Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...

Data: 2010-06-21 01:57:11
Autor: Tomy M.
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24 sięga 17-krotności ...

Czyli WSI24 przedstawiło sondaże w których rożnica pomiędzy Komoruskim, a Kaczyńskim
siÄ™gnęła 1700% !!! w stosunku do wynikĂłw czÄ…stkowych  53.51% woborcĂłw.

Ludzie ... nawet Goebbells uznałby takie fałszerstwo za totalną głupotę!

Ta stacja jest całkowicie niewiarygodna.

Tomy M.

Data: 2010-06-21 01:56:34
Autor: Grzegorz Z.
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...
Ta stacja jest całkowicie niewiarygodna.

Ja im nie płacę.

A ty?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-21 02:10:49
Autor: Tomy M.
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:rwfl9h1b09mz$.1amzntmhm3ik.dlg40tude.net...
Ta stacja jest całkowicie niewiarygodna.

Ja im nie płacę.

A ty?

  Płacę francuzom ... nie wiem ile z tego idzie
na WSI, WSI24 itd.  Nie mam na to wpływu.
Zajmuje się zawodowo reklam± i marketingiem
muszę być "na bierz±co" w branży...

Tomy M.

Data: 2010-06-21 02:14:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Jun 2010 02:10:49 +0200, Tomy M. napisał(a):

[...]

Masz na to wpływ. Przymusu płacenia nie masz. Robisz to z własnej
nieprzymuszonej woli.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-21 02:28:20
Autor: wekon
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:rwfl9h1b09mz$.1amzntmhm3ik.dlg40tude.net...
Ta stacja jest całkowicie niewiarygodna.

Ja im nie płacę.

A ty?

Grzesiu, już od wieków nie masz ciekawego do wypierdzenia na tej grupie. Milcz proszę.

wekon

Data: 2010-06-21 02:32:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Jun 2010 02:28:20 +0200, wekon napisał(a):

[...]

Nie podoba się kurwisynu co mam do powiedzenia, to nie czytaj. Nie ma
przymusu czytania.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-20 23:54:21
Autor: Antenka
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...
Nie podoba si kurwisynu co mam do powiedzenia, to nie czytaj. Nie ma przymusu czytania.<

Oooooo!  Grze¶ pokazał pazurki! hihi:-DDD
Chłopaki maj± rację. Jak to jest, że sondaże serwowane przez "GóWno"
po raz który¶ się nie sprawdziły hm? I na dodatek o kilkana¶cie
procent hehe. Bleee. Szechter kłamc±! Fuj! :D

Antenka

Data: 2010-06-21 09:03:34
Autor: Panslavista

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:db69a61f-9dce-4e78-86bb-f9aff7730f1bz8g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

On pewnie na to nawet nie liczył - tu chodziło o niezdecydowanych - urwać parę procent PISiakowi. A w drugiej turze zagłosuj± na wygranego - s± tacy - obstawiaj±cy "pewnego" konia. I dlatego nie zmieni frontu, gdyż jego drugie imię to KGB.

Data: 2010-06-21 09:09:00
Autor: raff
W dniu 2010-06-21 09:03, Panslavista pisze:
"Antenka"<sweet.blue_eyes@wp.pl>  wrote in message
Nie podoba si kurwisynu co mam do powiedzenia, to nie czytaj. Nie ma
przymusu czytania.<

Oooooo!  GrzeĹ› pokazaĹ‚ pazurki! hihi:-DDD
Chłopaki mają rację. Jak to jest, że sondaże serwowane przez "GóWno"
po raz któryś się nie sprawdziły hm? I na dodatek o kilkanaście
procent hehe. Bleee. Szechter kłamcą! Fuj! :D

Antenka

On pewnie na to nawet nie liczył - tu chodziło o niezdecydowanych - urwać
parę procent PISiakowi. A w drugiej turze zagłosują na wygranego - są tacy -
obstawiajÄ…cy "pewnego" konia. I dlatego nie zmieni frontu, gdyĹĽ jego drugie
imiÄ™ to KGB.

Albo raczej mial zwyciezyc pewnie, w pierwszej turze. A tu teraz lewackim scierom nerwy i zwieracze puszczaja.

R.

Data: 2010-06-21 01:16:10
Autor: Antenka
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...
Albo raczej mial zwyciezyc pewnie, w pierwszej turze. A tu teraz
 lewackim scierom nerwy i zwieracze puszczaja.<

 R.-

Hr. bóbr dostnie po dupsku przez mocodawców hehehe

Antenka

Teraz wszystko zależy od tego, co zrobi± te wiejskie Maryny
( elektorat Napierdzielarskiego), które w wyelegantowanym Grzesiu
ujrzały  bożyszcze. hehehe

Antenka

Data: 2010-06-22 01:09:53
Autor: zbig
On 21 Cze, 09:03, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

> Nie podoba si kurwisynu co mam do powiedzenia, to nie czytaj. Nie ma
> przymusu czytania.<

Oooooo!  Grze pokaza pazurki! hihi:-DDD
Ch opaki maj racj . Jak to jest, e sonda e serwowane przez "G Wno"
po raz kt ry si nie sprawdzi y hm? I na dodatek o kilkana cie
procent hehe. Bleee. Szechter k amc ! Fuj! :D

Antenka

Mogła¶ skorzystać z okazji i siedzieć cicho. Ale jeżeli już zabierasz
w tej sprawie głos to może przypomnisz jaka to kretynka zasypywała PSP
wynikami sondaży , w których K(ł)a(m)czyński miał min. 60%  głosów.

