Na plebanii zmar³o dziecko wikarego. Proboszcz: - Ja nie jestem ¶ledczym

Data: 2012-07-15 22:56:48
Autor: Trybun
Na plebanii zmar³o dziecko wikarego. Proboszcz: - Ja nie jestem ¶ledczym
W dniu 2012-07-14 21:53, Przemys³aw W pisze:
Kobieta urodzi³a dziecko wikarego na plebanii pw. ¶w. Andrzeja Boboli na Junikowie w Poznaniu. W czasie porodu dziecko zmar³o, wikary nie wezwa³ pogotowia. Prokuratura postêpowanie umorzy³a,

Przemek

A wiêc do kogo pretensje? Do z³odziei i bandytów te¿ zg³aszasz pretensje ¿e nie siedz± w pace?

Na plebanii zmar³o dziecko wikarego. Proboszcz: - Ja nie jestem ¶ledczym