Na plecach brata

Data: 2010-07-01 09:42:39
Autor: heÂŽsk
Na plecach brata
"Lech Kaczyński był samodzielnym politykiem i dzięki któremu ja awansowałem, a nie odwrotnie."

panie prezesie, panie prezesie. kazde dziecko wie,
ze to pan trzymal lejce, a nie s.p. brat. gdyby nie pan, s.p. lech bylby kims bardzo lubianym,
a jego zona byla bardzo sympatyczna kobieta mimo, ze
panski przyjaciel rydzyk nazwal ja "czarownica jedna!",
a pan za ta obraze przeprosil ojczulka (sic!).

--

 HeSk

Na plecach brata