Data: 2010-06-22 17:19:10
Autor: cyc
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:cd071b0c-29e1-4023-ba70-73747c118c39i28g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

w tej sprawie głos to może przypomnisz jaka to kretynka zasypywała PSP
wynikami sondaży , w których K(ł)a(m)czyński miał min. 60%  głosów.

Przeciez ona , nauczona rydzykowych manier do tego sie nie przyzna . Juz jej o tym psialem .

cyc

Data: 2010-06-21 16:45:32
Autor: cyc
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:db69a61f-9dce-4e78-86bb-f9aff7730f1bz8g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

Masz typowo faszystowsko - pisowsko - rydzykowo - koltunski  tupet .
Ty ktora pisala w oparciu o rydzykowe sondaze , ze konus wygrywa z 20% przewaga nad Komorowskim teraz ma za zle to , ze prokomorowska sondazownia "pomylila" sie ledwie o kilka procent .

cyc

Data: 2010-06-21 11:25:35
Autor: Antenka
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...
Masz typowo faszystowsko - pisowsko - rydzykowo - koltunski  tupet  Ty ktora pisala w oparciu o rydzykowe sondaze , ze konus wygrywa z 20% przewaga nad Komorowskim teraz ma za zle to , ze prokomorowska sondazowni  "pomylila" sie ledwie o kilka procent .<

cyc<

Cycu nie kłam! Nie o kilka, tylko o kilkana¶cie procent!
Celem wszystkich sondażowni jest ogłupianie ludzi - oni maj± uwierzyć
w ten wyniki i zagłosować na wskazanego w sondażowniach, a to się
nazywa manipulacja. Najlepszym rozwi±zaniem byłby ustawowy zakaz
publikowania sondaży przed  jakimikolwiek  wyborami.

Antenka

Data: 2010-06-22 08:48:56
Autor: cyc
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ad78805-4803-4a0a-a950-c825a211ce8ex27g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

O kilka !
Rydzyk , Twoj ulubiony polityk -klamca i oszust w jednej osobie , "mylil "sie o kilkadziesiat procent

cyc

Data: 2010-06-22 14:20:44
Autor: Antenka
[...]

Ty jeste¶ kłamc±, oszustem i hochsztaplerem w jednym!

Antenka

P.s. Nie interesuje mnie co łojciec dyrektor mówił na temat sondaży..
Jgo wskazówki nie s± mi potrzebne - sama dokonuję wyboru najlepszego z
możliwych. Precz z POlszewi±!

Data: 2010-06-21 08:46:06
Autor: awe
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1116bj88bu2fb.eac74257p0bb$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Boze co za kultura osobista
awe

Data: 2010-06-21 09:26:30
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Jun 2010 08:46:06 +0200, awe napisał(a):

[...]

Boga nie ma a w kwestii "kurtury":

"tylko zydlactwo import z boszewickiej Rosji bedzie opluwac wiekiego Polaka Patriote. Chuj wam w dupe panowie."

"byl w sukience i wciagal nochem koke?"

"skalimowski  ty jestes dupa wolowa, chodzi taki po wsi z pampersa kal mu
sie sypie i jeszcze uwaza ze ma cos do powiedzenia"

Mam dalej grzebać się w twoim "osobistym" szambie, czy ci wystarczy?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-21 12:26:03
Autor: awe
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:179lhxyx6pt2q.ba6phjtifpdm$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Moje to delikatne pieszczoty. Wszystko zalezy od kontekstu. wyzywasz od kurwisynow zupelnie bez powodu. oznacza to ze nie potrafisz dyskutowac i przedstawic w racjonalny sposob swoich racji. Jestes po prostu prymitywny ordynus
awe

Data: 2010-06-21 13:11:43
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Jun 2010 12:26:03 +0200, awe napisał(a):

[...]

Kurcze!

co ja tutaj robię?!?!?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-21 16:00:57
Autor: awe
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:yoat5iew143s$.eor7wntr7tvo$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
powinienes tworzyc undegroundowa poezje dla wiezniow komorowskiego
awe

Data: 2010-06-21 17:44:05
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Jun 2010 16:00:57 +0200, awe napisał(a):

[...]

Chyba Kaczyńskiego?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-21 21:16:43
Autor: awe
Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1xku42twnhzrn$.p0l9lba9h67q.dlg40tude.net...
[...]

nie, kaczynskiego w wiezienaich poparlo mniej niz 5% a komorowskiego reszta czyli srednio 95%
podejrzewa sie ze te 5% to klawisze
awe

Data: 2010-06-23 08:22:35
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Jun 2010 21:16:43 +0200, awe napisał(a):

[...]

A ja podejrzewam że to nie klawisze, tylko rz±dowi koalicjanci
Kłamczyńskiego z LPR i Samoobrony.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-21 02:25:03
Autor: wekon
"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4c1eaa71$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mega skurwysyństwo. Niech teraz niejaki Kawecki w sygnet całuje! Wątpiło bydle GoWniane, że Jarek da rade. Teraz siedzi gajofob w lisiej norze i wpieprza paznokcie. A co do WSI24 to miłe zaskoczenie, obalaliśmy trzecią flaszkę jak podali 10% dla gajowego. Jak otwarłem piątą to MUSIELI podać wyniki kaczystowskiej PKW, więc mnie żaden alkohol już dziś nie weźmie, nie przy takich wiadomościach:-)

wekon

Na razie "pomyłka" sondażowni WSI24...