Na ratunek nauczycielom... Owsiak! ,,Zainwestujmy w ten strajk... Nie chcemy robić krzywdy waszym dzieciom”

Data: 2019-04-19 11:11:59
Autor: Lord Donald
Na ratunek nauczycielom... Owsiak! ,,Zainwestujmy w ten strajk... Nie chcemy robić krzywdy waszym dzieciom”
Na ratunek nauczycielom... Owsiak! ,,Zainwestujmy w ten strajk... Nie chcemy robić krzywdy waszym dzieciom"

Zainwestujmy w ten strajk, wiem, że jest ciężko, wiem, że to są dzieci, którymi musimy się zająć. (...) Nie chcemy robić niczego co byłoby krzywdą dla waszych dzieci - przekonuje Jurek Owsiak.

http://m.telewizjarepublika.pl/na-ratunek-nauczycielom-owsiak-zainwestujmy-w-ten-strajk-nie-chcemy-robic-krzywdy-waszym-dzieciom,78934.html?fbclid=IwAR1Q8LZFNN1RFwoFOEOk5zSbuuW-r7eR9GQnOOIshqAcmkBLVQqO12p44wc

Pomyśleć, że to właśnie te dzieci zbierali mu w puchę na rezydencje, itp... aby on później za część tych pieniędzy zgotował im ten los.

Data: 2019-04-19 12:33:35
Autor: dantes
Dnia Fri, 19 Apr 2019 11:11:59 +0200, Lord Donald napisał(a):

[...]

- Ale my także mamy podatki... rodziców [JO]

[...]

Do sporu włączył sie również Prezydent Elekt-ryk,
który to jakis czas temu nie napisał listu do AC/DC:

- Nauczyciele zatnijcie [niewyraźny bełkot] zęby...
- Wychodzimy...
- Poczekamy na zmianę władz... .

--
Tak jak w 13 grudnia... ciulu?

Na ratunek nauczycielom... Owsiak! ,,Zainwestujmy w ten strajk... Nie chcemy robić krzywdy waszym dzieciom”