Na przejsciu

Data: 2019-12-09 09:21:17
Autor: J.F.
Na przejsciu
Data: 2019-12-09 09:48:11
Autor: T.
Na przejsciu
W dniu 2019-12-09 o 09:21, J.F. pisze:

tym razem kierowcy sie popisali :-)

https://krakow.onet.pl/chelmek-chcieli-pomoc-kobiecie-ktora-sie-przewrocila-a-spowodowali-karambol/30fsytv

J.

"chcąc uniknąć zderzenia" powodowali jeszcze większe zderzenia :-) Nawet sklep ucierpiał i przystanek...
T.

Data: 2019-12-09 09:52:29
Autor: ąćęłńóśźż
Na przejsciu
Mogli rozjechać, ale bali się o zderzaki?

-- -- -
"chcąc uniknąć zderzenia" powodowali jeszcze większe zderzenia

Data: 2019-12-09 10:28:54
Autor: J.F.
Na przejsciu
Dnia Mon, 9 Dec 2019 09:48:11 +0100, T. napisał(a):
[...]

Co tam sklep i wiata - ludziom sie nic nie stalo.

Ale ... za sklep i przystanek zaplaci OC, a za rozbity autobus ?

Moze decyzja byla sluszna, oczywiscie pod warunkiem, ze autobusowi nic
by sie nie stalo :-)

J.

Data: 2019-12-09 10:13:43
Autor: przemek.jedrzejczak
Na przejsciu
Nie wiem czy taki był twój cel ale zapodales newsa o 3 zombiakach (z tego dwóch zawodowych) którzy kolejno: nie dostrzegł stojącego! auta na światłach awaryjnych w pobliżu przejścia dla pieszych oraz kolejnych którzy zapakowali w poprzedników. Ja tu widzę 3 prawa jazdy które powinny zostać odebrane ;-)

Data: 2019-12-09 22:34:08
Autor: P.B.
Na przejsciu
Dnia Mon, 9 Dec 2019 10:13:43 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

[...]

Czy wszystkimi tymi amochodami kierował Stevie Wonder?! Czy ci ludzie w
ogóle patrzyli na drogę, bo słuchając opisu, to mam wrażenie, że wszyscy
oglądali coś na Youtube (albo Redtube) i samochód stojący przed przejściem
stanowił zaskakującą sytuację, której w życiu by się nie spodziewali. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2019-12-11 08:40:40
Autor: przemek.jedrzejczak
Na przejsciu
Trudno wyczuć ale coraz częściej odnoszę wrażenie że za dużo gamoni na drogach, gdyby tym 3 niewidomym zabrano pj to byłby krok w dobrym kierunku ;-)

Data: 2019-12-11 09:53:33
Autor: Usenet Account
Na przejsciu
pan dobze muwi ale czy pan jest tu admin ?
PAN ZENEK jest tu admin a muwio zle do niego temu

Data: 2019-12-09 11:47:47
Autor: Usenet Account
Na przejsciu
zlamali zakaz zatrzymywania i dobrze mandat dostali
ale drugi kto dostal ?