Na prawdę, aż tak głupi?

Data: 2015-11-03 04:54:05
Autor: stevep
Na prawdę, aż tak głupi?
# Kukiz blokuje płytę zespołu Piersi. Wniósł sprawę do sądu
Paweł Kukiz, niegdyś muzyk grupy Piersi, dziś polityk, a niebawem poseł na  Sejm, procesuje się z byłym zespołem, blokując mu możliwość wydania nowej  płyty. Sprawa czeka obecnie na rozstrzygnięcie w sądzie. #
Ze strony:
http://tnij.org/bugug36
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-03 06:49:45
Autor: Mark Woydak
Na prawdę, aż tak głupi?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x7iagf0d50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jak większość nieudaczników jest pieniaczem. Nadaje się by przejść w szerego PiS. Jakiegoś koziołka ofiarnego potrzebują.

Mark Woydak

--

Na prawdę, aż tak głupi?