Na psp będzie coraz ciekawiej!!

Data: 2012-06-05 14:50:05
Autor: MH
Na psp będzie coraz ciekawiej!!
Zauważyłem,że nieśmiało zaczyna pojawiać się Yogi!!

MH

Data: 2012-06-05 21:20:42
Autor: Polok_Prawdziwy
 MH wrote:

Zauważyłem,że nieśmiało zaczyna pojawiać się Yogi!!

Ale brakuje mi CYCORA...

- skoda chopa, zniego byłci deskutant...

Data: 2012-06-05 19:45:38
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> Zauważyłem,że nieśmiało zaczyna pojawiać się Yogi!!
> Ale brakuje mi CYCORA...

- skoda chopa, zniego byłci deskutant...
==============

Racjem wielgom Kumie mos!! A moze jeze cosik mu siem łodmieni i cosik tukej
napise...

MH

Data: 2012-06-06 13:58:48
Autor: bicz na bomble
Na psp będzie coraz ciekawiej!!

 MH wrote:

> [...]

==============

Racjem wielgom Kumie mos!! A moze jeze cosik mu siem łodmieni i cosik tukej

Nie łodmieni. Zmienili mu tabletki i mu sie kajsik cos poprawilo...

R.

Data: 2012-06-06 12:10:30
Autor: MH
bicz_na_bomble@koszernaja.pl napisał(a):

Nie łodmieni. Zmienili mu tabletki i mu sie kajsik cos poprawilo...

R.
===============

Łodzuć te pigułki!!  Mondze ześ beblał na psp, i bez to mos u mnie wielgi
sacunek!!

MH

Data: 2012-06-06 13:58:08
Autor: bicz na bomble
Na psp będzie coraz ciekawiej!!
On Tue, 05 Jun 2012 21:20:42 +0200, Polok_Prawdziwy
<Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote:

MH wrote:

Zauważyłem,że nieśmiało zaczyna pojawiać się Yogi!!

Ale brakuje mi CYCORA...

To sobie potarmos bombla...

R.

Na psp będzie coraz ciekawiej!!