piecia aka dracorp
Na pd-wsch Polski a potem na pn i na zachód, czyli tam i z powrotem
Hej
27 lipca pojechaliśmy z siostrą na pd-wsch do Zwierzyńca za Lublinem na Letnią Akademię Filmową. Pooglądaliśmy kilka dni filmy i następnie ruszyliśmy wzdłuż wschodniej granicy na północ by od Suwałk ruszyć na zachód.
Docelowo mieliśmy jechać od razu do Wiednia, potem przyszedł pomysł na Zwierzyniec ale później w trakcie znowu zmieniliśmy plany. W sumie to ciągle zmienialiśmy plany. I dlatego zostaliśmy w Polsce. No i w sumie było warto.
Zdjęcia z wycieczki: https://picasaweb.google.com/114112088588876499789/DrogaDwochRzek

Zapraszam do oglądania. ps. Miałem coś naskrobać ale na razie zrobiłem tylko ślady na gpsies*. Z czasem może się coś pojawi. Nie będzie to jednak miłe w czytaniu. Po prostu tak piszę :)

*) http://dracorp.blogspot.com/p/droga-dwoch-rzek.html
--
piecia aka dracorp

Na pd-wsch Polski a potem na pn i na zachód, czyli tam i z powrotem