Na prad

Data: 2009-11-17 18:00:31
Autor: Servant
Na prad
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

za 100 kilometrów przejechanych takim autem zapłacimy jedynie 3 złote

A wzięli pod uwagę koszt wymiany akumulatorów po...
no wła¶nie, po jakim czasie trzeba będzie aku wymienić?

--
Servant

Data: 2009-11-17 19:54:34
Autor: Maverick
Na prad
Servant pisze:
[...]

W Priusach liczy sie ok 10 lat (regeneracja po tym czasie) - mysle ze tutaj bedzie podobnie. Poza tym obecnie jest to gadzet - drogi gadzet, nie majacy nic wspolnego z mysleniem.

Lekko liczac mozna kupic np nowe Punto i jezdzic po 10 lat po miescie (przebiegi ok 10-15kkm) - i dopiero zrowna sie cenowo z nowym "autem" elektrycznym (tym z Pruszkowa) - a komfort bez porownania.

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Data: 2009-11-17 19:47:13
Autor: Servant
Na prad
Maverick <krzysztofWYTNIJboberWYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

W Priusach liczy sie ok 10 lat

Aż mi się wierzyć nie chce.
Ja dawałbym góra dwa lata.

--
Servant

Data: 2009-11-18 04:55:19
Autor: Jerry
Na prad
On 17 Lis, 20:47, Servant <frei...@rcs.cy> wrote:
Maverick <krzysztofWYTNIJboberWYT...@gazeta.pl> napisał(a) w wiadomosci do
grupy dyskusyjnej

> W Priusach liczy sie ok 10 lat

Aż mi się wierzyć nie chce.
Ja dawałbym góra dwa lata.

--
Servant

Ty dajesz dwa lata, a producenci aut elektrycznych 100000 km, czyli
jeden wyjeĽdzi to w rok, a inny w 10...

Data: 2009-11-17 20:55:19
Autor: Gregorius
Na prad
Maverick pisze:

Lekko liczac mozna kupic np nowe Punto i jezdzic po 10 lat po miescie (przebiegi ok 10-15kkm) - i dopiero zrowna sie cenowo z nowym "autem" elektrycznym (tym z Pruszkowa) - a komfort bez porownania.

W temacie komfortu i obecnej pory roku zawsze mnie zastanawiało jak w czysto elektrycznych autach rozwi±zany jest temat ogrzewania kabiny ...

--
Gregorius

Data: 2009-11-17 20:58:26
Autor: J.F.
Na prad
On Tue, 17 Nov 2009 20:55:19 +0100,  Gregorius wrote:
Maverick pisze:
[...]

Spoko - jak znam zycie elektronika tej mocy musi miec solidne
chlodzenie :-)

J.

Data: 2009-11-18 18:15:06
Autor: Czarek Daniluk
Na prad
Maverick pisze:

[...]

Jak kiedy¶ przegl±dałem prospekty z Seicento Elektra czy tam Elettra to miało webasto i mały zbiornik na paliwo do niego :)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-11-20 10:17:16
Autor: ±ćęłń󶿼
Na prad
Ogrzewanie to jeszcze, ale co z klim±??
;-)
JaC

-- -- -

jak w czysto elektrycznych autach rozwi±zany jest temat ogrzewania kabiny.

Data: 2009-11-20 16:35:55
Autor: Massai
Na prad
±ćęłń󶿼 wrote:

Ogrzewanie to jeszcze, ale co z klim±??
;-)
JaC

Hm, w sumie sprężarce klimy jest chyba obojętne co j± napędza, pasek z
silnika spalinowego czy pasek z elektrycznego...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-20 16:38:03
Autor: Waldek Godel
Na prad
Dnia Fri, 20 Nov 2009 16:35:55 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

±ćęłń󶿼 wrote:

[...]

Musisz karmić tego toppostuj±cego młota?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-17 22:42:10
Autor: Karol Y
Na prad
W temacie komfortu i obecnej pory roku zawsze mnie zastanawiało jak w
czysto elektrycznych autach rozwi±zany jest temat ogrzewania kabiny ...

W wózkach widłowych przypuszczam s± podobnej wielko¶ci baterie, a tam rzeczywi¶cie trochę ciepła podczas intensywnego działania wydzielaj±.

Jak co, zawsze zostanie elektryczny grzejniczek ;-)

--
Mateusz Bogusz

Na prad