Na polnoc od lini Berlin Warszawa nie leci zaden samolot

Data: 2010-04-15 22:40:18
Autor: Eulalia Browarek
Na polnoc od lini Berlin Warszawa nie leci zaden samolot
wszystko uziemione z powodu pylu. Ciekawe ile to potrwa.

Zennon

Data: 2010-04-16 00:48:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-16 00:40, Eulalia Browarek pisze:
wszystko uziemione z powodu pylu. Ciekawe ile to potrwa.

Zennon

Podobno do trzech  dni..

Data: 2010-04-16 03:01:51
Autor: Grzegorz Z.
Na polnoc od lini Berlin Warszawa nie leci zaden samolot
Dnia Fri, 16 Apr 2010 01:22:08 +0200, Wyrazy Najgorszego Wspulczucia
napisał(a):

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hq84ki$huq$1tioat.net...
wszystko uziemione z powodu pylu. Ciekawe ile to potrwa.

Nie wiem, ale trzeba chyba bedzie przelozyc pogrzeb i przedluzyc zalobe narodowa od niedzieli do nastepnej niedzieli.

Weź przestań lepiej, bo jeszcze Kapciowy z Jarkiem przeczytają i im się
pomysł spodoba....

Data: 2010-04-16 07:16:38
Autor: sofu

--

Przedstawienie cyrkowe trwa.  Od rana do wieczora nawijaja o zabitych. Ile
to sie róznych rzeczy mozna dowiedziec o ich wielkosci? Jacy to wspaniali

sofu

Data: 2010-04-16 14:32:35
Autor: ColgatesBilly

napisał(a):

> [...]

Taka długa żałoba mozna zochydzic idee .......... żałoby narodowej.
Co za duzo, to niezdrowo - nawet dla umarłych. Bo ilez mozna słuchac na

Wiesz, music zrozumiec, ze idioci nie maja na tyle rozumu
zeby przelaczyc na inny kanal lub INPUT.. wiec stale sluchaja na okraglo
"tego samego" , zloszcza sie i pretensuja

Kol

Data: 2010-04-16 14:09:27
Autor: magnum
> [...]

zeby przelaczyc na inny kanal lub INPUT.. wiec stale sluchaja na okraglo
"tego samego" , zloszcza sie i pretensuja

  W kanał, to nas wpuścili...
Bo na każdym TO SAMO... i pewnie jestem idiota, bo nic innego znaleźć nie mogę...
M.

Data: 2010-04-16 15:27:21
Autor: ColgatesBilly
"magnum" <greengreen@poczta.onet.pl> wrote in message news:3461.00001982.4bc85377newsgate.onet.pl...
> [...]

 W kanał, to nas wpuścili...
Bo na każdym TO SAMO... i pewnie jestem idiota, bo nic innego znaleźć nie

A Eurosport, a DVD Player, video.. dobra ROSYJSKA ksiazka, aaa?
Jak wszyscy to wszyscy! Musimy sie i dzieci wychowywac!
Daniel i Kamisnki doradziliby jeszcze Wysockiego, miod na pijacka i przekleta dusze..

KoL

Data: 2010-04-16 19:41:42
Autor: awe
Na polnoc od lini Berlin Warszawa nie leci zaden samolot

Data: 2010-04-16 19:46:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski