Na północ?

Data: 2010-07-04 21:47:51
Autor: Fidelio
Na północ?
Użytkownik "Palik" <palik@TNIJktowie.pl> napisał w wiadomości news:i0qjsr$m29$1news.dialog.net.pl...
Po katastrofie Smoleńskiej amerykańscy spece od giełdy zdaje się ,że przewidywali spadki u nas na giełdzie.U nich po zamachach na giełdzie była tragedia. Natomiast u nas cud się stał...Kilka dni po kolei giełda poszła u nas w górę. Aż mi było wstyd, że po smierci Prezydenta inwestorzy bardziej optymistycznie spojrzeli na perspektywy rozwoju [bo tak to odebrałem]...
Pytanie na dziś...Czy po porażce [zakładając ,ze taka nastąpi] Kaczyńskiego w wyborach jutro giełda poszybuje w górę ? Stawiam 2:1, że WIG 20 na plus. A co Wy na to?

Palik

Pójdzie jak mu zagra Azja, Stany i Europa.

Na północ?