Na psy schodzą

Data: 2020-09-28 04:57:25
Autor: Dawid Rutkowski
Na psy schodzą
W dniu poniedziałek, 28 września 2020 13:05:29 UTC+2 użytkownik Michał Jankowski napisał:

Ba, nawet napis "Mastercard" znikł.

A to to znika ze wszystkich kart MC ze świeżych blankietów - mastercard usunął sobie nazwę z logo. Przy sobie mam dwie takie.

Data: 2020-09-28 14:41:35
Autor: Michał Jankowski
Na psy schodzą
W dniu 28.09.2020 o 13:57, Dawid Rutkowski pisze:
[...]

Kiedyś było na kółkach, potem pod kółkami, a teraz wcale. Dziwne, żeby tak nazwę schować...

   MJ

Data: 2020-09-28 06:31:55
Autor: Dawid Rutkowski
Na psy schodzą
W dniu poniedziałek, 28 września 2020 14:41:38 UTC+2 użytkownik Michał Jankowski napisał:
> Kiedyś było na kółkach, potem pod kółkami, a teraz wcale. Dziwne, żeby tak nazwę schować...

Jak chcesz zrobić retrospektywę to:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mastercard#History
oraz aktualne logo na początku artykułu.

Widocznie doszli do wniosku, że są już tak rozpoznawalni, że nie potrzebują się podpisywać ;) Co poradzić na "marketolenie".

Aha, jeszcze można porównać sobie hologramy.

Data: 2020-09-28 17:32:05
Autor: J.F.
Na psy schodzą
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f71d9ff$0$17354$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Szykuja rebranding, czy zglosil sie jakis posiadacz zastrzezonej nazwy ?

J.

Na psy schodzą