Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Na pych lub na hol a zerwanie paska rozrzadu

Na pych lub na hol a zerwanie paska rozrzadu

Data: 2009-12-30 17:52:46
Autor: krzyss
Na pych lub na hol a zerwanie paska rozrzadu
choczsz pisze:

Wracajac do "na pych-a" moze mi ktos jednak przedstawi mechanizm
zrywania paska na skutek takiego rozruchu - jesli taki mechanizm
istnieje? I co ma do tego wszystkiego silnik wysokoprezny? Czy rozrzad
w silniku Diesla stawia wieksze opory niz w silniku o zaplonie
iskrowym?

Ja moge tylko powiedziec ze majac lat 18 i fiata 125p po tygodniu od odebrania prawka zgasl mi fiat przy ok 100km/h wiec cfaniacko zapialem 2 bieg i puscilem sprzeglo (slyszac wczesniej ze jak auto sie ciaga to zapalasz najlepiej z 2) no i zagrzechotalo i dalej nie pojechalem :)
Ukrecilem poloske i rozwalilem przekladnie ksiezycowa w tylnym moscie :)


--
**** krzyss vel Qkill ****
  ===-- -  A3 TDI  -- -===
==- Automat po Czipsie -==

Data: 2009-12-30 19:52:14
Autor: J.F.
Na pych lub na hol a zerwanie paska rozrzadu
On Wed, 30 Dec 2009 17:52:46 +0100,  krzyss wrote:
choczsz pisze:
Wracajac do "na pych-a" moze mi ktos jednak przedstawi mechanizm
zrywania paska na skutek takiego rozruchu - jesli taki mechanizm
istnieje? I co ma do tego wszystkiego silnik wysokoprezny?

Ja moge tylko powiedziec ze majac lat 18 i fiata 125p po tygodniu od odebrania prawka zgasl mi fiat przy ok 100km/h wiec cfaniacko zapialem 2 bieg i puscilem sprzeglo (slyszac wczesniej ze jak auto sie ciaga to zapalasz najlepiej z 2) no i zagrzechotalo i dalej nie pojechalem :)
Ukrecilem poloske i rozwalilem przekladnie ksiezycowa w tylnym moscie :)

Ale silnikowi sie nic nie stalo i lancuszek sie nie urwal ? :-)

J.

Na pych lub na hol a zerwanie paska rozrzadu

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona