Data: 2019-04-12 03:32:23 | |
Autor: J.F. | |
Na przejezdzie | |
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/krzesiny-rogatki-opadly-dopiero-jak-pociag-przejezdzal-91475.html https://www.facebook.com/renata.gromacka.1/videos/2221990767857578/ trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja J. |
|
Data: 2019-04-11 22:28:55 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Na przejezdzie | |
-- trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja
automatyka w PKP zatrzymala sie gdzies w sredniowieczu, dzis zwielokrotnienie systemu ostrzegania moze zrobic gimnazjalista (czujnik drgan czy dzwieku) a gamonie wciaz sie wykladaja ... moze Zero do lochu kogos wsadzi i sie ogarna :-) |
|
Data: 2019-04-12 04:18:12 | |
Autor: Bolko | |
Na przejezdzie | |
W dniu piątek, 12 kwietnia 2019 07:28:57 UTC+2 użytkownik przemek..j...@gmail.com napisał:
-- trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja Może to kwestia ilości : Podróżując samochodem często na naszej drodze napotykamy na przejazdy kolejowe, czyli skrzyżowania torów kolejowych z drogami publicznymi. W Polsce na 380 tys. km dróg publicznych, występuje 15 867 przejazdów kolejowych. |
|
Data: 2019-04-12 12:24:55 | |
Autor: J.F. | |
Na przejezdzie | |
Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e3ae5876-3f88-4bb8-979a-ce02840c1996@googlegroups.com...
-- trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja automatyka w PKP zatrzymala sie gdzies w sredniowieczu, dzis zwielokrotnienie systemu ostrzegania moze zrobic gimnazjalista (czujnik drgan czy dzwieku) a gamonie wciaz sie wykladaja ... moze Zero do lochu kogos wsadzi i sie ogarna :-) No ale po co zwielokrotniac, skoro kierowca ma sie przed torami zatrzymac, rozejrzec i dopiero wjezdzac :-) A zwielokrotnianie ... bedzie efekt taki, ze kierowcy zaczna ignorowac czerwone swiatla i omijac szlabany ... J. |
|
Data: 2019-04-12 12:42:21 | |
Autor: Michał Jankowski | |
Na przejezdzie | |
W dniu 12.04.2019 o 12:24, J.F. pisze:
Nie ma obowiązku zatrzymania przed podniesionym szlabanem.
A teraz co robią? MJ |
|
Data: 2019-04-12 12:56:47 | |
Autor: J.F. | |
Na przejezdzie | |
Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cb06b8d$0$525$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 12.04.2019 o 12:24, J.F. pisze: No ale po co zwielokrotniac, skoro kierowca ma sie przed torami zatrzymac, rozejrzec i dopiero wjezdzac :-) Nie ma obowiązku zatrzymania przed podniesionym szlabanem. Jesli potrafisz sie rozejrzec bez zatrzymania, to nie musisz :-) A zwielokrotnianie ... bedzie efekt taki, ze kierowcy zaczna ignorowac czerwone swiatla i omijac szlabany ... A teraz co robią? A teraz tylko nieliczni ignoruja ... J. |
|
Data: 2019-04-12 13:12:53 | |
Autor: Miroo | |
Na przejezdzie | |
W dniu 2019-04-12 o 12:24, J.F. pisze:
No ale po co zwielokrotniac, skoro kierowca ma sie przed torami Tylko, że często g* widać, albo trzeba wjechać prawie na tor, żeby coś było widać. I kij w ucho temu, co robi przejazdy pod kątem ostrym do torów, bo wtedy słupki samochodu wszystko zasłaniają. A im wolniej jedziesz, tym dłużej przebywasz w strefie zagrożenia. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-04-12 18:14:57 | |
Autor: Shrek | |
Na przejezdzie | |
W dniu 12.04.2019 o 07:28, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja Generalnie to jest to w _nowych_ realizacjach doś dobrze rozwiązanie - jak coś nie działa prawidłowo to mechanik dostaje sygnał na topach (tarcze ostrzegawcze przejazdowe) i czoło pociągu przejeżdza przez przejazd 20km/h. IMHO największym problemem jest, że w skutek zaszłości sprzed dwóch stuleci zepsuta sygnalizacja nadaje sygnał "droga wolna". BTW - zanim ktoś mnie opierdoli, że mam zawsze sięzatrzymać i sprawdzić to napiszę, ze tak właśnie styaram się robić, ale nie po to wydano na to kupę kasy, żeby nie pełniło defacto żadnej funkcji. W czechach jak wszystko jest ok to miga białe światło, co w połaczeniu z podniesionymi zaporami zanczy nie ma vlaka, w Niemczech jak zwolniłem przed rogatkami to mnie strąbili - i rzeczywiście - oni przejeżdzają na pełnej kurwie. Shrek |
|
Data: 2019-04-16 10:26:05 | |
Autor: SW3 | |
Na przejezdzie | |
W dniu 2019-04-12 o 18:14, Shrek pisze:
Generalnie to jest to w _nowych_ realizacjach doś dobrze rozwiązanie - jak coś nie działa prawidłowo to mechanik dostaje sygnał na topach (tarcze ostrzegawcze przejazdowe) i czoło pociągu przejeżdza przez przejazd 20km/h. Niestety nie wszędzie. Chyba, że chodziło Ci wyłącznie o nowe linie kolejowe a nie nowe sygnalizacje. -- SW3 -- -- Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych. /Bastiat |
|
Data: 2019-04-16 18:51:16 | |
Autor: Shrek | |
Na przejezdzie | |
W dniu 16.04.2019 o 10:26, SW3 pisze:
W dniu 2019-04-12 o 18:14, Shrek pisze: Prawdę mówiąc miałem nadzieję, że jak robią nowy przejazd ze szlakową większą niż 40 to też na ogół robią dobrze. Shrek |
|
Data: 2019-04-16 19:33:05 | |
Autor: SW3 | |
Na przejezdzie | |
W dniu 2019-04-16 o 18:51, Shrek pisze:
Prawdę mówiąc miałem nadzieję, że jak robią nowy przejazd ze szlakową większą niż 40 to też na ogół robią dobrze. Np. na linii Rzeszów - Jasło przybyło ostatnio sygnalizacji (takich z rogatkami i takich z samymi światłami) ale żadne TOPy się nie pojawiły. -- SW3 -- -- Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych. /Bastiat |
|
Data: 2019-04-12 18:30:25 | |
Autor: t-1 | |
Na przejezdzie | |
W dniu 2019-04-12 o 03:32, J.F. pisze:
Np. w Bieniewicach (k. Błonia) zamykają się na 5 minut przed pociągiem. Średnia wypada jak należy. |